AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Hei! Kvinne 32 her. Har vært sammen med samboer i 5 år. Han liker analsex, og det har vi prøvd for flere år sida, men jeg liker det ikke. Synes det gjør vondt å få store ting inn i rumpa. Så dette ble raskt lagt på hylla. Det jeg imidlertid liker, er hvis han leker litt med anusringen forsiktig. I tillegg elsker jeg å bli rimmet, men det er han ikke noe gira på å gjøre. Selv vil han ikke ha noe anuskos, noe som er fint for meg, for jeg har ikke noe ønske om dette heller. Imidlertid har jeg litt lyst til å utforske dette med meg litt mer, siden han tenner på det og jeg har litt tilbøyeligheter selv. Jeg tenker at vi kanskje gikk litt for fort fram den gangen vi prøvde. Kanskje en mini buttplugg kan være et sted å starte ? Noen med konkrete tips på materiale/størrelse osv for en slik? Eller som hadde lignende utg pkt som meg og som utviklet interessen, og hvordan i såfall? 😊 Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli "Hilsen mann".... Sorry, om du var kvinne hadde du lett funnet ut dette på google... Anonymkode: dc30f...d67 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): "Hilsen mann".... Sorry, om du var kvinne hadde du lett funnet ut dette på google... Anonymkode: dc30f...d67 Nope, jeg er kvinne. Og jeg ønsker å høre om erfaringer, derfor jeg spør. Anonymkode: 477ac...61a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Jeg er som deg. Ble lei analmaset og penetrering. Så har jeg i godt voksen alder oppdaget at jeg liker det jo. Liten vibrerende buttplug er deilig, gjerne samtidig som vaginalt samleie. Eller leketøy som «kunstig tunge» på batteri brukt i rumpa med glidemiddel. Apropos glidemiddel!!!! Ikke spar på det. Kjør på. Og ikke prøv å føre inn noe i rumpa uten å være kåt og avslappet. Anonymkode: a330d...37c
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Kvinner flest liker mindre leketøy, ikke full penetrasjon. Men om målet hans er at han skal penetrere så er det jo ikke helt liv laga. Da blir fokuset på det. Men ja. Hos oss går det i mindre leketøy - men han liker også å motta selv. De jeg ikke klarer 😅 Menns anatomi er faktisk mer tilrettelagt, mens vi kvinner raskere får skader. Anonymkode: c6def...21a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg er som deg. Ble lei analmaset og penetrering. Så har jeg i godt voksen alder oppdaget at jeg liker det jo. Liten vibrerende buttplug er deilig, gjerne samtidig som vaginalt samleie. Eller leketøy som «kunstig tunge» på batteri brukt i rumpa med glidemiddel. Apropos glidemiddel!!!! Ikke spar på det. Kjør på. Og ikke prøv å føre inn noe i rumpa uten å være kåt og avslappet. Anonymkode: a330d...37c Takk for svar! Ja, jeg ser for meg noe sånt. Men så på noen av de vibrerende og de så enorme ut for meg 🙈 for en som synes en finger er nok. Finnes vibrerende i mikroversjoner og? «Kunstig tunge», er det da egentlig leketøy ment for klitoris? ja, tror det var noe vi bommet på den gangen også, ikke glidemiddel og ikke nok forspill. Men har dere også analsex, og endte du opp med å like dette også? Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kvinner flest liker mindre leketøy, ikke full penetrasjon. Men om målet hans er at han skal penetrere så er det jo ikke helt liv laga. Da blir fokuset på det. Men ja. Hos oss går det i mindre leketøy - men han liker også å motta selv. De jeg ikke klarer 😅 Menns anatomi er faktisk mer tilrettelagt, mens vi kvinner raskere får skader. Anonymkode: c6def...21a Ja, sånn som det er nå, så er det mest enkle leketøy jeg er åpen for. Men jeg er også åpen for full penetrasjon, hvis jeg kunne klart å like det. Jeg syntes jo også rimjob var noe ekle greier, før jeg prøvde det selv, så har tenkt at jeg kanskje kan lære meg å like analsex også , siden jeg tross alt er litt «åpen» for området 😅 men usikker på om det er sannsynlig, som du er inne på, kan det jo være anatomiske begrensninger kanskje. Og det er jo synd hvis jeg ender opp med å skuffe han etter å ha åpnet for temaet.. men mannen din er fornøyd med bare leketøy, og ikke penetrering? Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Jeg opplevde under sex at penis smatt inn analt med et uhell(ja, jeg er helt sikker på at det var et uhell), og det var helt grusomt. Så da jeg byttet partner så var anal sex uaktuelt. Men, fordi mannen min er det mest tolmodige mennesket på planeten med sterk selvkontroll, så har vi gradvis utforska likevel. Startet med fingring, så en mini-buttplug(min vibrerer ikke, så ikke prøvd det), og til slutt penetrering. Veldig, just the tip, i starten, mens nå kan vi ha anal sex på samme måte som vaginal sex og det føles supert:) Så gjør det vondt er mitt råd masse glidemiddel(mer enn du tror du trenger), masse tolmodighet med fingring/leke før penetrering, en finger, to fingre osv., og selv da må han ha selvkontroll nok til å ikke bare dure på. Anonymkode: 04b8d...a15 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg opplevde under sex at penis smatt inn analt med et uhell(ja, jeg er helt sikker på at det var et uhell), og det var helt grusomt. Så da jeg byttet partner så var anal sex uaktuelt. Men, fordi mannen min er det mest tolmodige mennesket på planeten med sterk selvkontroll, så har vi gradvis utforska likevel. Startet med fingring, så en mini-buttplug(min vibrerer ikke, så ikke prøvd det), og til slutt penetrering. Veldig, just the tip, i starten, mens nå kan vi ha anal sex på samme måte som vaginal sex og det føles supert:) Så gjør det vondt er mitt råd masse glidemiddel(mer enn du tror du trenger), masse tolmodighet med fingring/leke før penetrering, en finger, to fingre osv., og selv da må han ha selvkontroll nok til å ikke bare dure på. Anonymkode: 04b8d...a15 Takk for svar 😊Ja huff, er mest sånn type erfaring med det jeg har, at det er grusomt 😅🙈 men det du beskriver er det jeg ønsker meg i grunn.godt å høre at det er mulig! Hvor lang tid brukte dere på denne «utviklingen»? Skjønte ikke helt om det skjedde ila en akt eller to, eller over uker/måneder ? Men da er det kanskje en mini buttplugg jeg bør starte med. Har sett varianter i både stål og silikon, er de i stål vonde ? Om du har prøvd ? så deilig at dere kan ha det på lik linje som med vaginalsex, det ønsker jeg meg også. Jeg fantaserer også litt om «double penetration», dvs full size leketøy i det ene hullet. Men det er kanskje litt langt framme akkurat nå 🙈 Anonymkode: 477ac...61a
SlemUlv Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli Det finnes startersett butplugs, som begynner veldig små, og blir større. Kanskje det kan være en ide?
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli Det er bare å lete på nettbutikker etter små buttplugger. Dvs med liten diameter. F.eks 2 eller 2,5 cm diameter. Kjøp glidekrem i samme slengen. Anonymkode: a7b5a...80d
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli På sinful.no har de en kategori som heter Anal for nybegynnere og du kan filtrere søket etter diameter. Anonymkode: a7b5a...80d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli En helt vanlig but plug i stål er ikke vond. Glatt og fin. Anonymkode: 99bd6...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #14 Skrevet 26. juli Jeg har denne: https://www.kondomeriet.no/buttplug/romp-bass-vibrerende-analplugg/analsex/ Liker at den vibrerer. De små i metall gir ikke meg noe. Bruk vaselin når du skal putte den inn. Bruker den mest selv, ikke med partner. Bruker den f.eks. sammen med vibrator/womanizer. Jeg elsker forresten analsex, men det må være mye glidemiddel (ikke vannbasert det blir for mye friksjon, helst vaselin eller liknende). Så vi har det ofte. Mannen må bruke kondom for hygiene. Da fingrer jeg meg selv mens mannen tar meg bak. Ikke bruker vi så mye tid på oppvarming heller da lysten tar overhånd 😄 K50 Anonymkode: 398c8...574 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #15 Skrevet 26. juli SlemUlv skrev (3 timer siden): Det finnes startersett butplugs, som begynner veldig små, og blir større. Kanskje det kan være en ide? Takk for tips! Ja, har sett det, så absolutt en idé😊 Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #16 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er bare å lete på nettbutikker etter små buttplugger. Dvs med liten diameter. F.eks 2 eller 2,5 cm diameter. Kjøp glidekrem i samme slengen. Anonymkode: a7b5a...80d Takk for tips 😊 ofte synes jeg de ofte er ganske lange, men er nok bare pga uerfarenheten. Skal se litt. Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #17 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): På sinful.no har de en kategori som heter Anal for nybegynnere og du kan filtrere søket etter diameter. Anonymkode: a7b5a...80d Takk for tips, det skal jeg absolutt sjekke ut 😃 Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #18 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har denne: https://www.kondomeriet.no/buttplug/romp-bass-vibrerende-analplugg/analsex/ Liker at den vibrerer. De små i metall gir ikke meg noe. Bruk vaselin når du skal putte den inn. Bruker den mest selv, ikke med partner. Bruker den f.eks. sammen med vibrator/womanizer. Jeg elsker forresten analsex, men det må være mye glidemiddel (ikke vannbasert det blir for mye friksjon, helst vaselin eller liknende). Så vi har det ofte. Mannen må bruke kondom for hygiene. Da fingrer jeg meg selv mens mannen tar meg bak. Ikke bruker vi så mye tid på oppvarming heller da lysten tar overhånd 😄 K50 Anonymkode: 398c8...574 Takk for tips og om glidemiddel osv ☺️ det var et godt tips, kanskje trene meg litt opp på egen hånd også 😃 høres ut som dere har det deilig! Hvis jeg/vi klarer å komme dit også, så er jeg nysgjerrig på å prøve leketøy, typ liten dildo/vibrator samtidig med penetrering. Er det noe dere gjør som kan anbefales eller blir det mye ? Anonymkode: 477ac...61a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #19 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, sånn som det er nå, så er det mest enkle leketøy jeg er åpen for. Men jeg er også åpen for full penetrasjon, hvis jeg kunne klart å like det. Jeg syntes jo også rimjob var noe ekle greier, før jeg prøvde det selv, så har tenkt at jeg kanskje kan lære meg å like analsex også , siden jeg tross alt er litt «åpen» for området 😅 men usikker på om det er sannsynlig, som du er inne på, kan det jo være anatomiske begrensninger kanskje. Og det er jo synd hvis jeg ender opp med å skuffe han etter å ha åpnet for temaet.. men mannen din er fornøyd med bare leketøy, og ikke penetrering? Anonymkode: 477ac...61a Jeg er og veldig for penetrering, men det og større enn medium på leketøyene er bare smertefullt for min del. Så leste jeg medisinsk artikkel på at kvinners anatomi gjør at vi har mye større risiko for skader. Sååååå da dropper jeg den og holder meg til leketøy utformet for kvinner. Tror forøvrig mannen din blr prøve på seg selv før han konkluderer. De fleste menn vil få ganske sterke orgasmer av det. Anonymkode: c6def...21a
Flintis Skrevet 26. juli #20 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har denne: https://www.kondomeriet.no/buttplug/romp-bass-vibrerende-analplugg/analsex/ Liker at den vibrerer. De små i metall gir ikke meg noe. Bruk vaselin når du skal putte den inn. Bruker den mest selv, ikke med partner. Bruker den f.eks. sammen med vibrator/womanizer. Jeg elsker forresten analsex, men det må være mye glidemiddel (ikke vannbasert det blir for mye friksjon, helst vaselin eller liknende). Så vi har det ofte. Mannen må bruke kondom for hygiene. Da fingrer jeg meg selv mens mannen tar meg bak. Ikke bruker vi så mye tid på oppvarming heller da lysten tar overhånd 😄 K50 Anonymkode: 398c8...574 Det står i anmeldelsen at mannen kjente vibrasjonene når den var i bruk på damen stemmer dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå