AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Skrevet 1. august Er dere redd for at de er utro? Anonymkode: efafe...96d
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Skrevet 1. august Nei. Vet han ikke vil miste meg. Jeg er også pen da. Han er mer redd for sånt enn meg. Anonymkode: 107a6...d96 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Nei og min erfaring er at tendens mot utroskap ikke har noe med utseende å gjøre. Anonymkode: 1d4ef...0b6 4 6
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Alle synest vel at partneren sin er kjekk? Ikke nødvendigvis alle andre synest han er kjekk da, men. Men nei, jeg har full tillit til mannen min og ikke redd for det. Anonymkode: ceb4a...830 7
AnonymBruker Skrevet 1. august #8 Skrevet 1. august Absolutt ikke 🤣han elsker meg! Og vil ikke miste meg for alt i verden ❤️ og kjekk er han ❤️ og jeg matcher han perfekt! Anonymkode: b6f4d...d73 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #9 Skrevet 1. august Jeg var sammen med en veldig pen fyr en gang i noen år. Han virket ikke å være klar over det selv, var en beskjeden fyr som aldri brukte tid foran speilet eller snakket om utseendet sitt. Tror han var litt sjenert egentlig, og hadde dårlig selvtillit fordi han hadde dysleksi. Mange tar jo og tolker dysleksi som et tegn på at personen er dum, fordi de skriver mye feil/dårlig rettstaving og som følge av det liker de oftest ikke å lese. Men han var veldig pen. Mørkt hår og brune øyne, 180 høy, slank, blid og alltid vennlig. Men jeg var aldri redd for at han skulle være utro. Sikkert fordi han var så beskjeden av natur. Vanskelig å se for seg han være utro. Han var uansett alltid hjemme eller sammen med meg. Anonymkode: 25343...43b 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #10 Skrevet 1. august Nei. Det handler først og fremst om at jeg er veldig trygg på meg selv, det har jeg alltid vært. Så hvis han hadde funnet seg en annen vet jeg at det finnes andre menn der ute som ville vært bedre for meg. Min verdi ligger ikke i hvorvidt denne mannen vil ha meg eller ikke. Og det har absolutt ingenting med utseende hans å gjøre. Anonymkode: 5f103...177 3
AnonymBruker Skrevet 1. august #11 Skrevet 1. august Litt usikker på om han forstår hvor ufattelig kjekk han egentlig er, eller om det er jeg som er så betatt av han, att han er det peneste mannebeinet i verden for meg. Men han er ganske sjenert rundt damene, og ser kun på meg, så er ikke for stresset. Anonymkode: a7d3a...cc8 3
AnonymBruker Skrevet 1. august #12 Skrevet 1. august Er selvfølgelig redd for å miste han (hvilket ville vært resultatet av utroskap), men er jo ikke sånn at jeg går og er bekymret for at det vil skje. Jeg har valgt å stole på han og det kommer ikke noe godt ut av å være bekymret eller redd hele tiden. Skjer det så skjer det. Utroskap har ikke noe med kjekkhet å gjøre. Anonymkode: 79c1c...d64 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #14 Skrevet 1. august Jeg får da inderlig håpe at alle som er i et forhold med en mann synes mannen sin er kjekk 😅 Anonymkode: c4398...346 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #15 Skrevet 1. august Jeg var ikke det, og vipps var han ikke min kjekke mann lengre 🤷🏼♀️ Anonymkode: 29f53...2aa
AnonymBruker Skrevet 1. august #16 Skrevet 1. august Nei, han har ingen interesse for andre, og er en veldig ærlig og samvittighetsfull fyr, med elendig pokertryne på toppen. Når det er sagt, så har jeg en litt sånn "alle kan være utro"-innstilling til livet jeg da. Blitt blasert etter ørten år som singel. Men det jeg også har lært etter ørten år som singel, er at utroskap ikke har en dritt med utseende å gjøre 😂 Om noe så har jeg sett litt det motsatte. Nå setter jeg dette på spissen og det er ingen allmenngyldig sannhet, men: kjekke menn er vant med å ha draget og vant med å avvise, og vet også alt de oppgir. Menn som ikke er vant med å ha damer etter seg, kan lettere bli sjarmert, og synes det er vanskelig å avvise når de først får en dame som hiver seg i fanget deres. IKKE en regel det heller altså, men bare et perspektiv på hvordan det av og til kan være helt motsatt. Anonymkode: 73eca...66e 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #17 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dere redd for at de er utro? Anonymkode: efafe...96d Nei det er jeg ikke. Anonymkode: 1d1b2...ea8
Mardina Skrevet 1. august #18 Skrevet 1. august Nei. Vi elsker hverandre høyt og jeg stoler på han. Jeg har opplevd utroskap og det vet han. Så han er opptatt på å trygge meg på at han ikke kommer til å gå bak ryggen min. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #19 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt usikker på om han forstår hvor ufattelig kjekk han egentlig er, eller om det er jeg som er så betatt av han, att han er det peneste mannebeinet i verden for meg. Men han er ganske sjenert rundt damene, og ser kun på meg, så er ikke for stresset. Anonymkode: a7d3a...cc8 Det er søtt. Fortell han det. Anonymkode: 33400...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #20 Skrevet 1. august Jeg var det når jeg var sammen med en kjekk mann (eks nå). Men han sendte lange blikk etter andre menn når vi var ute, og kommenterte f.eks. at kelneren var så flott. Han var veldig høy på seg selv da, så han kunne nok vært utro fordi han mener han" fortjener det". Men det handler mest om personlighet og ikke utseende Anonymkode: 8555f...79c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå