AnonymBruker Skrevet 26. juli #21 Skrevet 26. juli Flintis skrev (24 minutter siden): Det står i anmeldelsen at mannen kjente vibrasjonene når den var i bruk på damen stemmer dette? Ja absolutt. Den har mange ulike styrker og kan vibrere ganske kraftig. Anonymkode: 398c8...574
AnonymBruker Skrevet 26. juli #22 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Takk for tips og om glidemiddel osv ☺️ det var et godt tips, kanskje trene meg litt opp på egen hånd også 😃 høres ut som dere har det deilig! Hvis jeg/vi klarer å komme dit også, så er jeg nysgjerrig på å prøve leketøy, typ liten dildo/vibrator samtidig med penetrering. Er det noe dere gjør som kan anbefales eller blir det mye ? Anonymkode: 477ac...61a Vi prøver det meste 😄 Det er bare å utforske og finne ut hva man liker. Ikke alltid gi opp på første forsøk, man må av og til knote litt og prøve flere ganger for å få det til. Det er gjerne anusåpning som er mest sensitiv analt, så stimulering der er fint å begynne med. Både for mannen og kvinnen. Jeg liker trippel stimulering (klitten, skjeden, anus). Mannen liker oralsex+analstimulering Husk på hygienen. Kvinnen får lett UVI hvis dere ikke er nøye med hygiene. Lykke til! Anonymkode: 398c8...574
AnonymBruker Skrevet 26. juli #23 Skrevet 26. juli Hva slags forberedelser gjør dere før analsex? Ser for meg at det vil bli skikkeleg kleint om det kom ut noe avføring🙈 Min mann har veldig stor/lang penis, så selv om jeg kjenner etter med en finger at det ikke er noe der, så vil jo han komme over dobbelt så langt inn… Anonymkode: 0d601...b7e
AnonymBruker Skrevet 26. juli #24 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva slags forberedelser gjør dere før analsex? Ser for meg at det vil bli skikkeleg kleint om det kom ut noe avføring🙈 Min mann har veldig stor/lang penis, så selv om jeg kjenner etter med en finger at det ikke er noe der, så vil jo han komme over dobbelt så langt inn… Anonymkode: 0d601...b7e Vi gjør ingen spesielle forberedelser. Jeg har aldri opplevd at det kommer avføring. Men om det skulle gjøre det bryr meg ikke. Mannen og jeg har nok delt de fleste kroppsvæsker allerede 😂 Anonymkode: 398c8...574
AnonymBruker Skrevet 26. juli #25 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg er og veldig for penetrering, men det og større enn medium på leketøyene er bare smertefullt for min del. Så leste jeg medisinsk artikkel på at kvinners anatomi gjør at vi har mye større risiko for skader. Sååååå da dropper jeg den og holder meg til leketøy utformet for kvinner. Tror forøvrig mannen din blr prøve på seg selv før han konkluderer. De fleste menn vil få ganske sterke orgasmer av det. Anonymkode: c6def...21a Ts her. Ja, ser den. Jeg får kanskje lese meg litt mer opp og. Det kan godt hende du har rett i at han hadde det. Personlig tenner jeg ikke så på komboen menn + anal, så har vært veldig komfortabel med at han ikke har hatt interesse for det.😅 Men hadde ikke stått i veien om det var noe han ønsket heller 😊 Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #26 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva slags forberedelser gjør dere før analsex? Ser for meg at det vil bli skikkeleg kleint om det kom ut noe avføring🙈 Min mann har veldig stor/lang penis, så selv om jeg kjenner etter med en finger at det ikke er noe der, så vil jo han komme over dobbelt så langt inn… Anonymkode: 0d601...b7e De som opplever søl er ofte de som skyller først. Det som ligger lenger oppe blir bløtgjort og siver nedover, og siden det er mykt/vått kjenner man det ikke. Om du kjenner at du har noe gi på do så går du på do. Kjenner du ingenting så er det trygt(så trygt som det kan bli). Vi har aldri hatt uhell på våre 9 år og vi har ofte analsex. Anonymkode: afe6e...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #27 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vi prøver det meste 😄 Det er bare å utforske og finne ut hva man liker. Ikke alltid gi opp på første forsøk, man må av og til knote litt og prøve flere ganger for å få det til. Det er gjerne anusåpning som er mest sensitiv analt, så stimulering der er fint å begynne med. Både for mannen og kvinnen. Jeg liker trippel stimulering (klitten, skjeden, anus). Mannen liker oralsex+analstimulering Husk på hygienen. Kvinnen får lett UVI hvis dere ikke er nøye med hygiene. Lykke til! Anonymkode: 398c8...574 TS her. Spennende! Får nok starte i det små og eksperimentere litt. Har sett ut noen plugger og div nå som jeg tenker kan passe. Fortsatt på utkikk etter konkret leketøy for rimming hvis noen har tips 🤤 jepp, skal passe på dette med hygiene, det er viktig. Takk for tips og råd 😊 Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #28 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De som opplever søl er ofte de som skyller først. Det som ligger lenger oppe blir bløtgjort og siver nedover, og siden det er mykt/vått kjenner man det ikke. Om du kjenner at du har noe gi på do så går du på do. Kjenner du ingenting så er det trygt(så trygt som det kan bli). Vi har aldri hatt uhell på våre 9 år og vi har ofte analsex. Anonymkode: afe6e...7e2 TS her. Ikke meg som stilte det som egentlig.. men du mener altså at skylling kan virke mot sin hensikt ? Og jeg som hadde tenkt å bestille en sånn skyller også 🙈 Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #29 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS her. Ikke meg som stilte det som egentlig.. men du mener altså at skylling kan virke mot sin hensikt ? Og jeg som hadde tenkt å bestille en sånn skyller også 🙈 Anonymkode: 477ac...61a Stilte det spm* Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #30 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva slags forberedelser gjør dere før analsex? Ser for meg at det vil bli skikkeleg kleint om det kom ut noe avføring🙈 Min mann har veldig stor/lang penis, så selv om jeg kjenner etter med en finger at det ikke er noe der, så vil jo han komme over dobbelt så langt inn… Anonymkode: 0d601...b7e Det blir ikke kleinere enn dere gjør det. Hvis jeg kjenner avføring med fingertuppen, så stikker jeg ikke penis inn der. Av og til er det litt brunt på tuppen, når jeg trekker meg ut, men med kondom er det null stress. Som oftest viser jeg det ikke til henne, slik at hun ikke skal bli så selvbevisst. Ha en våt klut, eller papir i nærheten, og det er null stress. Hos oss er det hun som lettest tar i mot plugger og dildoer med litt størrelse på. Jeg må varmes opp, men for henne er anal noe vi kan gjøre spontant. Jeg er glad for at vi liker det begge to. Det utvider reportoaret mye. Anonymkode: 10a84...3cc 2
Flintis Skrevet 26. juli #31 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja absolutt. Den har mange ulike styrker og kan vibrere ganske kraftig. Anonymkode: 398c8...574 Det var litt gøy😊 Eller ekstra gøy😊
Midgard Skrevet 26. juli #32 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sorry, om du var kvinne hadde du lett funnet ut dette på google... Ja, en man ville aldri greid å finne det..
AnonymBruker Skrevet 26. juli #33 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for svar! Ja, jeg ser for meg noe sånt. Men så på noen av de vibrerende og de så enorme ut for meg 🙈 for en som synes en finger er nok. Finnes vibrerende i mikroversjoner og? «Kunstig tunge», er det da egentlig leketøy ment for klitoris? ja, tror det var noe vi bommet på den gangen også, ikke glidemiddel og ikke nok forspill. Men har dere også analsex, og endte du opp med å like dette også? Anonymkode: 477ac...61a Jeg mener klitorisleketøy i rumpa ja 😃 undervurdert! Her skal du få link til en liten mini buttplug med vibrasjon. Og husk godt glidemiddel! https://www.vuxen.no/sexleketoy/anal/analplugg/cuties-vibrating-mini-butt-plug-green Nå har det seg sånn at mannen min helst ikke vil ha analsex. Så det er ikke tema 😅 Heldigvis forstår han at jeg liker lek, så han kan ta meg vaginalt samtidig for eksempel. Anonymkode: a330d...37c
AnonymBruker Skrevet 26. juli #34 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg mener klitorisleketøy i rumpa ja 😃 undervurdert! Her skal du få link til en liten mini buttplug med vibrasjon. Og husk godt glidemiddel! https://www.vuxen.no/sexleketoy/anal/analplugg/cuties-vibrating-mini-butt-plug-green Nå har det seg sånn at mannen min helst ikke vil ha analsex. Så det er ikke tema 😅 Heldigvis forstår han at jeg liker lek, så han kan ta meg vaginalt samtidig for eksempel. Anonymkode: a330d...37c Ah! Kanskje jeg får prøve womanizeren der da 🤭😁 takk for tips! Fant også et sånt sett med 3 stk hvor den ene var veldig liten og hadde sånn bulletvibrator 😊 skjønner 😄 Anonymkode: 477ac...61a
SlemUlv Skrevet 26. juli #35 Skrevet 26. juli Husk å passe på at alt du butter i analen, skal ha bred base! Så den ikke sklir helt inn. 😃
AnonymBruker Skrevet 26. juli #36 Skrevet 26. juli SlemUlv skrev (1 time siden): Husk å passe på at alt du butter i analen, skal ha bred base! Så den ikke sklir helt inn. 😃 Jepp! Har hørt om noen skrekkhistorier, så det må unngås 🙈😅 Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #37 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ah! Kanskje jeg får prøve womanizeren der da 🤭😁 takk for tips! Fant også et sånt sett med 3 stk hvor den ene var veldig liten og hadde sånn bulletvibrator 😊 skjønner 😄 Anonymkode: 477ac...61a Googlet litt og skjønte hva du mente med «kunstig tunge» nå 😄 er lenge siden jeg har bestilt sexleketøy, så er visst helt ute av gamet 😅 måtte sjekke ut på noen snuskete sider for å se det i action også, og det vil jeg definitivt prøve! Tenker det kan funke som et bra forspill for buttplugg også 😃 skal få bestilt opp flere av disse og prøve hvilken jeg liker best. Hvis du eller andre her har tips og erfaringer på dette også, så tas det i mot med stor takk. 😊 Anonymkode: 477ac...61a 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #38 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Googlet litt og skjønte hva du mente med «kunstig tunge» nå 😄 er lenge siden jeg har bestilt sexleketøy, så er visst helt ute av gamet 😅 måtte sjekke ut på noen snuskete sider for å se det i action også, og det vil jeg definitivt prøve! Tenker det kan funke som et bra forspill for buttplugg også 😃 skal få bestilt opp flere av disse og prøve hvilken jeg liker best. Hvis du eller andre her har tips og erfaringer på dette også, så tas det i mot med stor takk. 😊 Anonymkode: 477ac...61a Jeg så noen andre skrev om bred base - og det kan jeg også skrive under på! Har hatt en buttplug som forsvant inni, den har jeg kasta for å si det sånn! Jeg liker best sånne baser som er litt avlange og smale og legger seg i rumpesprekken. De runde er skumle. Når jeg får orgasme så trekker rumpehullet seg sammen i kramper og da kan det skje ting 🙈🙈🙈og jeg vil ikke risikere en tur på legevakta. Anonymkode: a330d...37c 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #39 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg så noen andre skrev om bred base - og det kan jeg også skrive under på! Har hatt en buttplug som forsvant inni, den har jeg kasta for å si det sånn! Jeg liker best sånne baser som er litt avlange og smale og legger seg i rumpesprekken. De runde er skumle. Når jeg får orgasme så trekker rumpehullet seg sammen i kramper og da kan det skje ting 🙈🙈🙈og jeg vil ikke risikere en tur på legevakta. Anonymkode: a330d...37c Jepp, etter en del googling konkluderte jeg også med at de så tryggest ut, ja 🙈 takk for tips 😄 Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #40 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Googlet litt og skjønte hva du mente med «kunstig tunge» nå 😄 er lenge siden jeg har bestilt sexleketøy, så er visst helt ute av gamet 😅 måtte sjekke ut på noen snuskete sider for å se det i action også, og det vil jeg definitivt prøve! Tenker det kan funke som et bra forspill for buttplugg også 😃 skal få bestilt opp flere av disse og prøve hvilken jeg liker best. Hvis du eller andre her har tips og erfaringer på dette også, så tas det i mot med stor takk. 😊 Anonymkode: 477ac...61a Ts her igjen. Og for de som ikke har lest hele tråden, så var det altså snakk om å bruke «kunstig tunge» i rumpa, som rimming-leketøy. Men jeg ser jo gjerne også for meg å kunne starte med vagina og så bevege seg til rumpa (sammen med mye glidemiddel), og da forhåpentligvis ha varmet meg godt opp til å kunne ta i mot en liten buttplug så for dere som har prøvd «kunstig tunge», send gjerne lenker til deres favoritter med begrunnelse. Ser det er en del ulike varianter der ute 😊 Anonymkode: 477ac...61a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå