AnonymBruker Skrevet 2. august #21 Skrevet 2. august Som svigermor så hadde jeg syntes det ville vært litt ubehagelig. Kan drikke og "feste" med barn og svigerbarn, men da er det under mer kontrollerte og rolige former. Babyshower derimot, da koser jeg meg. Anonymkode: fcd37...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #22 Skrevet 2. august Nei, vær så snill " la meg slippe" Det er en del av feiringen jeg ikke trenger å ta del i. Det er for barnas/svigerbarnas venner. Jeg ble invitert i utdrikningslaget til min stemor - noe så kleint. Jeg ønsker ikke et sånt forhold til henne. Anonymkode: bfa95...8df 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #23 Skrevet 3. august Nei, det er ikke vanlig, men jeg hadde utdrikningslag sammen med svigerfamilien min. Det er heller ikke alle som ønsker en fyllefest med strippere. Jeg var veldig fornøyd med mitt. Jeg fikk en stille og rolig dag hvor vi var ute og spiste. Jeg hadde heller ikke noen venner jeg kunne feiret med, noe som selvfølgelig er litt trist, men sånn var situasjonen, og jeg er likevel glad for hvordan dagen ble. Anonymkode: a2640...7ce
AnonymBruker Skrevet 3. august #25 Skrevet 3. august Får være opp til en selv tenker jeg. Ikke noe andre skal legge seg opp i. Anonymkode: dbe9e...910
AnonymBruker Skrevet 3. august #26 Skrevet 3. august Nei, ikke vanlig. Svigermor kan få den hyggeligste sammenkomst til å føles som en begravelse, så nei.... Anonymkode: 132d9...4aa
AnonymBruker Skrevet 5. august #27 Skrevet 5. august Jeg hadde både mamma og svigemor i mitt. Det var naturlig for meg og i den relasjonen vi har og også noe de satt pris på. Det la heller ingen demper på festen. Men jeg har veldig stor forståelse for at det ikke er naturlig for alle. Anonymkode: bdf09...145 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #28 Skrevet 5. august Er 52 år og har vært i mange utdrikningslag. Kun vært venninner, og evt søstre/svigersøstre. Anonymkode: 94acf...10f
AnonymBruker Skrevet 5. august #29 Skrevet 5. august Vi skal ha felles utdrikningslag og da blir begge mødre invitert. Anonymkode: b5ce2...d5c
AnonymBruker Skrevet 5. august #31 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2026 den 16.43): Til dere som svarer nei: Vil dere invitere venninner i mor/svigermors generasjon? Anonymkode: 269fa...4c5 Ja, for det er venninner, mor og svigermor er ikke venninner i den forstand, selvom man kan ha et veldig godt forhold til dem. Min eldste bestevenninne er 77år, hun kunne glatt ha vært med i mitt utdrikningslag, hun er så lett å like og veldig omgjengelig uansett alder på de andre, men mamma, som er ni år yngre enn henne, nei, absolutt ikke!😅 Anonymkode: d3a4c...8d1
AnonymBruker Skrevet 5. august #32 Skrevet 5. august Kommer an på forholdet og hvilket type utdrikningslag. Ikke ta de med om det er snakk om stripping, dildoparty, gå rundt med kuk-tilbehør, masse flau utdritning. De kan evt være med på deler? Feks frokost eller lunsj? De skjønner nok at "de unge" kanskje vil feire på en annen måte. Anonymkode: 2cdaa...4de
AnonymBruker Skrevet i går, 14:20 #33 Skrevet i går, 14:20 Jeg tror ikke det er normalen? Men mine var i mitt utdrikningslag. Nå har vi vært på bryllupsreise med unger og svigerforeldre også, er kanskje ikke malen på vanlig, men jeg ville ikke hatt det annerledes. Anonymkode: 70612...588
AnonymBruker Skrevet i går, 14:24 #34 Skrevet i går, 14:24 Håper jeg slipper å være deltaker på utdrikningslag der brudens mor og svigermor skal være med. Anonymkode: f52a8...fac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå