Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:!

Endret av dinfarsrevolver
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver du å sette rekord i antall trolletråder på et døgn?

Anonymkode: 34a3f...246

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hadde jeg lett adressert hvis det var mitt søsken. Man kan velge innfallsvinkel.

1. Hvorfor sier du det til meg? (Nøytral, utfordrer henne til å si mer rundt det)

2. Kan du fortelle meg mer om hva du mener med det og hvorfor du sier det til meg nå? (Samme)

Mer konfliktorientert;

3. Tenker du noen ganger på at du heller ville vært en fattig student enn gift og med unger, hus og tesla?

4. Det synes jeg er veldig rart at du sier til meg, som er student. Du er vel etablert med hus, biler og barn. Er det noe i veien?

• Liker 1
Skrevet (endret)
alfathealfa skrev (3 timer siden):

Det hadde jeg lett adressert hvis det var mitt søsken. Man kan velge innfallsvinkel.

1. Hvorfor sier du det til meg? (Nøytral, utfordrer henne til å si mer rundt det)

2. Kan du fortelle meg mer om hva du mener med det og hvorfor du sier det til meg nå? (Samme)

Mer konfliktorientert;

3. Tenker du noen ganger på at du heller ville vært en fattig student enn gift og med unger, hus og tesla?

4. Det synes jeg er veldig rart at du sier til meg, som er student. Du er vel etablert med hus, biler og barn. Er det noe i veien?

🚘

Endret av dinfarsrevolver
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Prøver du å sette rekord i antall trolletråder på et døgn?

Anonymkode: 34a3f...246

KG er for meg en spennende ferie ned i en ukjent del av samfunnet. Dere har jo stemmerett dere óg.

Skrevet

Hvilken farge er det på kjøleskapet hennes? 

Anonymkode: 591de...f67

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvilken farge er det på kjøleskapet hennes? 

Anonymkode: 591de...f67

Altså, farge på kjøleskapet er helt uvesentlig. 

Men hvorvidt store øl passer i det. Det må jeg bare vite!

Anonymkode: 03a1b...8b5

• Liker 1
Skrevet
dinfarsrevolver skrev (1 time siden):

KG er for meg en spennende ferie ned i en ukjent del av samfunnet. Dere har jo stemmerett dere óg.

Mozartkule etc

Skrevet

hun har jo selv valgr og ha hus og bil hun tydelig hvis ikke har råd til eller bare klager over at hun ikke har mer penger og sløse bort 

Anonymkode: 323a9...483

• Liker 1
Skrevet
dinfarsrevolver skrev (2 timer siden):

Hun har også ikke gitt meg bursdaggave i år, men jeg ga til henne. (Og de to barna)

Men ga hun datteren din gave? 
(Hun som har en kjæreste som forsyner seg av ølet ditt, vet du)

Anonymkode: eaf06...c85

• Liker 3
Skrevet

Min søster klager også over dårlig råd, men bruker en formue på dyr sminke, toalettartikler og klær (kun Chanel, Dior, Dermalogica, Esteé Lauder ol) og hyppige hudpleiebehandlinger som botox, fillers, laser osv.

Blir rasende når jeg påpeker at hun kunne levd mer rimelig, og bruker som argument at siden hun er styggere enn andre folk, må hun ha det dyreste av kosmetikk og hudpleie.

Får våre foreldre til å betale regninger når hun er blakk selv 🤨

Anonymkode: 4d66c...8ee

Skrevet

Dette er det jo en enkel løsning på. Du har to kjøleskap, et harryskap med masse øl og er hvitt kjøleskap med utvalgte andre øl som ikke passer i harry-skapet. Din svigersønn har stjelt 10 øl, ergo er det fortsatt masse øl igjen i harryskapet. Du inviterer søss hjem og byr på øl fra harryskapet. Det som står oppe.

Anonymkode: 068b0...59f

• Liker 2
Skrevet

Whaaat?????

Anonymkode: e75a0...8ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Whaaat?????

Anonymkode: e75a0...8ab

En ts som har opprettet mange trolletråder i morges har i ettertid gått inn og slettet deler av innholdet. Innholdet ga for så vidt ikke så mye mening i utgangspunktet, heller.

Anonymkode: eaf06...c85

Skrevet

Jeg kjenner jeg synes det er trist at noen har et så innholdsløst liv at dette er hva de bedriver tiden sin med.

Anonymkode: 1b487...bdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...