AnonymBruker Skrevet 9. august #21 Skrevet 9. august Perle skrev (11 minutter siden): Rekkehus er for meg värre en å bo i blokk/bygård. I en leilighet er man anonym men i rekkehusfelt går det ikke an å slappe av. Er vokst opp i et villaströk, med store hager og hekker, men da også naboer. Selv dette husker jeg at jeg ikke likte mtp "naboer over hekken" Innså til slutt, at jeg må bo fritt i en villa med 300 meter til naboen. Hadde ikke orket å bo i "gokk" med en halvtime til sentrum, men slik vi bor nå, bor vi över i en ås med skogbrun og blåbärlyng, nabohus spredt rundt og fem minutter inn til sentrum med bil. Har tenkt på når jeg blir gammel, og ikke evner å vedlikeholde en så tor eiendom, at jeg vill ha en bygårdsleighet med altan. Skal ALDRI mer inn et borettslag med firedeltehus, eller rekkehus igjen. E Er supersoial når jeg er UTE men hjemme, vill jeg väre ifred. Å ikke junne gå ut på plenen, hente posten eller koste söppel uten å mötte "slå av en prat" tar livslysten av meg. Lekeplasser, ungeskrik, loddsalg, dugnadshelvte likeså. (ja, har barn) Haha Perle nå måtte jeg smile, du skjønner hva jeg mener. Jeg har en svært sosial jobb i tillegg og da ønsker man å komme hjem å slappe av, ikke måtte diskutere med naboen hvor høyt eller lavt man skal klippe hekken i år🫣 Anonymkode: 869b8...fd4
AnonymBruker Skrevet 9. august #22 Skrevet 9. august Vi bodde i rekkehus og klarte 3 år.. Selv om vi har småbarn så følte jeg det samme som deg. Flyttet til enebolig. Anonymkode: 01434...5a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå