Gå til innhold

Lurer han meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo ikke blind, du velger bare å se bort fra det du vet stemmer. 

Han ligger med fler, uten tvil. 

Anonymkode: 0c930...3a0

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

En mann jeg har datet i noen måneder, han er godt voksen slutten av 40-årene, han vil ikke at vi skal skrive noe på sosiale medier om at vi gjør ting sammen og jeg får ikke dele bilde av oss fra ferieturen vår fordi "han ikke vil at de på jobb skal vite hvem han er med på fritiden". Det er for ordens skyld ingenting ved meg som ikke passer med hans jobb altså. Er en helt nøytral person uten historikk noen steder eller spesielle eller radikale meninger. 

Han sier han har en venninne en annen del av landet i en by en flytur unna. For litt siden skulle han besøke henne og sove hos henne hele helgen. For noen dager siden mens vi kjører i hans bil får han opp en melding som da popper opp på skjermen så vi begge ser, der skriver denne venninnen "God morgen ❤️ sovet godt?". Han lukker meldingen med en gang. 

Er jeg blind her?

Anonymkode: 9273e...a45

Nei du er ikke blind. Du ser det jo selv. Du er bare i fornektelse. 

Anonymkode: 5dfdb...607

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han jobber sammen med "venninen"??

Anonymkode: aa0fb...2d9

AnonymBruker
Skrevet

Han har flere damer han har sex med. Enkelt og greit, beklager. 

Anonymkode: b1430...797

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS, hvordan går det med deg? 😓

Anonymkode: 1d0ca...ff9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2026 den 14.45):

Han sier han har en venninne en annen del av landet i en by en flytur unna. For litt siden skulle han besøke henne og sove hos henne hele helgen.

Blind er du vel ikke, men forferdelig naiv. Du har våkna nå, bra! Be denne mannen fare åt skogen. Finn en som vil vise hele verden at han er sammen med deg!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eneste gyldige grunn til å holde et forhold skjult over tid er om det er barn i bildet. Da trenger man å være sikker på at det er varig før man lar det bli offentlig. Dette hvis dere har vært i forhold noen måneder.

Når det er sagt så er det forskjell på å rope ut på some at dere er i et forhold, eller om det bare er snakk om å dele et bilde. Jeg har virkelig ikke behov for å annonsere mine forhold på some. Det er utrolig kleint med de som er i nytt forhold der hvert halvår. Men kan gjerne dele bilder, akkurat som med venner.

Anonymkode: 52717...6c0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du blir lurt, denne mannen er et stort rødt flagg.

Det tror jeg du skjønner innerst inne.

Enten gift eller en real rundbrenner.

Anonymkode: 21ab1...b46

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår godt at han ikke vil dele dette i sosiale medier. Det er ingen god grunn til å gjøre det, og av respekt for personvern og privatliv er det ting jeg fint ber om og noe flere bør tenke over.

Skrevet

Han er en idiot som er på sosiale medier.

AnonymBruker
Skrevet

Ts, stopp denne mannen! Virkelig. Du blir hektet av en uvirkelighetsverden som ikke eksisterer. En mann som bytter dame å ligge med, mest sannsynlig kjæreste også. Du er en smule midt oppi dette for han og du fortjener så mye bedre❤️

Anonymkode: b1430...797

Skrevet

Hva blir det til TS? Har du gjort det slutt ennå med denne lurendreieren? (for å bruke et godt gammeldags ord om sånne som han)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er her fremdeles :nigo: 

Det er egentlig helt ok at han er slik for jeg har ikke klart å få følelser for han. Ville likevel være mer sikker på mistanken min, noe alle dere bekrefter. Vurderer nesten å sende en melding til hun andre for jeg vet jo hva hun heter hahaha. Men tror jeg lar være og går videre. Ts.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er her fremdeles :nigo: 

Det er egentlig helt ok at han er slik for jeg har ikke klart å få følelser for han. Ville likevel være mer sikker på mistanken min, noe alle dere bekrefter. Vurderer nesten å sende en melding til hun andre for jeg vet jo hva hun heter hahaha. Men tror jeg lar være og går videre. Ts.

Jeg synes du skal sende melding jeg, bare fordi det kan tenkes hun blir lurt og kaster bort mange år på en fyr hun ikke aner ligger med andre. I forskjellige byer er slikt svært vanskelig å oppdage.

Kanskje hun ikke vil tro deg, men det du sier blir lagret i bakhodet - neste gang hun fatter mistanke, så vil hun ha mer kjøtt på beina til å gå fra han. 

Anonymkode: 1d0ca...ff9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2026 den 14.45):

En mann jeg har datet i noen måneder, han er godt voksen slutten av 40-årene, han vil ikke at vi skal skrive noe på sosiale medier om at vi gjør ting sammen og jeg får ikke dele bilde av oss fra ferieturen vår fordi "han ikke vil at de på jobb skal vite hvem han er med på fritiden". Det er for ordens skyld ingenting ved meg som ikke passer med hans jobb altså. Er en helt nøytral person uten historikk noen steder eller spesielle eller radikale meninger. 

Han sier han har en venninne en annen del av landet i en by en flytur unna. For litt siden skulle han besøke henne og sove hos henne hele helgen. For noen dager siden mens vi kjører i hans bil får han opp en melding som da popper opp på skjermen så vi begge ser, der skriver denne venninnen "God morgen ❤️ sovet godt?". Han lukker meldingen med en gang. 

Er jeg blind her?

Jeg hadde ikke giddet å bruke tid på en sånn fyr.... Hadde han virkelig vært glad i deg, så hadde han ikke hatt problemer med å "vise deg frem" for venner og kollegaer. 

Virker som han vil ha i pose og sekk. Kom deg videre fra denne raringen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...