AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:57 #1 Skrevet tirsdag kl. 05:57 Har aldri før vært i neglesalong og fått stelt neglene, og ønsker å få stelt mine korte negler og lakket de slik at lakken holder lenger enn noen dager. Hva velger jeg og hva koster det? Bor i Bergen sentrum Anonymkode: 0bd54...895
FrkSolsikke Skrevet tirsdag kl. 06:07 #2 Skrevet tirsdag kl. 06:07 Jeg har korte negler, men steller de alltid i neglesalong, og legger på gele lakk. De fleste klinikker har nettsider med åpne prisene, så kan du sammenligne. Men de ligger ofte ganske likt pris i en by. Veldig ofte er de du betaler litt mer hos, også ganske flinke. Nybegynnere som ikke er så gode har ofte rimelig pris, og da er ikke neglene mine like lenge Så du får det du betaler for, som alt annet 😀👍🏻👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:12 #3 Skrevet tirsdag kl. 06:12 mitt eneste innspill er styr klar alle "Lakkbar" stedene, det er dårlige greier.. Anonymkode: a2f72...80d 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:12 #4 Skrevet tirsdag kl. 06:12 TOP 10 BEST Nail Salons in Bergen, Norway - Updated 2026 - Yelp Anonymkode: a2f72...80d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå