Uglems Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Jeg kjedet meg i går og ba chat gpt lage et bilde av "KG-kvinnen". Kun en generalisering, fordi alle her er jo forskjellige. Men dette er slik jeg oppfatter en del folk her og hva slags inntrykk de gjerne vil gi. Hva synes dere ? Hvordan oppfatter dere folk her ? 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Anonymkode: c5593...f9a Litt kvalitetssikring før man poster gjør seg. Så slipper du stavefeil. Og å ta med «overvektig» tre ganger. Hva er forresten demybler? Anonymkode: 6a17d...fb3 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli En typisk kg dame: Har alltid vært syltynn og tror overvekt alltid skyldes overspising og strør om seg med velmenende råd fra en bok eller you tube reel vedkommende har sett. Anonymkode: 99fb9...520 1
Gorgonzola Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Helt uenig. Om vi luker bort et mindretall oppegående, reflekterte, velformulerende, skarpe og (faktisk også) morsomme kvinner her, så er den typiske KG kvinnen mer: ung, usikker og usaklig. Som ikke svarer på trådens tema/spørsmål, eventuelt svarer normativt, bruker ofte utrykk som "ekkel", "fysj", "gris" eller "skam deg". 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Ultrafeminister er definitivt en gjenganger her. Anonymkode: d0b85...d63 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Skal vi tro alle som kommenterer alle som skriver på tråder om ulike influensere, overvåker hvert eneste innlegg, sjekker skattelister, informasjon om resultater i løp, ringer Forbrukertilsynynet og overvåker dem på alle kanaler, trener de selv CrossFit fem ganger i uken, er pt-er og fysioterapeuter og gjør alt dette fra spinningsykkelen. Imponerende! Anonymkode: c540f...dd2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli eg skulle skulle gjerne vite kven eller kor mange som driv med bl.a. "eh", "much", "hva er det med (...)", "jeg er så redd" Anonymkode: 060eb...0b5
AnonymBruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Litt kvalitetssikring før man poster gjør seg. Så slipper du stavefeil. Og å ta med «overvektig» tre ganger. Hva er forresten demybler? Anonymkode: 6a17d...fb3 Grok gjorde en dårlig jobb. Anonymkode: c5593...f9a
AnonymBruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli Den typiske KG-mannen, ifølge ChatGPT. Anonymkode: c5593...f9a 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #12 Skrevet 29. juli ChatGPT fungerer langt bedre enn Grok. Anonymkode: c5593...f9a
AnonymBruker Skrevet 29. juli #13 Skrevet 29. juli Det eneste punktet jeg føler jeg kan generalisere rundt KG kvinnen er alder. Er veldig få som er under 30 på forumet. Så har et inntrykk av at KG-kvinnen er 40+ år. Anonymkode: b9df8...445
Gorgonzola Skrevet 29. juli #14 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det eneste punktet jeg føler jeg kan generalisere rundt KG kvinnen er alder. Er veldig få som er under 30 på forumet. Så har et inntrykk av at KG-kvinnen er 40+ år. Anonymkode: b9df8...445 Er det så mange 40+ kvinner som A) Spør om «alt mulig» her fremfor å gjøre som de fleste andre, bruke Google, Claude eller Chat GPT? B) Må avklare «all verdens» rundt hva som kan passe/gå sammen med hva på klesfronten? C) Genuint engasjert i tråder som babler om Sara Emilie, Sofie Elise, Isabell Raad og hva de nå heter? Betviles herfra
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 00:45 #15 Skrevet søndag kl. 00:45 AnonymBruker skrev (På 29.7.2026 den 18.51): Den typiske KG-mannen, ifølge ChatGPT. Anonymkode: c5593...f9a Hahaha! Bortsett fra nummer 4 så stemmer dette helt med meg selv! 😆 Anonymkode: d9122...60e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:12 #16 Skrevet søndag kl. 08:12 Det som kjennetegner KG-kvinnen mer enn noe annet er at hun alltid inntar offer-rollen Anonymkode: 9d1ad...507
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:17 #17 Skrevet søndag kl. 08:17 En typisk KG-kvinne tror hun har monopol på vettet. En typisk KG-mann har jeg tenkt ikke kan være en mann, det må være en kvinne som utgir seg for å være mann. Jeg har nemlig aldri i mitt liv møtt et så usympatisk eksemplar av mannen. Anonymkode: fd452...288 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:31 #18 Skrevet søndag kl. 08:31 Virker som de aller fleste på KG er gamle bitre overvektige kvinner som aldri har bidratt noe som helst til samfunnet, men elsker å klage på menn og kapitalismen, selv om menn og penger er det som får samfunnet til å gå rundt og den gjennomsnittlige KG-kvinnen aldri hadde klart å overlevd en uke uten de. Jaja, fortsett å klag på Elon Musk som har betalt hundrevis av milliarder i skatt og gitt mange hundre tusen mennesker fast jobb, mens du selv kun er et synkehull for samfunnet, du er definitivt en god person og veldig verdifull, fortsett å fortell deg selv det. Anonymkode: 107d2...d26 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:38 #19 Skrevet søndag kl. 08:38 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Virker som de aller fleste på KG er gamle bitre overvektige kvinner som aldri har bidratt noe som helst til samfunnet, men elsker å klage på menn og kapitalismen, selv om menn og penger er det som får samfunnet til å gå rundt og den gjennomsnittlige KG-kvinnen aldri hadde klart å overlevd en uke uten de. Jaja, fortsett å klag på Elon Musk som har betalt hundrevis av milliarder i skatt og gitt mange hundre tusen mennesker fast jobb, mens du selv kun er et synkehull for samfunnet, du er definitivt en god person og veldig verdifull, fortsett å fortell deg selv det. Anonymkode: 107d2...d26 Det er ikke mitt inntrykk Anonymkode: d5a39...57f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:39 #20 Skrevet søndag kl. 08:39 Mitt inntrykk: Altfor høy på egenverdi, moraliserende, lever tålig usunt, svarer spydig bak anonymitet, føler seg urettferdig behandlet i livet, stemmer venstresiden og hater hvite menn. Anonymkode: 95211...db9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå