AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:42 #21 Skrevet søndag kl. 08:42 Uglems skrev (På 28.7.2026 den 22.03): Jeg kjedet meg i går og ba chat gpt lage et bilde av "KG-kvinnen". Kun en generalisering, fordi alle her er jo forskjellige. Men dette er slik jeg oppfatter en del folk her og hva slags inntrykk de gjerne vil gi. Hva synes dere ? Hvordan oppfatter dere folk her ? Jeg oppfatter posten som satirisk, og synes sånn sett den treffer godt. Kanskje bedre enn man tenker ved første gjennomlesing da ‘selviscenesettelse’ er et interessant fenomen her inne. Savnet for øvrig: «ser (i følge seg selv) 10-20 år yngre ut» Anonymkode: d350d...732
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:02 #22 Skrevet søndag kl. 09:02 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg oppfatter posten som satirisk, og synes sånn sett den treffer godt. Kanskje bedre enn man tenker ved første gjennomlesing da ‘selviscenesettelse’ er et interessant fenomen her inne. Savnet for øvrig: «ser (i følge seg selv) 10-20 år yngre ut» Anonymkode: d350d...732 hahaha, ja det stemmer på en prikk! Vi "anonyme" veksler mellom å ha masse helseproblemer og å ha flere millioner på sparekonto og i fond. Det var en som regnet ut at det er ca 1500 hyperaktive brukere her, som står for det meste av innholdet. Mange vet hvem vi er.Urovekkende mange faktisk. Og at de fleste av de hyperaktive lever en slags "avatar" tilværelse her stemmer godt. Anonymkode: e9d41...53d 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:16 #23 Skrevet søndag kl. 09:16 Hun KI-redigerte kvinnen i hovedinnlegget er nesten kliss lik meg😲 Eneste forskjellen er at min svarte friluftsjakke er av merket Mammut, hunden min er av en mindre type, og den grønne Fjällräven-sekken er en større Fjällräven-modell. Til og med ansiktet, håret og kroppen likner😵 Et par av de "faktaboksene" stemmer ikke for min del, ellers er alt spot on😆 Anonymkode: 5d418...11e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:56 #24 Skrevet søndag kl. 15:56 Hun mener alle kvinner er lykkeligere som single, og oppfordrer alltid til å dumpe mannen. Anonymkode: d9122...60e 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:32 #25 Skrevet søndag kl. 21:32 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg oppfatter posten som satirisk, og synes sånn sett den treffer godt. Kanskje bedre enn man tenker ved første gjennomlesing da ‘selviscenesettelse’ er et interessant fenomen her inne. Savnet for øvrig: «ser (i følge seg selv) 10-20 år yngre ut» Anonymkode: d350d...732 Ja, synes det var ganske morsomt. Har inntrykk av at mange her er sine egne forbilder hehe AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hun KI-redigerte kvinnen i hovedinnlegget er nesten kliss lik meg😲 Eneste forskjellen er at min svarte friluftsjakke er av merket Mammut, hunden min er av en mindre type, og den grønne Fjällräven-sekken er en større Fjällräven-modell. Til og med ansiktet, håret og kroppen likner😵 Et par av de "faktaboksene" stemmer ikke for min del, ellers er alt spot on😆 Anonymkode: 5d418...11e Hehe så gøy 😀 stilig dame da AnonymBruker skrev (12 timer siden): hahaha, ja det stemmer på en prikk! Vi "anonyme" veksler mellom å ha masse helseproblemer og å ha flere millioner på sparekonto og i fond. Det var en som regnet ut at det er ca 1500 hyperaktive brukere her, som står for det meste av innholdet. Mange vet hvem vi er.Urovekkende mange faktisk. Og at de fleste av de hyperaktive lever en slags "avatar" tilværelse her stemmer godt. Anonymkode: e9d41...53d Interessant observasjon 😂 Anonymkode: c1d2e...942 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.8.2026 den 10.12): Det som kjennetegner KG-kvinnen mer enn noe annet er at hun alltid inntar offer-rollen Anonymkode: 9d1ad...507 Og det som kjennetegner deg, er at du er en svært bitter mann som oppretter en mengde tråder der kvinner generelt fordømmes og snakkes ned. Uansett hvor mange nyanserte poster det er i en tråd, så kommer ditt faste bidrag der du tar med "inntar offer-rollen". Hakk i plata... _________________________________________ Mitt inntrykk er at det er et bredt spekter av kvinner her, også mange yngre, det kan vi se ut fra skrivemåte og hva de er opptatt av og spør om. Mange er usikre, og derfor er det viktig at vi kvinner støtter hverandre og oppfører oss bra, selv om enkelte problemstillinger kan virke banale. Det er veldig fint at det ikke er en fast, uniformert KG-kvinne, men en mengde ulike kvinner med allsidig bakgrunn. Jeg var mye mer positivt innstilt til mannlige brukere tidligere. Dette har endret seg i takt med det hatet mot kvinner som mannlige brukere bombarderer oss med daglig. Noen av de mannlige brukerne er her opplagt kun for å lage kvalme, de er så bitre på kvinner at jeg synes de burde holde seg langt unna oss. Trist at det har blitt slik, for egentlig ville forumet vært tjent med en god balanse mellom kvinner og menn, hvis vi bare kunne holdt en god tone og diskutert saklig. I stedet holdes kvinner på KG kollektivt ansvarlig for opplevelser menn har hatt med sin kjæreste eller kone, eller for at han ikke "får seg dame". Jeg ser nå ofte hvordan damene her går på barrikadene og kjemper mot mannlige brukere som skriver nedsettende om kvinner. Det gjør meg stolt. Det viser at vi ikke inntar offer-rollen, men kjemper mot urettferdighet og hat. Anonymkode: 29131...00b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå