Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke tvang å spise der, virker som mange av dere tror det. 

Anonymkode: 600be...c88

Det er ikke poenget. Vi vet hvordan tilgjengelighet på junk flytter grensene for hva vi anser som normalt kosthold og at tilgjengelighet fører til økt forbruk. Vi vet også konsekvensene av økt inntakt av slik mat. 

Anonymkode: 9f48f...6cb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sulten etter en lang dag i bilen.  Det ble en Hamburger hos kjeden i Flensburg.  Noe av det verste jeg har smakt ,  nå vet jeg at de er laget av hønsekjøtt. 🙃

Endret av Merlin
AnonymBruker
Skrevet

Tenker de å bruke den saktevoksende kyllingen? Håper det. Jeg skal ikke på KFC, men håper de har noe moral angående det og ikke velger billigste mulig 

Anonymkode: 82633...770

Skrevet
Fossegrimen skrev (1 time siden):

Poenget var at "ingen tvinger deg til å gå dit" er eit ræva argument mot "eg vil ikkje ha driten der i nabolaget mitt".

Åja slik ja😅

Skrevet

Hvorfor skal alle kjedene fra USA hit? Se på den jevne amerikaner, som har tapetsert motorveiene med sånne restauranter gjennom hele landet.

Tror det handler om illusjon, at man ser maten på tv/film og får et slags "parissyndrom", der man overbeviser seg om at "det må jo være godt". Lenge gikk jeg og tenkte at restauranten Arby's, hvis spesialitet er roastbiffsmørbrød, kom til å smake himmelsk, men da jeg endelig fikk spist der, smakte maten bare salt.

Nekter dem ikke å prøve seg her, men tviler på at jeg drar dit. Vi er feite nok som det er her, og vi trenger ikke kroppstyper som Dank Demoss, en 220 kilos rapper som åpenbart spiser samtlige måltider på sånne steder.

AnonymBruker
Skrevet

Chicken Tenders med Mash & Gravy, Coleslaw og Honeymustard dip fra KFC var min guilty pleasure da jeg bodde i USA for snart 30 år siden. Det nærmeste jeg har kommet i Norge har vært Chicken Tenders på Friday's, men den serveres med pommes frites, så blir ikke helt det samme. Har vært innom KFC i Tyskland, England og Danmark, de hadde Mash & Gravy på menyen, men ikke Honeymustard. 

Om menyen til KFC i Finland og Litauen er noe å gå ut i fra kan jeg se langt etter både Mash & Gravy og Honeymustard i Norge. (Antar at menyen blir lik siden det er samme driftsselskap som står bak.)

Anonymkode: 62f54...688

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var en i Nydalen i Oslo, men det er kanskje noe annet...

Anonymkode: ae88f...eb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...