AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner man ikke kan skru av kroppslige lyder. Men er det naturlig å gulpe/rape når du sitter sammen andre? Anonymkode: 9be3a...a1a Hva har naturlig med om du sitter med andre eller ikke å gjøre? Anonymkode: 18e07...3d5
Virrevirrevapp Skrevet 4 timer siden #22 Skrevet 4 timer siden Si at Teamsmøter må tas på et møterom, og be vedkommende kjøpe øretelefoner.
Virrevirrevapp Skrevet 4 timer siden #23 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): litt vondt for og tro på det med gulping, du får det til å høres ut som det er snakk om et lite barn på noen uker Anonymkode: c70bc...742 Refluks
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #24 Skrevet 4 timer siden Virrevirrevapp skrev (9 minutter siden): Refluks men herregud jeg har jo nevnt det flere ganger at man bør gå til legen for å skjekke det, vondt for det eller Anonymkode: c70bc...742
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg deler kontor med en til. Og vedkommende lager så mye lyder. Høye systemlyder, både når vedkommende får mail eller andre varsel. Så høyt at jeg skvetter. Vedkommende har og en del teams møter. Da snakker vedkommende høyt, og har høy lyd fra de andre møtedeltakerne. Jeg har og møter på teams, men bruker da hodetelefon, både av respekt for de andre møtedeltakerne, og for å ta hensyn til vedkommende jeg deler kontor med. I tillegg er der MYE kroppslige lyder. Gulper og raper dagen lang. Hva gjør man med sånt? Ingen andre kontor å flytte til Anonymkode: 9be3a...a1a Du må bare si fra. Og, du? Gjør deg selv synlig. Ikke kryp sammen som en forskremt stakkar på kontoret. Ta med deg laptoppen ut i gangen når hen ikke er stille. Sitt i kantina. Book et møterom. Lån kontoret til folk. Vær synlig. Det er ikke din feil at din leder har feilet på antall kontorplasser. La den som har skylda ta konsekvensene. I medarbeidersamtaler: vær tydelig på at kontorløsningen er firmaet til ulempe. Men hvorfor sitter dere egentlig to på kontoret? En fremragende løsning ville jo vært at dere begge hadde 50% hjemmekontor. Spør din leder hvorfor tilstedeværelse er viktigere enn produktivitet. Anonymkode: 5b211...42f 2
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #26 Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): men da bør man som sagt gå til legen Anonymkode: c70bc...742 Å få en sta 60 år gammel mann til å besøke legen er lettere sagt enn gjort. Anonymkode: 77538...ccf 1
Virrevirrevapp Skrevet 11 minutter siden #27 Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): men herregud jeg har jo nevnt det flere ganger at man bør gå til legen for å skjekke det, vondt for det eller Anonymkode: c70bc...742 Eh ja, man bør gå til legen, jeg gikk til legen selv. Men ikke lett å få andre til å gå til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå