AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:14 #21 Skrevet lørdag kl. 11:14 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De mest attraktive mennene tenker som TS, at det er en tid og sted for alt og at når man er nyskilt med mindreårige barn er det de som gjelder. Anonymkode: 0482c...9a3 Jeg tror det. Har datet endel attraktive menn, men ingen av de vil i forhold? Ikke det at jeg ville det, men er så bortkastet å date når man vet det bare er midlertidig. Jeg har aldri involvert disse mennene med barna. Vi voksne kan jo ha kosevenn, å det stopper somregel der fordi de også har barn og veldig lite hastverk. ,Ts Anonymkode: 963ba...78b 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:19 #22 Skrevet lørdag kl. 11:19 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært singel siden yngste ble født. Dvs 16 år siden. Har hatt korte relasjoner noen ganger, men da jeg er 100% alene med barna fungerte det aldri. Min yngste var også som din yngste, og det måtte jeg ta hensyn til. Det orket ikke de mennene jeg møtte og det ble krangling fordi jeg satte barnas behov foran dem. Heller singel enn å være i lag med en eller annen tulling…! Men øyner et håp nå snart. Yngste er ute av redet om få år og da skal jeg faktisk gjøre en innsats for å møte en god mann. Tror aldri akkurat det er for sent 😃 Anonymkode: 596b2...e09 Ja ikke vel. Jeg orker heller ikke å krangle meg mellom mine og hans barn. Ikke vil jeg ha flere barn heller, så jeg tenker det letteste her er at jeg er singel 3-4år til, så kan jeg begynne å se meg rundt. Imellomtiden så får det som skje, skje. Om flammen dukker opp på et utested/bryllup/butikk etc, så var det vel meningen da 😅 Du finner nok mannen du også skal du se ❤️ Ts Anonymkode: 963ba...78b 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:49 #23 Skrevet lørdag kl. 11:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var det yngste barnet, som var veldig sensitiv og hadde vanskelig for endringer. Vi bodde fulltid hos min ene forelder. Jeg tenker tilbake med stor takknemlighet over at forelderen min ventet med å finne seg en kjæreste til jeg var voksen. (For et barn er de ti årene fra hen er ti til tjue lenge. For en voksen, går/føles de samme årene mye raskere.) Anonymkode: 34a7f...b76 Ja det er sant. Han minste er veldig knyttet til meg også, så jeg må holde han litt skjermet for andre evetuelle fremtidige kjærester. Jeg vil ikke være den mora som byttet kjæreste i tid og utid. Anonymkode: 963ba...78b 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:55 #24 Skrevet lørdag kl. 11:55 Irja skrev (2 timer siden): Tenker at du burde være åpen og se hva som skjer. Hvis du finner en mann, så trenger dere trenger ikke involvere barna tidlig i forholdet eller flytte sammen på mange år / aldri. Ta ting som det kommer. Ikke bestem deg for å utelukke kjærligheten. Det skal jeg gjøre. I klassen til minstegutt, så er det over halvparten skilte foreldre. Ser det ikke er lett for de heller å finne seg ny når man har barn i skolealder. Jeg skal ta alt som det kommer og akkurat nå gir jeg alt til mine og vil ha god samvitttighet for det senere i livet 😃😇 Anonymkode: 963ba...78b 3
-Missi- Skrevet lørdag kl. 23:29 #25 Skrevet lørdag kl. 23:29 Du hørers veldig fornuftig og reflektert ut og jeg trur barna dine vil sette pris på det når de er voksne. Mitt barn gjør det og har uttrykt det flere ganger. Jeg er på din alder med voksent barn som har flyttet hjemmefra. Jeg datet kun i barnefri uker så han fikk full fokus i alle mamma ukene gjennom oppveksten. Ikke hatt andre samboere enn hans far. Nå når jeg er alene kan jeg tillate meg å date anderledes men ikke helt kommet dit enda er i litt omstilling fase på det å være helt alene for første gang som voksen. Det er rart, vemodig og samtidig fylt av mye frihet. Jeg husker veldig godt at han sa en gang "takk mamma for at jeg alltid har kommet først hos deg❤️" lurer på om det var på et bursdag kort men den traff skikkelig. Ikke vært like stabilt hos far. Vær barna dine sin trygge havn du 🥰 Når jeg var tenåring begynte mamma å date og det var mange ubehagelige menn hjemme hos oss. I tilegg til en ganske slem stefar i min oppvekst. Jeg tror det preget veldig min avgjørelse om å holde det adskilt og ta så mye hensyn til ham som overhodet mulig. Selvsagt så kan man møte folk som vil være en bonus i dine barns liv, men jeg turte ikke ta den risikoen. Jeg ser det i dag at jeg kanskje var litt for streng. Men var det eneste som føltes rett. Masse lykke til ❤️☺️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #26 Skrevet 18 timer siden -Missi- skrev (8 timer siden): Du hørers veldig fornuftig og reflektert ut og jeg trur barna dine vil sette pris på det når de er voksne. Mitt barn gjør det og har uttrykt det flere ganger. Jeg er på din alder med voksent barn som har flyttet hjemmefra. Jeg datet kun i barnefri uker så han fikk full fokus i alle mamma ukene gjennom oppveksten. Ikke hatt andre samboere enn hans far. Nå når jeg er alene kan jeg tillate meg å date anderledes men ikke helt kommet dit enda er i litt omstilling fase på det å være helt alene for første gang som voksen. Det er rart, vemodig og samtidig fylt av mye frihet. Jeg husker veldig godt at han sa en gang "takk mamma for at jeg alltid har kommet først hos deg❤️" lurer på om det var på et bursdag kort men den traff skikkelig. Ikke vært like stabilt hos far. Vær barna dine sin trygge havn du 🥰 Når jeg var tenåring begynte mamma å date og det var mange ubehagelige menn hjemme hos oss. I tilegg til en ganske slem stefar i min oppvekst. Jeg tror det preget veldig min avgjørelse om å holde det adskilt og ta så mye hensyn til ham som overhodet mulig. Selvsagt så kan man møte folk som vil være en bonus i dine barns liv, men jeg turte ikke ta den risikoen. Jeg ser det i dag at jeg kanskje var litt for streng. Men var det eneste som føltes rett. Masse lykke til ❤️☺️ Så herlig å høre, god mamma du er og har vært ❤️ Det er jo det som er det viktigste. Mye lettere å gå gjennom livet videre hvis man vet at man har satt barna først. Tusen takk for gode ord🤎🥰 Anonymkode: 963ba...78b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå