AnonymBruker Skrevet i går, 11:37 #1 Skrevet i går, 11:37 Er det vanlig at bruden gjør det? Anonymkode: c450a...97c
AnonymBruker Skrevet i går, 11:39 #3 Skrevet i går, 11:39 Nei det kunne ikke falt meg inn. Anonymkode: 18c02...d26 1
monican94 Skrevet i går, 11:39 #4 Skrevet i går, 11:39 Det er ikke bruden som inviterer til utdrikkingslag... 1
monican94 Skrevet i går, 11:41 #5 Skrevet i går, 11:41 Kommer vel ann på forholdet man har til de.. men er jo ment som venninnelveld.. er man derimot veldig god venninne med sin mor/svigermor så hvorfor ikke... Jeg har ei venninne det ville vært rart om moren ikke ble bedt.. de fleste andre rart om hun ble bedt
AnonymBruker Skrevet i går, 11:44 #6 Skrevet i går, 11:44 Nei, det er ikke vanlig, og det er forloveren som bør invitere til utdrikkingslag. Det skal på en måte være en overraskelse for bruden eller brudgommen. Anonymkode: 12443...10e
Kålrota Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden Nei, det ville jeg ikke gjort. Min svigermor er en utrolig flott dame som jeg setter veldig høyt, men hun passer ikke inn på en venninnekveld.
Beneath the Moon Skrevet 22 timer siden #8 Skrevet 22 timer siden De er de siste jeg hadde invitert. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå