AnonymBruker Skrevet 9. august #21 Skrevet 9. august Jeg etterlyste eier av en ekstremt aggressiv katt der jeg bodde før. En ting var at den angrep mine hele tiden, men den sto på verandaen min, og hylte og kjeftet på mine som var inne... Den var helt bestemt på at den skulle bo på min veranda, og brukte kattehuset mitt. Fikk ingen svar på noen dager, så kontaktet to organisasjoner som kom for å prøve finne og fange den, uten hell. Så fikk jeg tak i eier til slutt. Pus viste seg være både kastrert og ha eget kattehus, og bodde 3-400m fra oss. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eneste jeg lurer på dersom man bringer den inn og de kastrerer den pga manglende chip, hvor har den "rehabiliteringen"? For til tross for hvor stor plage den katten er, så synes jeg ikke det er særlig forsvarlig å bare skulle slippe den ut i det fri i healingsprosessen heller, strengt tatt synes jeg ikke det virker til at et hjem som tar det så lite seriøst i utgangspunktet er egnet til å ta seg av katten under grotiden.. Men de blir kanskje plassert videre i fosterhjem hvis de først er konkludert som hjemmeløse? Anonymkode: 4f0d7...38c Hvis de ikke får tak i eier, så vil en organisasjon ta vare på den. En katt de ikke finner eier på, blir ikke bare kastrert og sluppet ut igjen. Anonymkode: 05333...692
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå