Gå til innhold

bestevenninne red meg mens jeg "sov"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninna mi trodde jeg sov da jeg lå og helt rolig med lukkede øyner. Hun er på besøk og skal sove på sofaen. Hun var ute på byen og kom seint hjem. Hørte at hun kom og at hun kom inn listende på rommet mitt. 

Så begynte hun å ta på meg. Jeg latet som jeg sov, men klarte ikke å la være å få en hard en. Hun sugde meg og så satte hun seg på skrevs over meg og gled ned forsiktig. Det var sykt deilig, men ville ikke "våkne" fordi det kan jo ødelegge vennskapet. Da hun var ferdig gikk hun i stua, mens jeg lå der klissete av sæden som hadde glidd ut av henne.  

Dagen etter latet hun som ingenting. Skal jeg si til henne at jeg var våken?

Anonymkode: 24bcc...df1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha. "In your dreams, Troll" !

Anonymkode: 70d5f...48c

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om det er sant så er hun en ekte overgriper å du er ikke den første eller siste. 

Anonymkode: ee97f...f55

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ha ha. "In your dreams, Troll" !

Anonymkode: 70d5f...48c

Hvorfor le? Jeg vet personlig om flere menn dette har skjedd med, inkludert meg selv.

Ja, kvinner er også overgripere, det blir bare ikke anmeldt fordi vi menn er flaue.

Anonymkode: 30bf5...886

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles voldtekt.

Anonymkode: 38465...8e7

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal du si noe.

Hvis du ikke likte det, ble du faktisk voldtatt.

Venner har ikke sex med hverandre, så du ble utnyttet.

Anonymkode: aea9c...f50

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det er overgrep.

Anonymkode: c6dad...7af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninna di gikk langt over streken. Men ettersom du våknet og hadde anledning og evne til å gjøre motstand, men uten å gjøre det, så havner vel dette tilfellet i en gråsone juridisk sett. De som er dømt for sovevoldtekt, er jo mot folk som ikke våkner og derfor var ute av stand til å motsette seg. 

Jeg synes du skal si det til henne. Snakk om det. Hun må nesten få beskjed om at det der ikke var greit. Tenk om hun blir gravid. Hva da? 

Anonymkode: 86fc6...f34

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er sant er det voldtekt og noe du bør anmelde. 

Det ødelegger ikke vennskapet. Det var hun som ødela det, ikke du. 

Anonymkode: 8696d...ff8

• Liker 1
Skrevet

Det høres jo ut som hun prøvde å voldta deg her, så sjuk dame! Jeg hadde blit red om min venn var så grenseløs..... Dere bør jo snake om det, kansje ikke så fælt om venskape er over heller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig merkelig oppførsel fra dere begge. Aner ikke hva du bør si. Det er greit at du voldtok meg i natt , for jeg var våken og ga samtykke inni meg , men ville ikke si det høyt for da hadde vennskapet blir rar. Kom gjerne tilbake neste helg . 

Anonymkode: df251...5d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bestevenninna di gikk langt over streken. Men ettersom du våknet og hadde anledning og evne til å gjøre motstand, men uten å gjøre det, så havner vel dette tilfellet i en gråsone juridisk sett. De som er dømt for sovevoldtekt, er jo mot folk som ikke våkner og derfor var ute av stand til å motsette seg. 

Jeg synes du skal si det til henne. Snakk om det. Hun må nesten få beskjed om at det der ikke var greit. Tenk om hun blir gravid. Hva da? 

Anonymkode: 86fc6...f34

Ja, men samtidig er hun en overgriper for hun kommer til å gjøre dette igjen. 

Om alt som skiller noen fra å være kriminell til å være i gråsonen er flaks, så er det jo enda noe veldig galt med dem.

Hun kan miste barnet tror jeg, eller overgripere har jo barn? Men. Ikke ideelt. 

Skrevet

Hvis du hadde mulighet til å si nei, men valgte og ikke gjøre det, så er det selvsagt IKKE et overgrep. Vi kan ikke vanne ut begrepene helt, så de som faktisk opplever overgrep og voldtekt ikke tas på alvor lengre.

(Ikke at jeg tror denne tråden er reell, men likevel.)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men samtidig er hun en overgriper for hun kommer til å gjøre dette igjen. 

Om alt som skiller noen fra å være kriminell til å være i gråsonen er flaks, så er det jo enda noe veldig galt med dem.

Hun kan miste barnet tror jeg, eller overgripere har jo barn? Men. Ikke ideelt. 

Miste barnet? 

Anonymkode: df251...5d9

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare fantasi. 

Anonymkode: 2312e...2aa

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var sykt deilig, men ville ikke "våkne" fordi det kan jo ødelegge vennskapet. Da hun var ferdig gikk hun i stua, mens jeg lå der klissete av sæden som hadde glidd ut av henne.  

Dagen etter latet hun som ingenting. Skal jeg si til henne at jeg var våken?

Anonymkode: 24bcc...df1

Nnjaa, jeg tror ikke det hadde ødelagt vennskapet, om du hadde våknet. Du kunne ha sagt:
"Woow.. dette har jeg drømt om lenge, tusen tusen takk"🥰 Takknemlighet fjerner all tvil, husk det i andre situasjon👏
Scenarioet mitt er at begge like beskjedne, tenner og liker hverandre. For hun hadde ikke lagt seg ned, hvis hun ikke tente eller likte deg. Jeg ser en viss gjensidighet her: fordi begge likte dette.
All sex uten samtykket er jo voldtekt juridisk.. Men ingen annen, unntatt deg selv kan vurdere dette som voldtekt. 
Samtykket blir ikke alltid gitt med ord, samtykket kan gis med klining og gjensidighet. 

Dagen etter, skjønte hun nok dette var galt. Hun kan ha store behov for å prate.. slik at du ikke anmelder henne, eller heller tilgi hennes kåthet i fylla. Husk at gode venner støtter og prater sammen.. Jeg mener bestemt at vennskapet kan komme styrket ut av dette, for nå har dere brutt isen for mere sex i vennskapet. Så det er ikke sexen som ødelegger vennskapet, men sjalusi i etterkant med sex andre venner💔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Nnjaa, jeg tror ikke det hadde ødelagt vennskapet, om du hadde våknet. Du kunne ha sagt:
"Woow.. dette har jeg drømt om lenge, tusen tusen takk"🥰 Takknemlighet fjerner all tvil, husk det i andre situasjon👏
Scenarioet mitt er at begge like beskjedne, tenner og liker hverandre. For hun hadde ikke lagt seg ned, hvis hun ikke tente eller likte deg. Jeg ser en viss gjensidighet her: fordi begge likte dette.
All sex uten samtykket er jo voldtekt juridisk.. Men ingen annen, unntatt deg selv kan vurdere dette som voldtekt. 
Samtykket blir ikke alltid gitt med ord, samtykket kan gis med klining og gjensidighet. 

Dagen etter, skjønte hun nok dette var galt. Hun kan ha store behov for å prate.. slik at du ikke anmelder henne, eller heller tilgi hennes kåthet i fylla. Husk at gode venner støtter og prater sammen.. Jeg mener bestemt at vennskapet kan komme styrket ut av dette, for nå har dere brutt isen for mere sex i vennskapet. Så det er ikke sexen som ødelegger vennskapet, men sjalusi i etterkant med sex andre venner💔

Om hun har stort behov for å prate for å ikke bli anmeldt, burde hun kanskje jeg vet ikke, ikke voldta folk kanskje?

Det er den eneste måten det ikke er velfortjent å anmeldes. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 minutter siden):

Var ikke noe klining eller gjensidighet. For alt hun vet var han et sovende offer. 

Skrevet

Om hun har stort behov for å prate for å ikke bli anmeldt, burde hun kanskje jeg vet ikke, ikke voldta folk kanskje?

Det er den eneste måten det ikke er velfortjent å anmeldes. 

Jo.. men mennesker er ikke feilfrie.. Kombinasjonen alkohol og kåthet har stor andel i at fornuften forsvinner.. 
Fremdeles blir det dumt å legge skylda den på kombinasjon.. den gir ingen rettigheter, men den kan gi tilgivelse😉

Skrevet

Var ikke noe klining eller gjensidighet. For alt hun vet var han et sovende offer. 

Satt du å så på?😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...