AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Har allerede datet litt uten å finne den rette. Har vært på Tinder og Hinge til nå, men nå har jeg også registrert meg på Møteplassen og er litt satt ut. Folk virker veldig desperate der inne?? De godtar ikke avvisning og hinter til sex med en gang. Er dette vanlig på Møteplassen? Anonymkode: 7023c...23a 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august ja har også litt negative erfaringer derfra. Jeg syns mennene der klager så fælt.. Veldig mye negative kommentarer om man ikke gjør som de vil, altså blir med på en date eller vil skrive. Opplever at menn som er i 20-årene og menn i 60/70-årene er verst til å plage med meldinger. Ellers er folk ganske så late og sutrete der inne. At noen finner hverandre der... tvilsomt. Anonymkode: e3aea...483 1 2
-jk- Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Jeg ga kjapt opp Møteplassen. Elendig kvalitet på brukermassen. Sukker er best mhp. personlighetstest, men også for dårlig kvalitet på medlemmene (som dessuten er for få). Min erfaring er absolutt best med Match og Facebook Dating, der er det bra kvalitet på medlemmene og mange nok av de. For tiden dater jeg ei fantastisk dame jeg fant på Match, så får vi se om det utvikler seg til noe mer 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august -jk- skrev (1 time siden): Jeg ga kjapt opp Møteplassen. Elendig kvalitet på brukermassen. Sukker er best mhp. personlighetstest, men også for dårlig kvalitet på medlemmene (som dessuten er for få). Min erfaring er absolutt best med Match og Facebook Dating, der er det bra kvalitet på medlemmene og mange nok av de. For tiden dater jeg ei fantastisk dame jeg fant på Match, så får vi se om det utvikler seg til noe mer Enig i alt du skriver. Sukker har en fyldig test, og det går an å søke i alle parametrene, til og med sexlyst. Synes forresten det høres rart ut å finne menn i 20-årene, på Møteplassen? Jevnt over er det samme ulla på alle steder, og mange har bruker på flere. Anonymkode: 1ede2...e65 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har allerede datet litt uten å finne den rette. Har vært på Tinder og Hinge til nå, men nå har jeg også registrert meg på Møteplassen og er litt satt ut. Folk virker veldig desperate der inne?? De godtar ikke avvisning og hinter til sex med en gang. Er dette vanlig på Møteplassen? Anonymkode: 7023c...23a Ja, det er helt vanlig. Se opp for profilbilder der menn viser frem erigert penis osv også. Dickpic er også dagligdags å motta der inne. Lykke til. Anonymkode: 5be36...a43 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): ja har også litt negative erfaringer derfra. Jeg syns mennene der klager så fælt.. Veldig mye negative kommentarer om man ikke gjør som de vil, altså blir med på en date eller vil skrive. Opplever at menn som er i 20-årene og menn i 60/70-årene er verst til å plage med meldinger. Ellers er folk ganske så late og sutrete der inne. At noen finner hverandre der... tvilsomt. Anonymkode: e3aea...483 Jeg møtte min mann der 🥰 Men det skal da sies at jeg hadde vært i kontakt med en del merkelige folk der - som andre steder. Jeg synes ikke Møteplassen var mye verre enn andre datingsider når det gjaldt sutring, desperasjon og plagsomhet. Husker det fantes et filter som gjorde at du kunne fjerne upassende meldinger og det brukte jeg. Så fikk sjelden det. Men kanskje den funksjonen er fjernet nå? Anonymkode: b4008...a48
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Prøvde Møteplassen for noen år siden. Men herregud så mye mannfolka klager og hater på kvinner der inne. Vet ikke hvordan det er nå, men de hadde på forsiden noe sånn "shout/status" greie man kunne skrive for å havne der, og det var ikke måte på hvor mye kvinner fikk gjennomgå. Alle var kresne drittkvinnfolk som ikke svarte tydeligvis. Jeg brukte lang tid på profil og bilder, og skal innrømme det kom en del meldinger. Jeg kunne bruke lang tid å sjekke ut profiler og sånn, og hadde jaggu meg fått hatmeldinger fra noen menn jeg ikke hadde svart (eller åpnet!!) meldinger fra om at jeg trodde jeg var for god for de og bla bla. Jeg endte med å rømme derfra etter noen uker og har aldri sett meg tilbake. Anonymkode: aec6b...151 1 2 1
Bamseklemmer Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har allerede datet litt uten å finne den rette. Har vært på Tinder og Hinge til nå, men nå har jeg også registrert meg på Møteplassen og er litt satt ut. Folk virker veldig desperate der inne?? De godtar ikke avvisning og hinter til sex med en gang. Er dette vanlig på Møteplassen? Anonymkode: 7023c...23a Dating generelt handler vel om å finne seg en partner, som man passer godt sammen med livet. Og livet handler ikke bare om samliv.. men like mye om sexlivet, for at samlivet skal fungere opptimalt. Leser du på seksualforumet, er det et hav med mennesker som sliter med sexlivet.. et slikt samliv fungerer ikke i det heletatt. Mest sannsynlig kommer det av lite prat om sex på date: "Det trenger vi ikke å snakke om nå, det ordner seg sikkert" Både kvinner og menn bør skjønne, at det er umulig å være synsk😄 Så de kvinnene og mennene som prater om sex sammen, gjør det nettopp for å få et bedre liv sammen❣️ Endret 8. august av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Dating generelt handler vel om å finne seg en partner, som man passer godt sammen med livet. Og livet handler ikke bare om samliv.. men like mye om sexlivet, for at samlivet skal fungere opptimalt. Leser du på seksualforumet, er det et hav med mennesker som sliter med sexlivet.. et slikt samliv fungerer ikke i det heletatt. Mest sannsynlig kommer det av lite prat om sex på date: "Det trenger vi ikke å snakke om nå, det ordner seg sikkert" Både kvinner og menn bør skjønne, at det er umulig å være synsk😄 Så de kvinnene og mennene som prater om sex sammen, gjør det nettopp for å få et bedre liv sammen❣️ Vet du hva, jeg vil faktisk heller ha en oppegående klok og snill mann enn et supert sexliv. Å tenker et sexliv er uansett ikke verdt det uten de kvalitetene. Å en sånn mann hadde aldri funnet på å spamme en kvinne uhemmet med sex før de i det hele tatt vet de liker synet av hverandre. Sex må ikke komme først for alle, uten at det betyr det ikke blir fint. Det som ødela mitt forrige sex liv var at jeg var ensom ellers i forholdet. At en kar vil prate sex garanterer kun at han har interesse for sex- next. Anonymkode: 294b4...fce 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Dating generelt handler vel om å finne seg en partner, som man passer godt sammen med livet. Og livet handler ikke bare om samliv.. men like mye om sexlivet, for at samlivet skal fungere opptimalt. Leser du på seksualforumet, er det et hav med mennesker som sliter med sexlivet.. et slikt samliv fungerer ikke i det heletatt. Mest sannsynlig kommer det av lite prat om sex på date: "Det trenger vi ikke å snakke om nå, det ordner seg sikkert" Både kvinner og menn bør skjønne, at det er umulig å være synsk😄 Så de kvinnene og mennene som prater om sex sammen, gjør det nettopp for å få et bedre liv sammen❣️ Jeg er Ts og er nærmest nymfoman. Jeg elsker sex, men synes allikevel det er upassende å starte en samtale allerede på første melding om sex. Det gir bare inntrykk av å være desperat og lite attraktiv. Jeg er regnet for å være ganske attraktiv selv og tar vare på utseendet. Å få desperate sexmeldinger av menn som helt tydelig har en annen livsstil og ikke tar vare på seg selv er på ingen måte positivt. Anonymkode: 7023c...23a 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august På Møteplassen treffer du på KG brukere tenker jeg. Anonymkode: ef6fe...e46 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august Var rett og slett traumatisk å være på møteplassen. Mye dårlig oppførsel og mas. Vet om par som har funnet hverandre der, men de måtte igjennom mye rart først. Mange godt voksne menn med en mildt sagt merkelig oppførsel. Mye psykiatri. Og mye kvinnehat. Og de som oppga i profilen at de var snille, hadde den dårligste oppførselen. Kunne ikke skjønne hvorfor de som var så snille, ikke fikk dame. Fikk ekstremt mye penisbilder, selv om jeg var veldig tydelig på at jeg ikke ønsket det. Eldste som sendte var 72. Anonymkode: 91019...3c0 1 1
Mike Hawk Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august Jeg var der i 2024 og traff ei dame som jeg datet i 4 måneder. Selv om det ikke varte lenge så var det en veldig fin tid. I dag dater jeg enda ei som jeg traff der. Etter 3 måneder går det enn så lenge veldig fint mellom oss Var for all del mange der som jeg ikke følte var riktig for meg etter noen samtaler, men med mye tålmodighet så har jeg igrunn egentlig gode erfaringer derfra. Som mann er jeg sykt irritert over andre menn som ikke eier sosiale antenner. 3 2
Bamseklemmer Skrevet 9. august #14 Skrevet 9. august (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er Ts og er nærmest nymfoman. Jeg elsker sex, men synes allikevel det er upassende å starte en samtale allerede på første melding om sex. Det gir bare inntrykk av å være desperat og lite attraktiv. Jeg er regnet for å være ganske attraktiv selv og tar vare på utseendet. Å få desperate sexmeldinger av menn som helt tydelig har en annen livsstil og ikke tar vare på seg selv er på ingen måte positivt. Anonymkode: 7023c...23a Da er vi ikke så ulik👏 og er enig i det du skriver.. Desperate sexmeldinger skyver jeg unna, fordi de er ikke i nærheten av det jeg ønsker meg av en kvinne. Jeg kunne ha hatt masse sex, men jeg liker ikke å utnytte meg "Billige tøser".. Altså det er kvinner som maser etter underlivsbilder, snap og bare vil møtes for sex. Og ikke prater de om samlivet, om jobb, hobbyer eller andre hverdagslig interesser. Helt ok for meg at det finnes "Billige tøser", de har jo sin måte å date på. Jeg er heller ikke ute etter ONS, og går mere for særboforhold👍 Jeg er svært lite eksponibel med bilder, selv om jeg ikke har noe " å skjemmes over" kropp og utseende. Men det er fordi alle bildene jeg tar, legges automatisk til i Google bilder, Min sky og Onedrive. Jeg har voksne bar å ta hensyn til, det er nok den største årsaken, for at jeg ikke vil dele bilder. Regner med det er flere som har samme innstilling, og meninger om dette? Jeg liker feminine godt voksne kvinner som har seksuell forståelse, som viser vennlighet og har klare hensikter med det seksuelle vennskapet. Vi diskuterer ikke bare sex, som du forstår.. Først finner vi ut om avstanden byr på utfordringere.. Og det går mye på matoppskrifter, musikksmak, romantikk osv. Men likevel diskuterer vi sexlivets mysterier. Diskusjonene går mere ut på om kjemien passer. Lik sexlyst, felles ønsker, mulighetene for å oppleve maksimal nytelse. Likeså problematikken som evt. kan oppstå, eller hvordan vi kan samarbeide for å løse dem. Sex for min del er omsorg, enighet og godt samarbeid.. pluss det å kose oss og ha det gøy sammen❣️ På møteplassen finnes det lite av slike kvinner.. Eller, jeg blir nok misoppfattet, pga lite info på profilen. Jeg stoppet abonnementet.. og bruker ikke apper.. Jeg tar en tur på byen i ny og ned, fordi jeg liker å se en kvinne i øynene🥰 Endret 9. august av Bamseklemmer Redigert inn ny tekst.. 1
Bamseklemmer Skrevet 9. august #15 Skrevet 9. august (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vet du hva, jeg vil faktisk heller ha en oppegående klok og snill mann enn et supert sexliv. Å tenker et sexliv er uansett ikke verdt det uten de kvalitetene. Å en sånn mann hadde aldri funnet på å spamme en kvinne uhemmet med sex før de i det hele tatt vet de liker synet av hverandre. Sex må ikke komme først for alle, uten at det betyr det ikke blir fint. Det som ødela mitt forrige sex liv var at jeg var ensom ellers i forholdet. At en kar vil prate sex garanterer kun at han har interesse for sex- next. Anonymkode: 294b4...fce Ja.. men det er jo du som bestemmer hvem du vil ha.. Håper bare du lykkes❣️ Endret 9. august av Bamseklemmer Skriveleif..
Nikoletta Skrevet 9. august #16 Skrevet 9. august Har forsøkt både Match og Møteplassen et par ganger over et par år. Og selv om jeg nok er over snittet opptatt av at både sexliv ( og derfor gjerne kan snakke om og avklare forventninger man har rundt sex i en bli kjent periode) og samliv skal være på plass så synes jeg det ble et veldig mas om sex/preferanser. Og bilder jeg ikke ønsker.. og spørsmål om bilder jeg ikke ønsker å sende 😉 Og når majoriteten heller ikke klarer å forholde seg til en høflig tilbakemelding.. men begynner å mase om at joda, det er meg du vil ha. Orker ikke.. 98 % av meldingene er type Hei, du er fin. Også har du de som har lært seg å lyve med overbevisning en stund før de blir såpass lystne at det glipper og vips så der du at nei, dette er en tøm og røm type ja. Og alle de som ikke tar en høflig neitakk uten å bli bitre, da er man useriøs kjerring 😂 Nei.. disse appene er ikke for meg mer! Jeg har lagt fra meg ideen om å få en kjæreste rett og slett 😊 Da får han dukke opp på annet vis 😊 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #17 Skrevet 9. august Bamseklemmer skrev (15 timer siden): Da er vi ikke så ulik👏 og er enig i det du skriver.. Desperate sexmeldinger skyver jeg unna, fordi de er ikke i nærheten av det jeg ønsker meg av en kvinne. Jeg kunne ha hatt masse sex, men jeg liker ikke å utnytte meg "Billige tøser".. Altså det er kvinner som maser etter underlivsbilder, snap og bare vil møtes for sex. Og ikke prater de om samlivet, om jobb, hobbyer eller andre hverdagslig interesser. Helt ok for meg at det finnes "Billige tøser", de har jo sin måte å date på. Jeg er heller ikke ute etter ONS, og går mere for særboforhold👍 Jeg er svært lite eksponibel med bilder, selv om jeg ikke har noe " å skjemmes over" kropp og utseende. Men det er fordi alle bildene jeg tar, legges automatisk til i Google bilder, Min sky og Onedrive. Jeg har voksne bar å ta hensyn til, det er nok den største årsaken, for at jeg ikke vil dele bilder. Regner med det er flere som har samme innstilling, og meninger om dette? Jeg liker feminine godt voksne kvinner som har seksuell forståelse, som viser vennlighet og har klare hensikter med det seksuelle vennskapet. Vi diskuterer ikke bare sex, som du forstår.. Først finner vi ut om avstanden byr på utfordringere.. Og det går mye på matoppskrifter, musikksmak, romantikk osv. Men likevel diskuterer vi sexlivets mysterier. Diskusjonene går mere ut på om kjemien passer. Lik sexlyst, felles ønsker, mulighetene for å oppleve maksimal nytelse. Likeså problematikken som evt. kan oppstå, eller hvordan vi kan samarbeide for å løse dem. Sex for min del er omsorg, enighet og godt samarbeid.. pluss det å kose oss og ha det gøy sammen❣️ På møteplassen finnes det lite av slike kvinner.. Eller, jeg blir nok misoppfattet, pga lite info på profilen. Jeg stoppet abonnementet.. og bruker ikke apper.. Jeg tar en tur på byen i ny og ned, fordi jeg liker å se en kvinne i øynene🥰 Bruker du å møte kvinner her inne? Anonymkode: 294b4...fce
AnonymBruker Skrevet 9. august #18 Skrevet 9. august Ble bare kontaktet av menn med betalt konto sånn at de kunne sende melding fritt frem. Disse var 20 år eldre enn meg som ville ha et sides ligg vekk fra kona. Enda jeg presiserte i profilen at jeg ikke ville ha noe fuck friends/ elskerinne opplegg og var på utkikk etter fast forhold. I tillegg til lite utvalg av reel kandidater. Så slette hele greia ganske raskt. Fant min kjæreste gjennom Tinder som folk flest klager på, men de har jo mest folk også da har jeg skjønt Anonymkode: a99fa...292 1
Bamseklemmer Skrevet 10. august #19 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bruker du å møte kvinner her inne? Anonymkode: 294b4...fce Nei, jeg har aldri besøkt noen her inne😉 1
Sander33 Skrevet 10. august #20 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ble bare kontaktet av menn med betalt konto sånn at de kunne sende melding fritt frem. Disse var 20 år eldre enn meg som ville ha et sides ligg vekk fra kona. Enda jeg presiserte i profilen at jeg ikke ville ha noe fuck friends/ elskerinne opplegg og var på utkikk etter fast forhold. I tillegg til lite utvalg av reel kandidater. Så slette hele greia ganske raskt. Fant min kjæreste gjennom Tinder som folk flest klager på, men de har jo mest folk også da har jeg skjønt Anonymkode: a99fa...292 de beste nå i 2026 er nok hinge først happn tinder match møteplassen og sukker har jeg ikke testet. har blitt singel, for ett opplegg med disse appene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå