AnonymBruker Skrevet i går, 07:15 #21 Skrevet i går, 07:15 skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Hvor kommer kravet til sletteknapp fra? Og hva skal den slette? Data sendt til Google analytics, det som en kaller overvåkning av Google (konspirasjonsteorier, som bedrifter egentlig har ansvar for å kontrollere) Anonymkode: 7172b...84d
skeiv-ostepop Skrevet i går, 07:16 #22 Skrevet i går, 07:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Data sendt til Google analytics, det som en kaller overvåkning av Google (konspirasjonsteorier, som bedrifter egentlig har ansvar for å kontrollere) Anonymkode: 7172b...84d Hvor kommer det kravet fra?
Fossegrimen Skrevet i går, 08:00 Forfatter #23 Skrevet i går, 08:00 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Og de derre hersens ai-greiene som dukker opp hver gang jeg søker på noe hvis jeg ikke skriver inn "-ai" på hvert søk. Har ikke lyst til å bidra til å gjøre ai smartere, verden mer forurensa og tekoligarkene rikere. Anonymkode: 8a0fc...674 Har du prøvd Ecosia sin søkemotor? Den fungerer betre enn Duckduckgo synst eg, og dei nyttar overskotet til å drive treplanting rundt om i verda. linsejesus skrev (19 timer siden): Proton til epost og skylagring. Brave og Firefox i stedet for Chrome. GrapheneOS i stedet for vanlig Android. Unngår Google så godt jeg kan, men Maps er vanskelig å erstatte. Kva er ulempene med Graphene? 1
linsejesus Skrevet i går, 09:18 #24 Skrevet i går, 09:18 Fossegrimen skrev (1 time siden): Kva er ulempene med Graphene? Den eneste ulempen er at det foreløpig kun kan installeres på Googles telefoner. Det kan virke ironisk, men det er faktisk Google som lager de sikreste telefonene. Sikker mot hacking, altså. Men GrapheneOS lar deg kjøre ren Android helt uten Google, og du har full kontroll over telefonen. Den er like enkel å bruke som andre telefoner og kan kjøre alle apper. Noen apper krever at du installerer Google Play, men i motsetning til en vanlig telefon lar ikke GrapheneOS Google samle inn absolutt alt du gjør med mindre du selv velger det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå