AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:36 #21 Skrevet tirsdag kl. 22:36 Min bestevenninne er bifil og har vært sammen med kvinner og menn i årene vi har kjent hverandre. Aldri har jeg tenkt annerledes om henne, eller vært urolig for å ikke kunne være meg selv, urolig for at hun skulle bli interessert i meg eller noe som helst. Kjenner også flere lesbiske som ikke har vist interesse for sine venner, og det er helt naturlig vennskap som med andre venninner. Er da ingenting i veien for å være venner med noen som er skeiv. Anonymkode: 86ade...46f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:03 #22 Skrevet onsdag kl. 10:03 Synes det er stress å være venninne med heterofile kvinner, de finner ofte ut at de er litt lesbiske de også, og så skal de på død og liv teste det, eller de kommer ut av skapet og skal klamre seg til en venninne som kjæreste. Nei takk. Enklere med andre lesber som venninner. Anonymkode: 40ebf...720 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:14 #23 Skrevet onsdag kl. 10:14 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kvinner kommer bedre overens med andre kvinner. Det gjelder også lesbiske. Anonymkode: 5886f...b20 Dette. Jeg er bifil og av nære venner har jeg så og si kun kvinnelige venner - har en homofil kompis, men utover det er det kvinner jeg er nær venn med. Og jeg vil så klart ikke ligge med vennene mine og ser på de på en seksualisert måte. Det var en problemstilling som jeg møtte mye som ung, noen "nye venner" som var redd for at jeg skulle bli forelsket i dem... 🙄 De ble så klart aldri noen skikkelige venner. Samtidig kan man aldri vite hvem man faller for og forelsker seg i. Mange par, både heteofile og homofile, har startet som venner 🙏 Anonymkode: 9e007...00d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:23 #24 Skrevet onsdag kl. 10:23 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette. Jeg er bifil og av nære venner har jeg så og si kun kvinnelige venner - har en homofil kompis, men utover det er det kvinner jeg er nær venn med. Og jeg vil så klart ikke ligge med vennene mine og ser på de på en seksualisert måte. Det var en problemstilling som jeg møtte mye som ung, noen "nye venner" som var redd for at jeg skulle bli forelsket i dem... 🙄 De ble så klart aldri noen skikkelige venner. Samtidig kan man aldri vite hvem man faller for og forelsker seg i. Mange par, både heteofile og homofile, har startet som venner 🙏 Anonymkode: 9e007...00d Tviler på at det er spesielt vanlig. Jeg vet jo innen 5 sekunder etter å ha møtt noen om det kan bli noe mer enn vennskap. Anonymkode: 50a30...d5e
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:54 #25 Skrevet onsdag kl. 10:54 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tviler på at det er spesielt vanlig. Jeg vet jo innen 5 sekunder etter å ha møtt noen om det kan bli noe mer enn vennskap. Anonymkode: 50a30...d5e «Jeg har det slik ergo har alle det slik.» Du tror vel ikke på homofili/heterofili i det hele tatt hvis du ikke er homo/hetero selv, hvis det er ditt utgangspunkt at alle er som deg - eller? Anonymkode: 40ebf...720 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:02 #26 Skrevet onsdag kl. 13:02 Er venn med både lesbiske og homofile. Har aldri tenkt over venninnen min sin legning. Syns det er mer «slitsomt» med de som er homofile, siden vi begge liker menn 😂 Anonymkode: e0ef6...34e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:34 #27 Skrevet torsdag kl. 20:34 En av mine beste venninner er lesbisk, vi har vært venner i 25 år uten at noe har skjedd, og jeg er selv bifil. Har dessuten en bifil venninne og tre lesbiske bekjente. Det går helt fint an å bare være venner! Anonymkode: 0ad18...296
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå