AnonymBruker Skrevet 6. august #21 Skrevet 6. august Skulle spørre om det har vokst noe, for jeg synes også at bilde i HI likner på flåttbitt. Ser at flere tenker det samme. Kan du se noen flått? Eller har du hatt en liten irritasjon/kløe i midten av utslettet? De kan være veldig, veldig små. Under millimeterstore. Anonymkode: 00b51...64c
AnonymBruker Skrevet 6. august #22 Skrevet 6. august Ser veldig ut som soppinfeksjon i huden ja. Få time til fastlege og resept på Daktacort. Anonymkode: 83bb1...923
AnonymBruker Skrevet 6. august #23 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle spørre om det har vokst noe, for jeg synes også at bilde i HI likner på flåttbitt. Ser at flere tenker det samme. Kan du se noen flått? Eller har du hatt en liten irritasjon/kløe i midten av utslettet? De kan være veldig, veldig små. Under millimeterstore. Anonymkode: 00b51...64c Kan ikke se noen flott.. hadde noe som lignet på en kvise, men ikke noe mer. Har veldig vondt i lysk/muligens hoven lymfeknute? Sitter på legekontoret nå Anonymkode: 77a14...53f
AnonymBruker Skrevet 6. august #24 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan ikke se noen flott.. hadde noe som lignet på en kvise, men ikke noe mer. Har veldig vondt i lysk/muligens hoven lymfeknute? Sitter på legekontoret nå Anonymkode: 77a14...53f Hvordan gikk det? Hadde legen noen teori? Anonymkode: 00b51...64c
AnonymBruker Skrevet 6. august #25 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (På 5.8.2026 den 17.56): Var min tanke også! Daktacort kan hjelpe, men få det på resept, for da er det mye billigere! Det kan bli kronisk, så undersøk hos legen slik at du kan starte behandling. Anonymkode: 0a6df...88c A-derma cytelium drying spray kan også funke da, og det er reseptfritt. Jeg har god erfaring med det. Anonymkode: 67583...798
AnonymBruker Skrevet 7. august #26 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ser veldig ut som soppinfeksjon i huden ja. Få time til fastlege og resept på Daktacort. Anonymkode: 83bb1...923 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan gikk det? Hadde legen noen teori? Anonymkode: 00b51...64c Har en infeksjon i huden, så går på antiniotika nå. TS Anonymkode: 77a14...53f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå