Gå til innhold

Lurer han meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En mann jeg har datet i noen måneder, han er godt voksen slutten av 40-årene, han vil ikke at vi skal skrive noe på sosiale medier om at vi gjør ting sammen og jeg får ikke dele bilde av oss fra ferieturen vår fordi "han ikke vil at de på jobb skal vite hvem han er med på fritiden". Det er for ordens skyld ingenting ved meg som ikke passer med hans jobb altså. Er en helt nøytral person uten historikk noen steder eller spesielle eller radikale meninger. 

Han sier han har en venninne en annen del av landet i en by en flytur unna. For litt siden skulle han besøke henne og sove hos henne hele helgen. For noen dager siden mens vi kjører i hans bil får han opp en melding som da popper opp på skjermen så vi begge ser, der skriver denne venninnen "God morgen ❤️ sovet godt?". Han lukker meldingen med en gang. 

Er jeg blind her?

Anonymkode: 9273e...a45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo oppdager ting da, så helt blind er du ikke. Du skjønner jo selv han sjonglerer flere. 

Anonymkode: 890a1...6c7

• Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En mann jeg har datet i noen måneder, han er godt voksen slutten av 40-årene, han vil ikke at vi skal skrive noe på sosiale medier om at vi gjør ting sammen og jeg får ikke dele bilde av oss fra ferieturen vår fordi "han ikke vil at de på jobb skal vite hvem han er med på fritiden". Det er for ordens skyld ingenting ved meg som ikke passer med hans jobb altså. Er en helt nøytral person uten historikk noen steder eller spesielle eller radikale meninger. 

Han sier han har en venninne en annen del av landet i en by en flytur unna. For litt siden skulle han besøke henne og sove hos henne hele helgen. For noen dager siden mens vi kjører i hans bil får han opp en melding som da popper opp på skjermen så vi begge ser, der skriver denne venninnen "God morgen ❤️ sovet godt?". Han lukker meldingen med en gang. 

Er jeg blind her?

Den blinde hjelper den døve…

• Liker 5
Skrevet

Mest sannsynlig er han 

Et rødt flagg han er redd noen vil varsle deg om.

Opptatt med flere... hobbyer samtidig redd noen vil varsle deg. 

Han vil uansett påstå det er en sjalu eks som ødelegger for han.

Anonymkode: cff5d...91c

• Liker 4
Skrevet

Ja

Anonymkode: 727d5...faf

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Han knuller flere, det skjønner du vel?

Anonymkode: a4ae5...faa

• Liker 8
Skrevet

Du er nok ikke den eneste han dater, eller ihvertfall ligger med.

Anonymkode: 8d990...b60

• Liker 13
Skrevet

Er du i tvil er du ikke i tvil...

Du har en mistanke, og med god grunn. En nyforelsket mann med gode intensjoner vil vanligvis vise deg frem til "hele verden", ikke holde deg skjult.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jeg blind her?

Denne er rimelig åpenbar, dessverre!

• Liker 9
Skrevet

Som mann her – som har vært ute et par vinternetter tidligere – må jeg si at oddsen dessverre ikke er i din favør.

Sorry, men de aller fleste av oss i den alderen er ikke skrudd sammen slik at vi i det hele tatt vurderer å ta en flytur til en annen kant av landet for å besøke en "venninne" for å drikke te, prate og gå tur sammen – heller ikke jeg …

Og det gjør meg oppriktig vondt å skrive dette.

Det at dere skal være "usynlige" i sosiale medier er også bare vissvass og vikarierende motiver. Har ikke noe med hans arbeidplass å gjøre. 

Anonymkode: 639d7...8a8

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Helt utrolig åpenbart. Selvfølgelig er det noe på gang med denne venninnen, kanskje har de vært sammen lenge og har avstamdsforhold for alt du vet. Eller de kan være i startfasen på noe. Meldingen tyder på at de er mer enn bare friends with benefits iallfall... 

Eller kanskje han har flere ulike. 

Det eneste som er helt sikkert, er at han ikke er eksklusiv/til å stole på. 

Anonymkode: 1d0ca...ff9

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er jeg blind her?

Min eks er slik med sin "nye" dame. Står i tillegg som singel begge to til tross for at de har vært sammen noen måneder (ble sammen rett etter brudd). Barn er også introdusert og er med dem ofte. Av det lille jeg har hørt er lagt ut av dama, så er ansiktet til hennes skjult. Det stiller andre spørsmål rundt.

Som jeg kjenner han er det for å holde mulighetene åpne, at folk ikke skal stille spørsmål rundt valg, eller behov for kontroll. Noe som var årsaken til at jeg avsluttet forholdet. Var vold i bildet også. 

Anonymkode: 881af...9b8

• Liker 2
Skrevet

At du skal holdes sjult, har ingenting med arbeidsplassen å gjøre. 

Anonymkode: 40379...ee4

• Liker 7
Skrevet

Dette er en "no brainer.

Hva får deg til å tro at han ikke lurer deg?

Vet du hva den andre damen hans ("venninnen") heter? Hadde tatt kontakt med henne. Du har ikke noe å tape. 

Anonymkode: 459c5...3e4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du får begynne å poste bilder av dere og tagge han da vett. 

• Liker 2
Skrevet

Hva med om du begynner å date andre menn, så bruker du han som ei ventepølse  …for du er reservebrødet til pølsa hans 😂

• Liker 1
Skrevet

Han har jo minst ei dame han styrer på med i tillegg til deg… og er jo ingen tvil om at han vil fremstå som singel på sosiale medier, sånn at han fritt kan spille på flere. 
Jeg hadde sagt takk for meg i alle fall! Flere røde flagg her! 

Anonymkode: feacb...a7a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Enig i denne ...og se hva som skjer late som du har forstått for at dere er sammen. Så får han jobben med å forklare hvorfor dere ikke er det. Høres ut som en ulv i fåreklær det der

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er jeg blind her?

Mest trolig med tanke på det siste. Men den første delen kunne fint ha vært meg. Jeg har aldri vært interessert i å fronte noe forhold på sosiale medier. Ikke for at jeg vil skjule at jeg er i et forhold, men fordi det føles kunstig for meg. 

Anonymkode: 00f93...ad4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Husk å ha profilbilde av dere sammen på alle sosiale medier!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...