AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Jeg er godt gift. Elsker mannen min, og kan virkelig ikke tenke meg å leve uten han. Men jeg savner å ha en flørt. Jeg savner kriblingen i magen, flørtende meldinger, å bli kjent og utforske en ny person. jeg har prøvd å flørte med mannen på meldinger hvis en er vekkreist, men han er elendig på å tekste (alltid vært). Jeg har prøvd å gjøre små ting i hverdagen for å piffe opp litt, gjøre ting litt mer spennende. Ikke bare ha den litt trauste hverdagen. Mannen virker som om han bare syns livet er bra som det er. Vi har et helt fint samliv, men kanskje litt kjedelig? Og jeg syntes det er litt trist å tenke at jeg aldri skal få oppleve den spenningen med nye flørter igjen (hadde sikkert hatet det om jeg måtte😂). har ingen intensjon om å være utro eller finne meg noen nye, Men hva kan jeg gjøre for å gjøre det litt mer spennende med mannen? Anonymkode: e68e8...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Godt gift, men kommunisere behov og ønsker er ikke et alternativ? Anonymkode: 6107d...c56 8
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Shop på kondomeriet.no sammen. Med fokus på hva dere ikke har prøvd sammen enda. Anonymkode: 9b8d7...acc
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Bli særboere Vi var særboere i 12 år, og da jeg flyttet inn hos han ble ting så kjedelig og hverdagslig, og jeg merket at alt gikk nedover. Vi rakk ikke å savne hverandre, og begynte å irritere hverandre Anonymkode: 7c3b2...44a 1
Bubo Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Prøv å flørte med noen anonymt på nettet. Fortell som det er, at du er godt gift og kun ønsker en nettflært. Sikker på at mange menn i samme situasjon henger seg på.
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Har dere snakket sammen om dette savnet? Selv om du legger opp til flørt i tekstmeldinger osv, er det jo ikke sikkert mannen din helt cartcher det. Noen må ha det inn med teskje 😊 Anonymkode: 33d9d...1fb 1
Coffeemaker Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli K:45 skrev (På 28.7.2026 den 13.01): Finn en AI som du kan flørte med?! 😂
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden Snakk med partneren din Anonymkode: 60ce5...847
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Snakk med han og spør om han har noen ideer. Ha date-night en gang i måneden, bytt på å planlegge. Rollespill. Pynte dere, du setter deg i baren, på en kafe, en benk i parken. Han sjekker deg opp - eller omvendt. Ta en natt eller helg på et hotell i en annen by. Anonymkode: bac2b...5c9
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden Bubo skrev (På 28.7.2026 den 23.53): Prøv å flørte med noen anonymt på nettet. Fortell som det er, at du er godt gift og kun ønsker en nettflært. Sikker på at mange menn i samme situasjon henger seg på. Er det mindre utroskap å gjøre det anonymt? Den var ny for meg. Anonymkode: a8e8a...682
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden Kjenner meg veldig godt igjen i det, TS ♥️ Gift mann Anonymkode: 6d8ad...836 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjenner meg veldig godt igjen i det, TS ♥️ Gift mann Anonymkode: 6d8ad...836 Du å sånn 200 millioner pluss pluss gifte menn. Anonymkode: 5c6dc...701
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du å sånn 200 millioner pluss pluss gifte menn. Anonymkode: 5c6dc...701 🙄 god utsikt oppå den høye hesten din? Anonymkode: 6d8ad...836 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Skrevet 11 timer siden Tenker likedan selv om jeg ikke er i et forhold nå. Når jeg er i et forhold så kommer de tankene snikende etter hvert… Skal jeg aldri kysse en annen ? Aldri bli kjent med en ny spennende mann, aldri ha sex med noen andre men dø en dag og bare ha opplevd ett sexliv med ett menneske? Det er ikke sånn at jeg går å tenker på det hele tia eller ikke elsker den jeg er med ,men det kommer tanker sånn eksempelvis vært halvår for å ta et eksempel sånn ca…der jeg blir litt deprimert eller får en slags følelse av at jeg ikke skal få oppleve enkelte ting flere gang iløpet av livet. Så blir jeg litt såra sjøl i tankene når jeg tenker på at hva/hvis eller om mannen min tenker sånn han ÅSSÅ? Så blir jeg skamfull og tenker hvor lei meg jeg hadde blitt hvis han tenkte at hoofff skal jeg kun oppleve henne? Resten av mitt liv liksom?? 😂 Da virker det helt tragisk komisk !! Må innrømme jeg ikke hadde syntes noe om det hvis det gjikk andre veien. Men jeg må si jeg er sånn når det kommer til alt. Hvis noen dør foreksempel går jeg veldig i dybden på det og det faktum at jeg ALDRI MER skal få se personen igjen. Når jeg tenker på hvem som var bestevennene mine på barneskolen så kommer tanken om at det skal jeg ALDR MER oppleve 🙄 Virker som jeg er usedvanlig opphengt på det med hva som aldri mer blir… Hvis jeg hadde vært så mange år i et forhold som deg hadde jeg ikke turt å chatte med noen andre foreksempel. Hadde fort følt meg utro osv. Tror åsså at hvis man først av søker spenning fra en annen enn samboer så blir man fort litt tatt av den spenninga og søker større og større spenning 🤭 Jeg ser to løsninger og det er enten å snakke med partner å gå all inn begge to for å få litt mer krydder i værdagen eller så er det å forlate …. Ønsker deg lykke til uansett Anonymkode: 1b813...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 🙄 god utsikt oppå den høye hesten din? Anonymkode: 6d8ad...836 Ja. Ser du meg fra der nede? Anonymkode: 5c6dc...701
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden Men hadde det vært godt nok om din mann flørtet med deg? Eller krydret opp hverdagen? Høres jo ut som det er spenningen med å treffe nye menn du savner og hva kan han gjøre med det? Anonymkode: 95349...d1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå