AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:29 #1 Skrevet onsdag kl. 21:29 Jeg kan ikke bruke min favoritt-mascara lenger, som er L’Oréal Telescopic. Jeg har fått mer oljete øyelokk, og den smitter av hele tiden på øyelokkene (bruker bare mascara oppe). Det funker sånn halvveis bra med settingpudder, men liker ikke å måtte sminke meg så mye. Har den vannfaste nå, men den smitter faktisk også litt av og jeg synes det er styrete å fjerne den. Er det noen som har tips til en annen mascara som gir lengde? Foretrekker i utgangspunktet tynn børste, siden det er enklere å bruke pga mine dyptsittende øyne. Anonymkode: bb9ae...a4a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:51 #2 Skrevet onsdag kl. 21:51 Ville forsøkt tubing mascara, slik som l'oreal double extention (en side hvit, en side rød) Anonymkode: b32e9...89f
Kamelia83 Skrevet i går, 07:36 #3 Skrevet i går, 07:36 Jeg har samme problemet som deg, og de to som sitter best på meg er disse. https://www.vita.no/loreal-paris/loreal-paris-volume-million-lashes-panorama https://www.vita.no/loreal-paris/loreal-paris-telescopic-extensionist-mascara-black Den øverste sitter desidert best, men den er litt mer for volum enn lengde.
Gulline Skrevet i går, 07:39 #4 Skrevet i går, 07:39 Jeg veksler mellom mascaraen fra MAC og fra Benefit. De farger ikke av og klumper ikke slik mange andre gjør.
AnonymBruker Skrevet i går, 07:40 #5 Skrevet i går, 07:40 https://www.vita.no/loreal-paris/loreal-paris-telescopic-extensionist-mascara-black Dette er den beste billigmaskaraen jeg har prøvd på lenge. Separere øyevippene kjempebra, gir volumog lengde og syns ikke den smitter av i det hele tatt. Anonymkode: 6a50f...210
Voksenstudent Skrevet i går, 07:44 #6 Skrevet i går, 07:44 Oljete hud, betyr ekstrem tørr hud. Start med fukt morgen og kveld, etter rens. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #7 Skrevet i går, 07:44 Litt mer jobb å legge siden den legges i to runder, men sitter uansett hva og forlenger vippene kjempefint. https://no.iherb.com/pr/l-or-al-double-extend-beauty-tubes-mascara-570-black-0-17-fl-oz-5-2-ml/149795 Enkelte Normal butikker selger den også. Anonymkode: b2595...75f
AnonymBruker Skrevet i går, 11:26 #9 Skrevet i går, 11:26 Voksenstudent skrev (3 timer siden): Oljete hud, betyr ekstrem tørr hud. Start med fukt morgen og kveld, etter rens. Tøys. Anonymkode: 546c4...ae8 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:17 #10 Skrevet i går, 13:17 Tusen takk for gode tips! Skal definitivt prøve en av disse. Ts Anonymkode: bb9ae...a4a
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Skrevet 20 timer siden Gulline skrev (10 timer siden): Jeg veksler mellom mascaraen fra MAC og fra Benefit. De farger ikke av og klumper ikke slik mange andre gjør. Både Mac og benefit har mange forskjellige mascaraer… så hvilke? Anonymkode: f9a85...546
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Diorshow vannfast. Anonymkode: 30535...4ad Enig. Dior er det eneste som er bra etter min erfaring. Anonymkode: b4245...eae
Gulline Skrevet 20 timer siden #13 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Både Mac og benefit har mange forskjellige mascaraer… så hvilke? Anonymkode: f9a85...546 Jeg bruker den blå til MAC men husker ikke navnet på Benefit. Ble anbefalt den på Kicks og den svare absolutt til forventningene.
Blingblingtahei Skrevet 18 timer siden #14 Skrevet 18 timer siden Har du forsøkt å hatt primer på først, også legge lett pudder oppå øyelokket før mascara? Burde gjøre en forskjell 😊
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Skrevet 17 timer siden Blingblingtahei skrev (1 time siden): Har du forsøkt å hatt primer på først, også legge lett pudder oppå øyelokket før mascara? Burde gjøre en forskjell 😊 Jeg pleier bare ta litt papir og holde inntil. Bruker Idun mascara, for øvrig, er fornøyd, men vet ikke om den fyller dine krav. Anonymkode: 546c4...ae8
Mardina Skrevet 17 timer siden #16 Skrevet 17 timer siden jeg er fornøyd med Loreal Lash Paradise. Den grønne, som er vannfast.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Skrevet 17 timer siden Sverger til vannfast Maybelline her ("sky high" eller hva den nå heter). Anonymkode: 699f3...c80 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Skrevet 17 timer siden Siste jeg kjøpte av mascara er Bilens jord. Den gir fine vipper og holder lenge uten å drysse/smitte. Liker også Clinique Lash power 38C, MAC 38C og Sensai 38C. Anonymkode: e1210...5b5
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Skrevet 4 timer siden Bruker Idun volum vatn (38 grader C) i brun. Drysser ikke og vippene ser veldig fine ut. Anonymkode: db005...e4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå