Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i skogen og er vandt med dyrelyder her. Men for en time siden når jeg skulle i garasjen hørte jeg først 3-4 hyl, hørtes litt ut som hen heks som skrek. Anntok det var en rev. Så ble d stille før en ugle lyd ulte noen ganger og da en type jeg ikke hadde hørt før. Så ble den stille da kom det en kraftig rar fuggel lyd på motsatt side, før kyrne begynte å brøle og løpe ned dalen. Det som var rart i tilegg var at d var helt stille ellers og bikja var stille og stod klint inn til husdøra. Hun bjeffer på alle lyder, særlig ugler. Så vi gikk inn. 

Burde jeg være obs på ubudne folk som lusker i skogen evt?

Anonymkode: dad36...24e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville holdt meg inne å låst døra siden det er kjempe creepy og også sent. Ikke gå til garasjen ingen.

Kan være de ble redde for det er et rovdyr. Å fuglene tar å sier ifra til hverandre vær på vakt. Men hunden din, har den reagert om det var mennesker? Kan være noe større rovdyr? Eller er det nok at det er en rev?

Gauper har et rart menneskelignende rop også.

Om noe mer skjer, ring politiet?

Anonymkode: 30600...441

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en rev kanskje ble angrepet av en bjørn? Noe større dyr din hund er redd for?

Anonymkode: 30600...441

AnonymBruker
Skrevet

Ville tenkt Gaupe, de har veldig ekle memneskeaktige skrik. Kan forklare redde kuer også. 

Anonymkode: 70b1a...88d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...