AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 02:06 #1 Skrevet lørdag kl. 02:06 Samboeren din er alt du ønsker deg. Forholdet er stabilt og trygt, men din seksuelle lyst for han/henne har forsvunnet. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 91b8d...4ff
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 03:14 #2 Skrevet lørdag kl. 03:14 Brukt mer tid sammen på ting som ikke er hverdag og rutine. Anonymkode: e9e12...16a 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 03:41 #3 Skrevet lørdag kl. 03:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren din er alt du ønsker deg. Forholdet er stabilt og trygt, men din seksuelle lyst for han/henne har forsvunnet. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 91b8d...4ff Jeg mistet ikke bare lysten på partner, men lysten generelt. Gikk til gynekolog og fikk resept på testosteron. Kvinne 48 Anonymkode: 044a4...1f3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 03:54 #4 Skrevet lørdag kl. 03:54 Jeg sitter i denne situasjonen nå og det er forferdelig vanskelig. Har verdens snilleste samboer, som er en utrolig god partner. Men jeg har ingen tiltrekning lenger og alle kjæreste-følelser er borte. Ønsker ikke lenger å bli kysset av han, langt mindre ha sex. Helt utenkelig.. Jeg er på vei til å gå. Kan ikke leve i dette forholdet lenger, hvor jeg «later som» for å være hyggelig, det bare sårer han mer over tid. Han blir avvist av meg hver dag og det er ikke hyggelig for noen av oss.. Anonymkode: cdab0...c58 1 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:23 #5 Skrevet lørdag kl. 07:23 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Samboeren din er alt du ønsker deg. Forholdet er stabilt og trygt, men din seksuelle lyst for han/henne har forsvunnet. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 91b8d...4ff Kose,klemme,kysse,ta på,massere, ting uten sex som bygger intimitet og leder til sex og lyst? Anonymkode: 76469...7f4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:08 #6 Skrevet lørdag kl. 11:08 Her er det omvendt. Jeg er jævli kåt på han hele tiden, men han avviser meg fordi i hans øyne er intimitet og nærhet ikke viktig. Han vil kun ha selskap og ei som lager mat. Føler meg som hushjelp og ikke kjæreste. Har sagt fra, men fortsatt ikke viktig det jeg vil eller ønsker. Så jeg er på vei ut her også. Selv om jeg er voldsomt tiltrekt av han. Men dessverre er han en drittsekk uten sidestykke og skulle tro at jeg mistet tiltrekningen pga det. Men jeg liker ikke han lenger, begynner å utvikle forakt. Kjempe for forholdet er ikke aktuelt, han er som han er og jeg fortjener bedre. Anonymkode: dcf7b...188
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:23 #7 Skrevet lørdag kl. 11:23 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Samboeren din er alt du ønsker deg. Forholdet er stabilt og trygt, men din seksuelle lyst for han/henne har forsvunnet. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 91b8d...4ff Sjekket medisinske årsaker. Anonymkode: a493d...921
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:10 #8 Skrevet lørdag kl. 20:10 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Her er det omvendt. Jeg er jævli kåt på han hele tiden, men han avviser meg fordi i hans øyne er intimitet og nærhet ikke viktig. Han vil kun ha selskap og ei som lager mat. Føler meg som hushjelp og ikke kjæreste. Har sagt fra, men fortsatt ikke viktig det jeg vil eller ønsker. Så jeg er på vei ut her også. Selv om jeg er voldsomt tiltrekt av han. Men dessverre er han en drittsekk uten sidestykke og skulle tro at jeg mistet tiltrekningen pga det. Men jeg liker ikke han lenger, begynner å utvikle forakt. Kjempe for forholdet er ikke aktuelt, han er som han er og jeg fortjener bedre. Anonymkode: dcf7b...188 Dette høres ut som noen jeg kjenner. Er han tilfeldigvis fra Halden?😂 Anonymkode: 91b8d...4ff
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:36 #9 Skrevet lørdag kl. 23:36 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg sitter i denne situasjonen nå og det er forferdelig vanskelig. Har verdens snilleste samboer, som er en utrolig god partner. Men jeg har ingen tiltrekning lenger og alle kjæreste-følelser er borte. Ønsker ikke lenger å bli kysset av han, langt mindre ha sex. Helt utenkelig.. Jeg er på vei til å gå. Kan ikke leve i dette forholdet lenger, hvor jeg «later som» for å være hyggelig, det bare sårer han mer over tid. Han blir avvist av meg hver dag og det er ikke hyggelig for noen av oss.. Anonymkode: cdab0...c58 Er du kona mi ? 🙈 Kunne godt ha vært det. Hvis du tenker på å gå, gjør det. Han tenker nok litt det samme, men håper det skal løsne igjen. Det er dritkjipt å bli konstant avvist over tid. Anonymkode: 6f4d1...f74 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:50 #10 Skrevet i går, 08:50 Det er helt normalt. Når forelskelsen er over så går det over i vennskap med den du er glad i. Ingen er forelsket i samme person på den intensive måten livet ut. Hvie du vil ha en spenning med sommerfugler i magen så må du bytte menn/kvinner hele tiden hver syvende år. Anonymkode: 7b36a...071
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå