Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om folk som er 70 prosent skalla på toppen og legger det bakover som hentesveis? Mistet mye hårfeste på toppen tidlig i 20 årene. Hvis jeg vil så kan jeg anlegge ordentlig hentesveis men velger heller og barbere meg helt skallet 1-2 ganger hver mnd. Kan forstå folk tidlig i 20 årene synes det er litt ømt å miste håret, men det finnes jo faen meg 50 åringer som legger hentesveis også..... Skjerp dere, det ser helt fette tilbakestående ut!!!! Barber av det lille kråkereiret dere har på toppen!!! Det er føkkings jævlig å se på!!!!! Og det utstråler at man er jævlig usikker på seg selv!!! Fjern det for faen!!!!!!!! Bli kvalm!!!!!!

Anonymkode: 28cbe...2cd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer mest på om de ikke har hørt om minoksidil, finasterid osv. Kanskje de vil se sånn ut 🤷‍♀️

Anonymkode: aec12...7eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lurer mest på om de ikke har hørt om minoksidil, finasterid osv. Kanskje de vil se sånn ut 🤷‍♀️

Anonymkode: aec12...7eb

Det hjelper ikke å være overtroisk.

• Liker 1
Skrevet

At folk sjøl må få bestemme hvordan de vil se ut.

AnonymBruker
Skrevet

Bare en teori, men siden jeg kjenner flere menn som mistet håret i 20-årene, så prøver jeg meg.

Jeg mener disse mennene raskere forstår at å prøve å mekke sveiser ikke går. Damene gjennomskuer det, og de gjennomskuer det også selv fordi de er mer opptatt av utseendet sitt da. De mannfolka som begynner med måne 35+ tenker "det er ikke så farlig", selv når de har mista 50%. Når de så er oppe i 40årene kan de i midtlivskrisa innse at de skal være litt opptatt av utseendet igjen. Et problem; de har levd såpass lenge med håret at nå at det er en del av identiteten så og si, og at de ikke vil miste ansikt ved å plutselig skulle skalle seg. Derfor forsøker de seg med hentesveis og div. 

Anonymkode: 76b98...9c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Shit, nå fikk jeg lyst til å gro ut kråkereiret mitt kun for å gjøre TS kvalm.

Liker tanken på at folk går rundt å irriterer seg. 😂

Anonymkode: e7516...844

• Liker 1
Skrevet

Jøss, det var da voldsomt til reaksjon på andres utseende. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...