AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden https://www.nrk.no/nyheter/kfc-kommer-til-norge-1.17970175 Akkurat det vi trengte, mer fastfood mer up, mer helseproblemer hurra. Anonymkode: 9f48f...6cb 4
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Supert! Ingen tvinger deg til å kjøpe noe der hvis du ikke vil. Kos deg med brokkoli ☺️ Anonymkode: 00c61...28f 11 1
Fossegrimen Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Triste greier. Det der er rein søppelmat, og dessutan er kyllingindustrien eit einaste stort tortursystem. 3 2
alfathealfa Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden KFC er absolutt ikke på ønskelista, gitt. 😂 Søppel i frityr. 3 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Spiller vel egentlig ingen rolle om man kjøper maten sin der, eller på Mcèrn. En spiser neppe noe mer søppelmat, fordi om denne kjeden etablerer seg, Her hos oss, tar den over for Fly Chicken - same shit - same shit. Anonymkode: eb1e3...857 1 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Supert! Ingen tvinger deg til å kjøpe noe der hvis du ikke vil. Kos deg med brokkoli ☺️ Anonymkode: 00c61...28f Jeg tenkte mer samfunn enn individ men jo takk!☺️ 🥦 Anonymkode: 9f48f...6cb 4
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Her i byen er det vel bare et sted som selger fritert kylling, så det er definitivt marked for det Anonymkode: 11f72...54d
Urwa Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Supert! Ingen tvinger deg til å kjøpe noe der hvis du ikke vil. Kos deg med brokkoli ☺️ Anonymkode: 00c61...28f 😂😂😂🙈
Callisto83 Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Jeg ville nok heller hatt Taco Bell. KFC er liksom bare fritert kylling, og det var liksom ikke et sted man dro igjen og igjen når jeg bodde i utlandet. 2
Summer Breeze Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden Alle disse kjedene....de eneste gangene jeg har spist på en kjede er når andre har villet det, eller det ikke har vært noe annet tilgjengelig. Og kylling spiser jeg ikke pga det er å spise ren lidelse. Hva angår samfunnet generelt, så er jo dette bare å adoptere Amerikanerne's dårlige matkultur og helse ytterligere, ikke noe vi trenger i det hele tatt. 1 4
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden Det er ikke tvang å spise der, virker som mange av dere tror det. Anonymkode: 600be...c88
senior Skrevet 19 timer siden #12 Skrevet 19 timer siden Det triste synes jeg er at det virkelig er et marked for sånt . . . tydeligvis i Norge også. KFC pusher også Pepsi og 7up. Vel bekomme . . 😝 3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden Fossegrimen skrev (1 time siden): Triste greier. Det der er rein søppelmat, og dessutan er kyllingindustrien eit einaste stort tortursystem. senior skrev (3 minutter siden): Det triste synes jeg er at det virkelig er et marked for sånt . . . tydeligvis i Norge også. KFC pusher også Pepsi og 7up. Vel bekomme . . 😝 Så trist. Anonymkode: 2b628...840
Macro Skrevet 19 timer siden #14 Skrevet 19 timer siden Callisto83 skrev (22 minutter siden): Jeg ville nok heller hatt Taco Bell. KFC er liksom bare fritert kylling, og det var liksom ikke et sted man dro igjen og igjen når jeg bodde i utlandet. Enig. Jeg venter tålmodig på Taco Bell😅 Fritert kylling er ikke så spennende for min del, men er nok mange som gleder seg😁
Fossegrimen Skrevet 18 timer siden #15 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er ikke tvang å spise der, virker som mange av dere tror det. Anonymkode: 600be...c88 Det er ikkje tvang å gå på bordell heller, men eg synst det vil vera synd om ein etablerer eit i bygda mi. 1 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Skrevet 16 timer siden Fossegrimen skrev (2 timer siden): Det er ikkje tvang å gå på bordell heller, men eg synst det vil vera synd om ein etablerer eit i bygda mi. Det finnes antagelig allerede, det er bare ikke så åpent...! Anonymkode: eb1e3...857
Beneath the Moon Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden Jeg kommer ikke til å sette mine ben der, søppelmat.
Macro Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden Fossegrimen skrev (2 timer siden): Det er ikkje tvang å gå på bordell heller, men eg synst det vil vera synd om ein etablerer eit i bygda mi. Ja sexkjøp og fritert kylling er jo virkelig i samme gate. 1
Fossegrimen Skrevet 16 timer siden #19 Skrevet 16 timer siden Macro skrev (3 minutter siden): Ja sexkjøp og fritert kylling er jo virkelig i samme gate. Poenget var at "ingen tvinger deg til å gå dit" er eit ræva argument mot "eg vil ikkje ha driten der i nabolaget mitt". 4
Ibot Skrevet 15 timer siden #20 Skrevet 15 timer siden Det er vel dem som helst ikke bør spise sånn mat som kommer til å besøke denne frityr-restauranten mest. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå