Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke til å sette mine ben der, søppelmat. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fossegrimen skrev (2 timer siden):

Det er ikkje tvang å gå på bordell heller, men eg synst det vil vera synd om ein etablerer eit i bygda mi.

Ja sexkjøp og fritert kylling er jo virkelig i samme gate.

• Liker 1
Skrevet
Macro skrev (3 minutter siden):

Ja sexkjøp og fritert kylling er jo virkelig i samme gate.

Poenget var at "ingen tvinger deg til å gå dit" er eit ræva argument mot "eg vil ikkje ha driten der i nabolaget mitt".

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er vel dem som helst ikke bør spise sånn mat som kommer til å besøke denne frityr-restauranten mest. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette synes jeg var en fantastisk nyhet. Vi trenger å utvide både floraen og faunaen av hurtigmat i Norge som folk faktisk liker. Ingen som har hørt om fly chicken allikevel, så at de endrer det til KFC er helt vindunderlig!

jeg gleder med til å kunne spise popcornkylling «her hjemme på tunet»!

Anonymkode: 06534...0ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke tvang å spise der, virker som mange av dere tror det. 

Anonymkode: 600be...c88

Det er ikke poenget. Vi vet hvordan tilgjengelighet på junk flytter grensene for hva vi anser som normalt kosthold og at tilgjengelighet fører til økt forbruk. Vi vet også konsekvensene av økt inntakt av slik mat. 

Anonymkode: 9f48f...6cb

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sulten etter en lang dag i bilen.  Det ble en Hamburger hos kjeden i Flensburg.  Noe av det verste jeg har smakt ,  nå vet jeg at de er laget av hønsekjøtt. 🙃

Endret av Merlin
AnonymBruker
Skrevet

Tenker de å bruke den saktevoksende kyllingen? Håper det. Jeg skal ikke på KFC, men håper de har noe moral angående det og ikke velger billigste mulig 

Anonymkode: 82633...770

• Liker 1
Skrevet
Fossegrimen skrev (1 time siden):

Poenget var at "ingen tvinger deg til å gå dit" er eit ræva argument mot "eg vil ikkje ha driten der i nabolaget mitt".

Åja slik ja😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har bare smakt det i utlandet ... tørre greier med ekkel frityrsmak...  Trode Fly var bra saker, men har ikke testet. Prøvde en kyllingretaurant/fastfood på Grønland Torg her forleden - dårlige greier det også. Takke meg til en god grillkyilling med asiatisk saus, mye bedre...

Anonymkode: 67a6a...d2a

Var du på Maxin på Grønland? (Ned tbanetrappa, men etasjen over tbanen, hele butikken er rød) Spiste der en gang for typ 7 år siden. Var ikke noe godt, synes jeg.

Vi har ikke noe særlig frityrstekt mat historisk her i Norge, så kanskje derfor de satser mot innvandrere istedenfor?

Skrevet

Hvorfor skal alle kjedene fra USA hit? Se på den jevne amerikaner, som har tapetsert motorveiene med sånne restauranter gjennom hele landet.

Tror det handler om illusjon, at man ser maten på tv/film og får et slags "parissyndrom", der man overbeviser seg om at "det må jo være godt". Lenge gikk jeg og tenkte at restauranten Arby's, hvis spesialitet er roastbiffsmørbrød, kom til å smake himmelsk, men da jeg endelig fikk spist der, smakte maten bare salt.

Nekter dem ikke å prøve seg her, men tviler på at jeg drar dit. Vi er feite nok som det er her, og vi trenger ikke kroppstyper som Dank Demoss, en 220 kilos rapper som åpenbart spiser samtlige måltider på sånne steder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette synes jeg var en fantastisk nyhet. Vi trenger å utvide både floraen og faunaen av hurtigmat i Norge som folk faktisk liker. Ingen som har hørt om fly chicken allikevel, så at de endrer det til KFC er helt vindunderlig!

jeg gleder med til å kunne spise popcornkylling «her hjemme på tunet»!

Anonymkode: 06534...0ce

Popcornkylling... stakkars kylling sier jeg bare. 

Anonymkode: f6771...b81

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Chicken Tenders med Mash & Gravy, Coleslaw og Honeymustard dip fra KFC var min guilty pleasure da jeg bodde i USA for snart 30 år siden. Det nærmeste jeg har kommet i Norge har vært Chicken Tenders på Friday's, men den serveres med pommes frites, så blir ikke helt det samme. Har vært innom KFC i Tyskland, England og Danmark, de hadde Mash & Gravy på menyen, men ikke Honeymustard. 

Om menyen til KFC i Finland og Litauen er noe å gå ut i fra kan jeg se langt etter både Mash & Gravy og Honeymustard i Norge. (Antar at menyen blir lik siden det er samme driftsselskap som står bak.)

Anonymkode: 62f54...688

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var en i Nydalen i Oslo, men det er kanskje noe annet...

Anonymkode: ae88f...eb9

AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare å la være å spise der om man ikke liker det? 

Anonymkode: bfe62...b4a

AnonymBruker
Skrevet
piggrokken skrev (15 timer siden):

Var du på Maxin på Grønland? (Ned tbanetrappa, men etasjen over tbanen, hele butikken er rød) Spiste der en gang for typ 7 år siden. Var ikke noe godt, synes jeg.

Vi har ikke noe særlig frityrstekt mat historisk her i Norge, så kanskje derfor de satser mot innvandrere istedenfor?

Nei, dette var Chicken House - hadde forvetninger, men det var noe merkelig krydder i frityren og det var veldig tjukt på. Smakte meg ikke i det hele tatt. Kast mer enn halvparten.

Anonymkode: 67a6a...d2a

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke til å kjøpe mat der, men regner med det blir kult for kidsa. Skulle heller hatt noe a la Oslo raw. 

Anonymkode: 3b2de...a6c

Skrevet

To tråder om samme tema er slått sammen. 

Matas, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2026 den 21.42):

Er jo bare å la være å spise der om man ikke liker det? 

Anonymkode: bfe62...b4a

Ja, men der same kan du jo si om all mogleg faenskap som skal ta plass i nærmiljøet folk bur. Det må vera lov å ha ei meining om ting der ein bur, sjølv om ein ikkje skal nytte det sjølv.

• Liker 3
Skrevet

Akkurat hva vi trenger, mer drittmat fra USA som smaker mer som plastikk enn faktisk mat, og dekker kalori inntaket for 5 dager per måltid.

Jeg kommer ikke til å spise der, men om folk har lyst til å hive i seg denne giften så værsågod.
Folk lever jo på Mcdonalds så tviler ikke på at dette slår til og.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...