AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Har allerede datet litt uten å finne den rette. Har vært på Tinder og Hinge til nå, men nå har jeg også registrert meg på Møteplassen og er litt satt ut. Folk virker veldig desperate der inne?? De godtar ikke avvisning og hinter til sex med en gang. Er dette vanlig på Møteplassen? Anonymkode: 7023c...23a 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden ja har også litt negative erfaringer derfra. Jeg syns mennene der klager så fælt.. Veldig mye negative kommentarer om man ikke gjør som de vil, altså blir med på en date eller vil skrive. Opplever at menn som er i 20-årene og menn i 60/70-årene er verst til å plage med meldinger. Ellers er folk ganske så late og sutrete der inne. At noen finner hverandre der... tvilsomt. Anonymkode: e3aea...483
-jk- Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Jeg ga kjapt opp Møteplassen. Elendig kvalitet på brukermassen. Sukker er best mhp. personlighetstest, men også for dårlig kvalitet på medlemmene (som dessuten er for få). Min erfaring er absolutt best med Match og Facebook Dating, der er det bra kvalitet på medlemmene og mange nok av de. For tiden dater jeg ei fantastisk dame jeg fant på Match, så får vi se om det utvikler seg til noe mer
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden -jk- skrev (1 time siden): Jeg ga kjapt opp Møteplassen. Elendig kvalitet på brukermassen. Sukker er best mhp. personlighetstest, men også for dårlig kvalitet på medlemmene (som dessuten er for få). Min erfaring er absolutt best med Match og Facebook Dating, der er det bra kvalitet på medlemmene og mange nok av de. For tiden dater jeg ei fantastisk dame jeg fant på Match, så får vi se om det utvikler seg til noe mer Enig i alt du skriver. Sukker har en fyldig test, og det går an å søke i alle parametrene, til og med sexlyst. Synes forresten det høres rart ut å finne menn i 20-årene, på Møteplassen? Jevnt over er det samme ulla på alle steder, og mange har bruker på flere. Anonymkode: 1ede2...e65
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har allerede datet litt uten å finne den rette. Har vært på Tinder og Hinge til nå, men nå har jeg også registrert meg på Møteplassen og er litt satt ut. Folk virker veldig desperate der inne?? De godtar ikke avvisning og hinter til sex med en gang. Er dette vanlig på Møteplassen? Anonymkode: 7023c...23a Ja, det er helt vanlig. Se opp for profilbilder der menn viser frem erigert penis osv også. Dickpic er også dagligdags å motta der inne. Lykke til. Anonymkode: 5be36...a43
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): ja har også litt negative erfaringer derfra. Jeg syns mennene der klager så fælt.. Veldig mye negative kommentarer om man ikke gjør som de vil, altså blir med på en date eller vil skrive. Opplever at menn som er i 20-årene og menn i 60/70-årene er verst til å plage med meldinger. Ellers er folk ganske så late og sutrete der inne. At noen finner hverandre der... tvilsomt. Anonymkode: e3aea...483 Jeg møtte min mann der 🥰 Men det skal da sies at jeg hadde vært i kontakt med en del merkelige folk der - som andre steder. Jeg synes ikke Møteplassen var mye verre enn andre datingsider når det gjaldt sutring, desperasjon og plagsomhet. Husker det fantes et filter som gjorde at du kunne fjerne upassende meldinger og det brukte jeg. Så fikk sjelden det. Men kanskje den funksjonen er fjernet nå? Anonymkode: b4008...a48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå