AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:22 #1 Skrevet mandag kl. 07:22 Har andre erfaringer med redusert sexlyst ved bruk av Zoloft? Anonymkode: cf4ea...442
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:52 #2 Skrevet mandag kl. 09:52 Ja. Prøvd flere typer og blir helt avslått av alle. Dessverre er det ikke unormalt å få permanente nerveskader der nede av slike medisiner. Men ingen opplyser om dette. Så jeg er permanent skadet også. Drittmedisinene hjalp meg ingen ting. Gjorde meg bare flat. Anonymkode: 84533...d72
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:31 #4 Skrevet mandag kl. 10:31 Ja, Zoloft var en dreper på sexlysten. Fikk den for å reduserer symptomer på PMDD. Da jeg etter 6 mnd forklarte psykiateren at selvom den hjelper på de symptomene så har jeg ingen sexlyst lenger var han snar å bytte. Et sunt og bra sexliv er også mentalt bra for psyken. Fikk Fluoxetin og har god effekt på symptomene OG vanlig sexlyst. Ta det opp med legen/psykiateren! Seksuell helse er også viktig for psyken! Anonymkode: 3597f...12f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:49 #5 Skrevet mandag kl. 10:49 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, Zoloft var en dreper på sexlysten. Fikk den for å reduserer symptomer på PMDD. Da jeg etter 6 mnd forklarte psykiateren at selvom den hjelper på de symptomene så har jeg ingen sexlyst lenger var han snar å bytte. Et sunt og bra sexliv er også mentalt bra for psyken. Fikk Fluoxetin og har god effekt på symptomene OG vanlig sexlyst. Ta det opp med legen/psykiateren! Seksuell helse er også viktig for psyken! Anonymkode: 3597f...12f Fikk samme manglende sexlyst også av fontex/fluoxetin. Bare for å påpeke at det er mulig. Anonymkode: 84533...d72
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:29 #6 Skrevet mandag kl. 13:29 Jeg brukte Zoloft noen år, og hadde praktisk talt ingen bivirkninger av noe slag. Sexlysten ble langt bedre enn den var i depressiv tilstand (dog litt forsinket ejakulasjon), og medisinen gjorde meg i stand til å fungere meget godt både i arbeidslivet og privat. Egentlig helt fabelaktig at en medisin kan bidra til å gjøre en nitrist, passiv og depressiv tilværelse helt normal på bare noen uker. Anonymkode: f98bd...49c 1
Matas Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Fremhevede innlegg