AnonymBruker Skrevet 10. august #21 Skrevet 10. august Det er flere år siden jeg var singel, men det var akkurat det samme på Møteplassen som det beskrives her. Helt forferdelig datingside. Jeg har aldri opplevd så mye merkelig som der inne. Jeg skjønner heller ikke poenget med den feeden som var der, som kun var masse mannfolk som klagde på hvor fæle kvinner var. Lurer på om de trodde at det ville gjøre dem mer attraktive? Anonymkode: 58f70...ad8 1 1
-jk- Skrevet 11. august #22 Skrevet 11. august (endret) Nikoletta skrev (På 9.8.2026 den 17.55): Har forsøkt både Match og Møteplassen et par ganger over et par år. Og selv om jeg nok er over snittet opptatt av at både sexliv ( og derfor gjerne kan snakke om og avklare forventninger man har rundt sex i en bli kjent periode) og samliv skal være på plass så synes jeg det ble et veldig mas om sex/preferanser. Og bilder jeg ikke ønsker.. og spørsmål om bilder jeg ikke ønsker å sende 😉 Og når majoriteten heller ikke klarer å forholde seg til en høflig tilbakemelding.. men begynner å mase om at joda, det er meg du vil ha. Orker ikke.. 98 % av meldingene er type Hei, du er fin. Også har du de som har lært seg å lyve med overbevisning en stund før de blir såpass lystne at det glipper og vips så der du at nei, dette er en tøm og røm type ja. Og alle de som ikke tar en høflig neitakk uten å bli bitre, da er man useriøs kjerring 😂 Nei.. disse appene er ikke for meg mer! Jeg har lagt fra meg ideen om å få en kjæreste rett og slett 😊 Da får han dukke opp på annet vis 😊 Alle er nok ikke slik. Jeg har nettopp møtt ei fantastisk dame via Match og ingen av oss nevnte sex eller preferanser omkring det med et eneste ord før vi møttes fysisk etter en ukes tid. Ingen av oss sendte noe annet enn helt påkledde bilder heller. Vi er begge 54, skiller kun 23 dager på alder. Perfekt Endret 11. august av -jk- 2
Nikoletta Skrevet 11. august #23 Skrevet 11. august -jk- skrev (1 minutt siden): Alle er nok ikke slik. Jeg har nettopp møtt ei fantastisk dame via Match og ingen av oss nevnte sex eller preferanser omkring det med et eneste ord før vi møttes fysisk etter en ukes tid. Ingen av oss sendte noe annet enn helt påkledde bilder heller. Jeg forstår at alle ikke er slik, men min opplevelse var at majoriteten oppførte seg som beskrevet. For meg ble det nok til at jeg heller sluttet å være der og såklart dermed ikke fant nåla i høystakken 😊 Jeg forstår jo at det også finnes fine, hyggelige, flotte menn ( og kvinner) på disse appene men for min del så druknet de i alle de andre som var der kun for sex. Gratulerer med å ha funnet din flotte kvinne, lykke til videre 😊
AnonymBruker Skrevet 13. august #24 Skrevet 13. august -jk- skrev (På 11.8.2026 den 14.33): Alle er nok ikke slik. Jeg har nettopp møtt ei fantastisk dame via Match og ingen av oss nevnte sex eller preferanser omkring det med et eneste ord før vi møttes fysisk etter en ukes tid. Ingen av oss sendte noe annet enn helt påkledde bilder heller. Vi er begge 54, skiller kun 23 dager på alder. Perfekt Men om du er aseksuell er det vel noe du burde si? Anonymkode: 09800...4ad
-jk- Skrevet 13. august #25 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men om du er aseksuell er det vel noe du burde si? Anonymkode: 09800...4ad Hvem har sagt noe om aseksualitet? 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #26 Skrevet 14. august Har vært på Møteplassen, Match, sukker, Tinder, badoo, Hinge, Happn, OK Cupid, tja føler jeg har vært innom det meste. Er stort sett samme sex fikserte folka alle steder. Møteplassen er for gubbete for min smak. Anonymkode: 329f6...91e 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå