Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At jeg ga opp alt for en mann. Og etter 11 år, og2 barn, så sviktet han både meg og barna.

Og jeg får ikke gjort noe med det. Jeg skulle studere i utlandet, og var og klar for å skaffe meg en karriere i utlandet. Studiet finnes ikke her. Og med 2 barn er ikke-det mulig. Men jeg elsker barna mine utrolig høyt, og har hatt et godt liv med de. 

Anonymkode: e6912...3c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på valg av yrke. Vært lærer i 25 år. Hater det. 
Angrer på at jeg ikke tok vare på vennskap. Er ensom nå

Anonymkode: 5aa83...743

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

At jeg ikke bearbeidet et minne jeg har tidligere, og satte skylden der den hørte hjemme. Det andre er at jeg ikke skilte meg tidligere. 

Anonymkode: 42ceb...f37

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg slo opp med eksen min. Tror egentlig at han hadde vært mye mer passende mann for meg enn den mannen jeg giftet meg med. Jeg har det bra med nåværende mann, men jeg har bare alltid tenkt at eksen min er sjelevennen min - vi møtte hverandre bare for tidlig i livet.. 

En annen ting er yrkesvalg. Så utrolig dumt valg og jeg sliter meg helt ut. Skulle ønske jeg kunne tatt en økonomi/HR/ingeniør-utdanning. Jeg hadde sååå gode karakterer på skolen, men endte opp med å tøyse det bort på en utdanning som var "lett"..

Anonymkode: 5e030...22c

AnonymBruker
Skrevet

At jeg bodde for lenge i en storby og ble for lenge i en midlertidig jobb som var dårlig betalt. Hvor jeg og i perioder også måtte gå på nav for å søke livsopphold. 

Anonymkode: 277c6...0b0

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde brukt mer penger på reising og mindre på fest da jeg var ung. Men jeg har heldigvis aldri gjort noe som endrer livet fullstendig (barn f.eks.), så sånn sett kan jeg gjøre alt jeg har lyst til nå.

Anonymkode: 929a4...1b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Angrer på valg av yrke. Vært lærer i 25 år. Hater det. 
Angrer på at jeg ikke tok vare på vennskap. Er ensom nå

Anonymkode: 5aa83...743

Du er ikke alene om å ha valgt feil yrke. Å jobbe som lærer er dessuten ekstremt krevende. 

Jeg har 3 forskjellige utdanninger og har ikke funnet meg til rette i noen av yrkene. 

Det er mulig å få nye venner i voksen alder. Jeg fikk en ny venn som jeg møtte på en flyttedugnad👍

Anonymkode: 32f49...a65

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig misfornøyd med jobben min og tidligere jobber. Jeg trives overhodet ikke og har en kamp mot hodet mitt hver dag. Jeg hater tilværelsen jeg selv har skapt med utdanningene jeg selv har valgt. Dessverre har jeg enda ikke funnet ut av hva jeg vil og jeg begynner å bli eldre. Kan jo gjøres noe med, men jeg ser ikke løsningen da jeg ikke hadde klart å fullføre en annen utdannelse i dag(som jeg heller ikke hadde visst hva skulle vært). Dette plager meg hver dag. 

Anonymkode: f75b5...b39

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen ting, men dessverre ikke sosialt akseptert å nevne.

Anonymkode: f7ef8...4ef

AnonymBruker
Skrevet

At jeg ikke gikk fra xen mye tidligere. 15 år bortkastet, men frykten for å gå og miste tryggheten jeg hadde var større. 

At jeg ikke fullførte skole og tok utdanning. 

Anonymkode: b1ac7...d61

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg ikke tok flere sjanser i ungdomstiden, tok utvekslingsår og utdannelse i utlandet. angrer og på at jeg hadde kjæreste i mange år som jeg var sammen med fordi jeg hadde behov for tryggheten.

Angrer egentlig mye på at jeg ikke nøt livet mer som ung og opplevde enda mer, dro på interail og jorden rundt reiser..

Så jeg reiser nå i 50 årene, men må ha bra standard i dag.

Anonymkode: 0f429...c13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg angrer på at jeg slo opp med eksen min. Tror egentlig at han hadde vært mye mer passende mann for meg enn den mannen jeg giftet meg med. Jeg har det bra med nåværende mann, men jeg har bare alltid tenkt at eksen min er sjelevennen min - vi møtte hverandre bare for tidlig i livet.. 

En annen ting er yrkesvalg. Så utrolig dumt valg og jeg sliter meg helt ut. Skulle ønske jeg kunne tatt en økonomi/HR/ingeniør-utdanning. Jeg hadde sååå gode karakterer på skolen, men endte opp med å tøyse det bort på en utdanning som var "lett"..

Anonymkode: 5e030...22c

Kan du si hva slags utdanning dette er?

Anonymkode: 0f429...c13

Skrevet (endret)

Veldig lite, men en ting jeg angrer på var at jeg ikke tok noe av utdannelsen i utlandet da jeg var student 

Endret av LilleMy_09
AnonymBruker
Skrevet

Skulle jeg endre noe, så er det jo lite trolig jeg ville endt her jeg er nå. 

Hatt mye tøft i livet, men det har gjort meg til den jeg er i dag. 

Anonymkode: 8643b...82e

AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg ikke begynte å spare penger tidligere. Ellers ingenting.

Anonymkode: 2c915...8d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det av seksuell karakter? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Samme her.

Det er så mye, ts.

At jeg ikke klarte å si ifra at jeg ikke hadde det bra på skolen.

Alkohol.

Valg av ektefelle.

Egoisme, selv om jeg trodde jeg alltid hadde latt andre komme først.

Lang liste videre.

Jeg føler at jeg aldri kommer til å få et godt liv.

Anonymkode: c54d9...0d6

AnonymBruker
Skrevet

Burde vært enda mer yolo i ungdomstiden 

Anonymkode: 84c6b...521

Skrevet

At jeg ikke tok utdannelsen som jeg hadde lyst på etter Videregående…. Isteden var jeg feig og valgte å flytte til samme studieby som venninnene mine. Vi surret mest rundt og festet.

Ingen av oss ble ferdig med utdannelsen, og vi er ikke venner lengre😜. 

Tok en ny utdannelse i 30-åra, men det var en dyrkjøpt erfaring. Jeg hadde allerede skyhøyt studielån og mistet retten til studiestøtte før jeg var ferdig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det av seksuell karakter? 

Nei, slett ikke. Handler mer om hvordan jeg har valgt å leve livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...