AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:48 #1 Skrevet onsdag kl. 22:48 Jeg vant 1 mill på pantelotteriet på en dagligvarebutikk og trodde jeg skulle gå i bakken. Vi har kun 700.000 igjen på boliglånet og jeg vil betale ut lånet og overraske han med at Grstulerer 🍾 vi er gjeldfri og ta han med på en hotelltur. Jeg klarer ikke holde på slike hemmeligheter. Jeg har fått pengene overført på min konto nå, og vurdere gå i banken for å kjøre de inn på lånet. Redd for å gjøre feil og det er mye penger her. hva hadde dere gjort? Bedt han åpne nettbanken å sjekke lånet bare? Heller skrike det ut? Han kommer hjem i morgen og har klart å holde meg i to dager nå. Tåler det nesten ikke. Ingen vet Anonymkode: 3d043...cb9 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:57 #2 Skrevet onsdag kl. 22:57 Beklager om noen føler på misunnelse og irritasjon, men jeg er så sykt glad Anonymkode: 3d043...cb9 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:59 #4 Skrevet onsdag kl. 22:59 Kanskje det!. Uansertt blir det nok enn flott gladnyhet. Anonymkode: 39370...2c4
Flintis Skrevet onsdag kl. 23:02 #5 Skrevet onsdag kl. 23:02 Jeg synes egentlig det med å få han til å sjekke lånet og hotelltur er kjempefint. Kanskje det er spørsmål om egenkapital andel men det kan dere ta etterpå.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:15 #6 Skrevet onsdag kl. 23:15 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg vant 1 mill på pantelotteriet på en dagligvarebutikk og trodde jeg skulle gå i bakken. Vi har kun 700.000 igjen på boliglånet og jeg vil betale ut lånet og overraske han med at Grstulerer 🍾 vi er gjeldfri og ta han med på en hotelltur. Jeg klarer ikke holde på slike hemmeligheter. Jeg har fått pengene overført på min konto nå, og vurdere gå i banken for å kjøre de inn på lånet. Redd for å gjøre feil og det er mye penger her. hva hadde dere gjort? Bedt han åpne nettbanken å sjekke lånet bare? Heller skrike det ut? Han kommer hjem i morgen og har klart å holde meg i to dager nå. Tåler det nesten ikke. Ingen vet Anonymkode: 3d043...cb9 Hvor mange flasker pantet du for å vinne? Anonymkode: ed8ed...e50
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:15 #7 Skrevet torsdag kl. 06:15 Først av alt: Gratulerer! Deretter: vipp pengene over på en konto med høyest mulig rente mens du bestemmer deg for veien videre! Men det er ikke alltid nødvendigvis det aller smarteste å betale ned hele boliglånet. Det er mange faktorer som spiller inn i dette regnestykket mtp deres økonomiske situasjon ellers. Oppussing i nær fremtid? Bil som nærmer seg slutten? etc. For enkelte kan det jo faktisk være mer fornuftig å sette pengene inn i langsiktig sparing i aksjefond eller rentefond, og krysse fingrene for at avkastningen her er større enn renteutgiftene. Men for all del: det er jo en klok første tanke du har der og først og fremst tenke på å betale ned lånet. Jeg tror kanskje at jeg ville løst det litt annerledes: Jeg ville bedt din bedre halvdel holde av en helg i svært nær fremtid, overrasket ham med en flott tur, og avslørt nyheten med noe godt i glasset. To hoder tenker gjerne bedre enn ett. Og siden dette er penger som har "kommet rekanes på ei fjøl" ville jeg satt av 100' til fremtidige ferieturer og ellers hyggelige ting sammen i fremtiden. Anonymkode: e2eac...5b8 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:19 #8 Skrevet torsdag kl. 06:19 Gratulerer 🥂 Har du vurdert andre alternativer ? Å betale ned gjeld er ikke nødvendigvis den beste investeringen, selv om det selvfølgelig er behagelig å være gjeldfri. Anonymkode: 286dc...75e
AnAngel Skrevet torsdag kl. 13:32 #9 Skrevet torsdag kl. 13:32 Gratulerer 🎉 Så utrolig gøy! Drømmer om det hver gang jeg panter Ville nok holdt av en del til fornøyelser og slikt man aldri tar seg råd til Må få høre hvordan mannen reagerte
Hololo Skrevet torsdag kl. 17:05 #10 Skrevet torsdag kl. 17:05 Gratulere :). Ta og spill litt dum, si f.eks at du gikk inn i nettbanken og så at lånet var borte, spør om han har betalt det ut, så kan du flashe med hotell reservasjon eller noe mens forvirringen pågår.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:27 #11 Skrevet torsdag kl. 17:27 Så lite som dere har i lån ville jeg sterkt vurdert å gjøre noe annet med pengene. Og det bør du diskutere med mannen din Anonymkode: 77a01...107 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:28 #12 Skrevet torsdag kl. 20:28 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi har kun 700.000 igjen på boliglånet og jeg vil betale ut lånet og overraske han med at Grstulerer 🍾 vi er gjeldfri og ta han med på en hotelltur. Anonymkode: 3d043...cb9 Ta deg en prat med han om dere bør bli gjeldsfri nå. Anonymkode: 0e072...3d6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:49 #13 Skrevet fredag kl. 06:49 AnonymBruker skrev (På 6.8.2026 den 0.48): Jeg vant 1 mill på pantelotteriet på en dagligvarebutikk og trodde jeg skulle gå i bakken. Vi har kun 700.000 igjen på boliglånet og jeg vil betale ut lånet og overraske han med at Grstulerer 🍾 vi er gjeldfri og ta han med på en hotelltur. Jeg klarer ikke holde på slike hemmeligheter. Jeg har fått pengene overført på min konto nå, og vurdere gå i banken for å kjøre de inn på lånet. Redd for å gjøre feil og det er mye penger her. hva hadde dere gjort? Bedt han åpne nettbanken å sjekke lånet bare? Heller skrike det ut? Han kommer hjem i morgen og har klart å holde meg i to dager nå. Tåler det nesten ikke. Ingen vet Anonymkode: 3d043...cb9 Gå i banken for å kjøre dem inn på lånet? Ville vurdert å investere pengene i stedet. Mest sannsynlig vil dere få høyere avkastning på et aksjefond eller lignende enn boliglånet koster. Anonymkode: ebef0...d14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå