AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hvordan var din vei til ufør? Hvilken diagnose/skade, og hvilke behandlings typer måtte du gjennom før du fikk ufør? Hvor mange år tok det? Anonymkode: 942f4...ccf
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Fire år på AAP pga en nevrologisk sykdom samt ptsd. Den fysiske sykdommen er det ingenting å gjøre med, ptsden medførte fem år i traumebehandling. Måtte gjennom en kartlegging hos et firma som gjør sånt for nav som gikk til helvete pga håpløs veileder, var så i arbeidsutprøving hos en vernet bedrift som også gikk til helvete grunnet manglende oppfølging og tilrettelegging (havnet der fordi ingen av bedriftene jeg ville være hos ønsket å hjelpe nav). I tillegg var jeg hos en spesialist i en annen landsdel og tre uker på rehabilitering. Måtte også prøve smertestillende, men pga bivirkninger ble det avbrutt. (Finnes ikke spesifikke medisiner rettet mot min sykdom) Anonymkode: 9bdc3...047
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #3 Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan var din vei til ufør? Hvilken diagnose/skade, og hvilke behandlings typer måtte du gjennom før du fikk ufør? Hvor mange år tok det? Anonymkode: 942f4...ccf Jeg lurer oppriktig hva slags nytteverdi det skal ha for andre å vite hvordan andre sin vei mot uføretrygde var. Ingen mennesker er like og heller ingen vei gjennom systemet er lik. Selv om 10 personer har samme diagnose vil ingen av de 10 fortelle den samme historien. Anonymkode: cb76c...e27 1
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #4 Skrevet 16 minutter siden MS. Ingen. 1.5 år. Anonymkode: c41d1...727
Abra Skrevet 11 minutter siden #5 Skrevet 11 minutter siden 1år sykemeldt, 1år aap. Måtte gjennom 8 ukers rehabilitering, samt 2 uker arbeidsrettet tiltak. Bekhterevs, og autist.
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #6 Skrevet 10 minutter siden Fikk en dødelig sykdom. Anonymkode: db0dc...25a
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #7 Skrevet 9 minutter siden 2 år på aap. Masse rehab. Da jeg sendte søknad på ufør gikk det veldig raskt. Har masse store senskader etter kreft. Anonymkode: db0a8...d2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå