AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:35 #21 Skrevet tirsdag kl. 20:35 Jeg har fire tette, og det er en helt fantastisk gjeng. Nå er alle i skolealder, så er mye mindre stress nå, enn før. Til og med barna synes det er fint å være fire, for som de sier, hvis vi ikke får/vil gjøre det til holder på med, så spør vi bare neste 😊 De har alle eget soverom, men tre av dem sover sammen selv om, så rommene blir kun lekerom 😅 Anonymkode: 313f5...538 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:47 #22 Skrevet tirsdag kl. 20:47 Har 4 barn og fornøyd med det😃 alle barna har eget soverom. Ja det er hektisk til tider, men det er det med barn uansett. ene søskenet mitt har også valgt å få 4 barn etter meg. vi er selv 4 søsken og likte å vokse opp i en stor søskenflokk🥰 Anonymkode: 73916...e35 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:15 #23 Skrevet tirsdag kl. 21:15 Jeg er eldst av fire barn, og kjempeglad for det! Nå traff jeg mannen min for seint i livet til at vi rekker å få fire barn, er usikker på om vi i det hele tatt klarer tre, men synes de med fire barn er så heldige! Har en kollega og et par venninner med fire barn, alle er fornøyde og de er ikke mer slitne enn de med to eller tre. Anonymkode: 61b78...ffc 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:18 #24 Skrevet tirsdag kl. 21:18 Har 4 barn, elsker det. Ikkeno problem med hus med 5 soverom, pusset opp et gammalt et, lagde flere bad, hadde allerede 7-seter. Anonymkode: b51da...c1c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå