AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:24 #1 Skrevet onsdag kl. 12:24 Kun på ene siden av underlivet. Svie. Spredt seg Noen som har peiling? Anonymkode: 77a14...53f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:28 #2 Skrevet onsdag kl. 12:28 Tenkte først varmeutslett eller gnagsår, men siden det sprer seg kan det være en reaksjon på noe. Anonymkode: cfaa2...aa5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:30 #3 Skrevet onsdag kl. 12:30 Ring legen. Anonymkode: 5cdf5...492
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:34 #4 Skrevet onsdag kl. 12:34 Jeg tenker Rosen dvs en infeksjon. Kontakt lege. Anonymkode: b6527...4dd
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:40 #5 Skrevet onsdag kl. 12:40 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ring legen. Anonymkode: 5cdf5...492 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tenkte først varmeutslett eller gnagsår, men siden det sprer seg kan det være en reaksjon på noe. Anonymkode: cfaa2...aa5 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker Rosen dvs en infeksjon. Kontakt lege. Anonymkode: b6527...4dd Hadde håpet det var noe jeg kunne kjøpt på apoteket. Noe å smøre på. Derfor jeg lurte på om det kunne være sopp Har ikke vært fuktig der nede heller, ikke overvektig/folder. Merkelig at det kun er ene siden Anonymkode: 77a14...53f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:45 #6 Skrevet onsdag kl. 12:45 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde håpet det var noe jeg kunne kjøpt på apoteket. Noe å smøre på. Derfor jeg lurte på om det kunne være sopp Har ikke vært fuktig der nede heller, ikke overvektig/folder. Merkelig at det kun er ene siden Anonymkode: 77a14...53f Du kan jo prøve med canesten. Det får du kjøpe på apoteket. Anonymkode: 492d9...c6d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:46 #7 Skrevet onsdag kl. 12:46 Hvordan er almenntilstanden din? Jeg ville ringt lege. Det kan være sopp, det kan være rosen, det kan være allergisk reaksjon på et bitt... Uansett, dette krever et legeblikk. Anonymkode: f0f83...2fd 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:47 #8 Skrevet onsdag kl. 12:47 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan er almenntilstanden din? Jeg ville ringt lege. Det kan være sopp, det kan være rosen, det kan være allergisk reaksjon på et bitt... Uansett, dette krever et legeblikk. Anonymkode: f0f83...2fd Den er helt fin. Ingenting å bemerke. Går på jobb som vanlig, så allmenntilstanden er helt fin Anonymkode: 77a14...53f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:48 #9 Skrevet onsdag kl. 12:48 Om det er sopp dra til legen nå. Jeg har hatt en sånn ting i over to år, å canesten fungerer ikke, å de har ikke lenger en sånn sunsun sak som skal fungere mot det. Ikke begå min feil å tro at de mener fungoral shampo, de mener nok en krem. Jeg vet enda ikek hvordan jeg skal bli kvitt det, når det har tatt så lang tid også. SÅ plis bare gå til legen å begynn behandling med en gang mens det er nytt. Håper du får hjelp. Det er en kjempe irriterende ting å ha. Anonymkode: 3af5c...f7c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:50 #10 Skrevet onsdag kl. 12:50 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om det er sopp dra til legen nå. Jeg har hatt en sånn ting i over to år, å canesten fungerer ikke, å de har ikke lenger en sånn sunsun sak som skal fungere mot det. Ikke begå min feil å tro at de mener fungoral shampo, de mener nok en krem. Jeg vet enda ikek hvordan jeg skal bli kvitt det, når det har tatt så lang tid også. SÅ plis bare gå til legen å begynn behandling med en gang mens det er nytt. Håper du får hjelp. Det er en kjempe irriterende ting å ha. Anonymkode: 3af5c...f7c Må ringe legekontoret i morgen da, håpe de har en time. Anonymkode: 77a14...53f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:53 #11 Skrevet onsdag kl. 12:53 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må ringe legekontoret i morgen da, håpe de har en time. Anonymkode: 77a14...53f Det går bra om det tar sånn en uke også, hehe beklager jeg er helt MAYDAY. Men om det er noe annet, lurt uansett å bare ringe å høre i morgen 😊 Vil bare ikke du skal ende i samme problem som meg, men hos meg har det tatt allvor lang tid også. Om det er sopp å legen sier sunsun, si det er ulovlig i Europa, de selger ikke det her lengre. Anonymkode: 3af5c...f7c 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:54 #12 Skrevet onsdag kl. 12:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det går bra om det tar sånn en uke også, hehe beklager jeg er helt MAYDAY. Men om det er noe annet, lurt uansett å bare ringe å høre i morgen 😊 Vil bare ikke du skal ende i samme problem som meg, men hos meg har det tatt allvor lang tid også. Om det er sopp å legen sier sunsun, si det er ulovlig i Europa, de selger ikke det her lengre. Anonymkode: 3af5c...f7c Takk for svar og godt tips. Da skal jeg tenke på det! Anonymkode: 77a14...53f
Vibelator Skrevet onsdag kl. 12:57 #13 Skrevet onsdag kl. 12:57 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar og godt tips. Da skal jeg tenke på det! Anonymkode: 77a14...53f Nettlege på Aleris Kr 390 hvis din lege ikke har tid 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:19 #14 Skrevet onsdag kl. 13:19 Vibelator skrev (22 minutter siden): Nettlege på Aleris Kr 390 hvis din lege ikke har tid At jeg viser på video ? Anonymkode: 77a14...53f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:33 #15 Skrevet onsdag kl. 13:33 Intertrigo? Jeg får innimellom i lysken og under brystene. Har en god krem som tar det fort, men har dessverre ikke den med meg nå. Skal prøve å huske å skrive det inn når jeg finner navnet på kremen. (Resept, men jeg får av min partner som har på resept, for han får det innimellom i lysken på grunn av trening og svette ) Anonymkode: 36ad9...f1c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:42 #16 Skrevet onsdag kl. 13:42 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Intertrigo? Jeg får innimellom i lysken og under brystene. Har en god krem som tar det fort, men har dessverre ikke den med meg nå. Skal prøve å huske å skrive det inn når jeg finner navnet på kremen. (Resept, men jeg får av min partner som har på resept, for han får det innimellom i lysken på grunn av trening og svette ) Anonymkode: 36ad9...f1c Kom på det Daktacort krem. Vasker godt, tørker godt, og så tynt lag med Daktacort. Pleier å forsvinne etter bare en til to smøringer med dette. Imidlertid veldig viktig at huden er tørr når man smører, for ellers virker det bare ikke. Tror ikke det trekker inn på våt hud. Anonymkode: 36ad9...f1c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:56 #17 Skrevet onsdag kl. 15:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Intertrigo? Jeg får innimellom i lysken og under brystene. Har en god krem som tar det fort, men har dessverre ikke den med meg nå. Skal prøve å huske å skrive det inn når jeg finner navnet på kremen. (Resept, men jeg får av min partner som har på resept, for han får det innimellom i lysken på grunn av trening og svette ) Anonymkode: 36ad9...f1c Var min tanke også! Daktacort kan hjelpe, men få det på resept, for da er det mye billigere! Det kan bli kronisk, så undersøk hos legen slik at du kan starte behandling. Anonymkode: 0a6df...88c 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:17 #18 Skrevet onsdag kl. 16:17 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Var min tanke også! Daktacort kan hjelpe, men få det på resept, for da er det mye billigere! Det kan bli kronisk, så undersøk hos legen slik at du kan starte behandling. Anonymkode: 0a6df...88c AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kom på det Daktacort krem. Vasker godt, tørker godt, og så tynt lag med Daktacort. Pleier å forsvinne etter bare en til to smøringer med dette. Imidlertid veldig viktig at huden er tørr når man smører, for ellers virker det bare ikke. Tror ikke det trekker inn på våt hud. Anonymkode: 36ad9...f1c AnonymBruker skrev (2 timer siden): Intertrigo? Jeg får innimellom i lysken og under brystene. Har en god krem som tar det fort, men har dessverre ikke den med meg nå. Skal prøve å huske å skrive det inn når jeg finner navnet på kremen. (Resept, men jeg får av min partner som har på resept, for han får det innimellom i lysken på grunn av trening og svette ) Anonymkode: 36ad9...f1c Vibelator skrev (3 timer siden): Nettlege på Aleris Kr 390 hvis din lege ikke har tid AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det går bra om det tar sånn en uke også, hehe beklager jeg er helt MAYDAY. Men om det er noe annet, lurt uansett å bare ringe å høre i morgen 😊 Vil bare ikke du skal ende i samme problem som meg, men hos meg har det tatt allvor lang tid også. Om det er sopp å legen sier sunsun, si det er ulovlig i Europa, de selger ikke det her lengre. Anonymkode: 3af5c...f7c Dette var for 2 dager siden. Så blitt mye større. Anonymkode: 77a14...53f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:21 #19 Skrevet onsdag kl. 16:21 Kan se ut som flåttbitt. Ville kontaktet lege. Anonymkode: 7c4b1...bbd 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:40 #20 Skrevet onsdag kl. 18:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan se ut som flåttbitt. Ville kontaktet lege. Anonymkode: 7c4b1...bbd Flåttbitt?? Anonymkode: 77a14...53f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå