AnonymBruker Skrevet 3. august #21 Skrevet 3. august Det finnes egentlig ingen usynlige aldersgrenser, men det finnes en god del alderssnobber som liker å se ned på andre. AnonymBruker skrev (1 time siden): Smågodt og annet syntetisk godteri, melkesjokolade, kjeks, ketsjup, sjokoladepålegg og McDonalds burde ikke konsumeres av noen over 11 år. Anonymkode: 41444...ecd ... Hilsen grinebiter Olsen med brillene nederst på nesa og hendene strengt i siden! Anonymkode: 65fe3...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #22 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ketsjup er for unger; voksne eter sennep. Anonymkode: 41444...ecd Voksne spiser kanskje sennep, men de som eter sennep er gamle mennesker. Anonymkode: 65fe3...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #23 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Voksne spiser kanskje sennep, men de som eter sennep er gamle mennesker. Anonymkode: 65fe3...5a4 Jeg har ikke kontakt med gamle mennesker så det har jeg ingen formening om. Kjenner mange unge som spiser sennep, og det er mange forskjellige varianter. Lager for eksempel ofte en potetsalat med dijonsennep-dressing. Anonymkode: 41444...ecd 1
TinaChristina Skrevet 3. august #24 Skrevet 3. august Jeg spiser cornflakes med MASSE sukker på og kan spise en hel pakke is også! Og elsker mummikjeks. Også spiser jeg kun eggeplommen fordi det hvite er ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 3. august #25 Skrevet 3. august Sko: er du over 10 så går du ikke med joggesko som har blinkende lys i sålen. Anonymkode: da26f...9ef
AnonymBruker Skrevet 3. august #26 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal du lage en tråd til om dette? Konklusjonen ender med det samme - selvsagt kan hvem som helst kose med "barnslig" mat som nugatti og corn flakes når de vil. Det handler om hvorvidt de har utviklet smaksløkene sine siden de var barn eller om de fortsatt må ha ketchup på alt - og om de fører denne mangelen på smaksutvikling videre til sine barn. Anonymkode: b7971...e0b Jeg laget ikke den andre tråden. Men jeg tenkte på at det finnes «grenser» noen følger, som med klær og andre ting. Ikke bare mat. Anonymkode: 5e503...cb4
AnonymBruker Skrevet 3. august #27 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Voksne spiser kanskje sennep, men de som eter sennep er gamle mennesker. Anonymkode: 65fe3...5a4 Jeg trodde det hadde med mattradisjoner å gjøre? Her har vi både ketchup og sennep på pølse samtidig. Anonymkode: 5e503...cb4
AnonymBruker Skrevet 3. august #28 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Sko: er du over 10 så går du ikke med joggesko som har blinkende lys i sålen. Anonymkode: da26f...9ef Ja, det har du rett i!😄 Anonymkode: 5e503...cb4
AnonymBruker Skrevet 3. august #29 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Smågodt og annet syntetisk godteri, melkesjokolade, kjeks, ketsjup, sjokoladepålegg og McDonalds burde ikke konsumeres av noen over 11 år. Anonymkode: 41444...ecd Anonymkode: 1bf6c...45c 1
Snok1 Skrevet 3. august #30 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Smågodt og annet syntetisk godteri, melkesjokolade, kjeks, ketsjup, sjokoladepålegg og McDonalds burde ikke konsumeres av noen over 11 år. Anonymkode: 41444...ecd Dette er korrekt. I minst mulig grad før de er 11 også. Søtet drikke er alltid fy, det er vann i springen.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:11 #31 Skrevet tirsdag kl. 10:11 Snok1 skrev (14 timer siden): Dette er korrekt. I minst mulig grad før de er 11 også. Søtet drikke er alltid fy, det er vann i springen. Vann smaker høgg og maccern er et must noen ganger. Hilsen 48 åring. Anonymkode: 39768...2ca 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:17 #32 Skrevet tirsdag kl. 10:17 Er det noe jeg ikke gidder bruke energi på, så er det hva andre tenker om mitt kosthold. Hvis noen mener jeg er barnslig når jeg drikker sjokolademelk, så kunne jeg ikke brydd meg mindre Anonymkode: 11251...8f2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:19 #33 Skrevet tirsdag kl. 10:19 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Voksne spiser kanskje sennep, men de som eter sennep er gamle mennesker. Anonymkode: 65fe3...5a4 Du er et barn regner jeg med? Ingen voksne tror at bare gamle folk spiser sennep 😅 Anonymkode: 11251...8f2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:29 #34 Skrevet tirsdag kl. 10:29 Da noen kollegaer inviterte meg med på Bingo Loco, takket jeg nei med den begrunnelse at jeg mente det var en aldersgrense oppad på 60 år.😅 Hilsen K61 Anonymkode: fbaac...852
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:29 #35 Skrevet onsdag kl. 21:29 Jeg synes synd på de som dømmer andre på grunn av dette. Og jeg setter enda mer synd på de som nekter seg selv ting fordi samfunnet rundt dømmer det som barnslig. Nøkkelen til lykke er å drite i andres meninger. 🙂 Anonymkode: f6d75...2b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå