Gå til innhold

Hva angrer du på i livet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du som ikke er ung lenger, hva skulle du ønske hadde blitt annerledes i livet ditt? Og tror du det er for sent å endre på ting nå?

Anonymkode: 2f97d...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si jeg har hatt suksess. Det er mye som ikke har gått så bra. Likevel angrer jeg ikke på noe fordi alt har jo hatt også en positiv side samtidig selv om det kanskje var bitter læring. Grunnen til at jeg har sluttet fred med fortiden er at jeg er positiv til fremtiden. Ja jeg er sikker på at det ikke er for sent å endre på ting og jeg har planer, tror det blir bra!

Anonymkode: 00afe...8d5

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Alle valg jeg har tatt har ført meg til der jeg er i dag. 

Anonymkode: 80112...7b3

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ting har egentlig gått ganske bra. Jeg hadde nok sørget for å holde meg i bedre fysisk form, og jeg ville nok vært bedre til å si nei til sosiale ting jeg egentlig ikke ville til fordel for ting jeg oppriktig likte. Dratt på den typen ferier jeg faktisk liker, stått over fester jeg bare ble med på fordi «alle» skulle og den slags. Men formen er helt grei for alderen, siden jeg tok tak i tide, og jeg har nå fått drevet mye med ting jeg liker uansett. Ingen store ting jeg angrer på, annet enn den oppbrukte spøken om at jeg skulle investert i bitcoin. 

Anonymkode: 5e9b7...c3e

Skrevet

Hvis jeg kunne gått tilbake og snakket med meg selv for tyve år siden ville jeg sagt «ha tro på deg selv» Men jeg innser at dette ikke er en quick fix og at den innsikt jeg har kommet til nå ikke bare kan serveres men vokser frem. Så derfor ser jeg ikke at jeg kunne endret det den gang. 

Anonymkode: 00afe...8d5

• Liker 1
Skrevet

Skulle vært mer lat.  Jobbet langt mindre og hatt mere fritid. 

Hatt flere timer med familien i stedet for jobben. 

Anonymkode: 6c1ab...a27

• Hjerte 1
Skrevet

Skulle ønske jeg fikk barn tidligere og at jeg i ung alder hadde vært flinkere til å spare for å komme tidligere inn på boligmarkedet

Anonymkode: 12bc4...fe9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Skulle tatt en annen utdanning som hadde gitt bedre jobbmuligheter.  Ikke giftet meg med exen. 

Anonymkode: 6f376...4a7

Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg hadde vært flinkere til å ta vare på vennene mine, og holde kontakten selv om vi har bodd på ulike kanter av landet.  

Dessverre har jeg hatt noen år hvor livet mitt har vært vanskelig, og jeg har trukket med unna venner og kjente. Heldigvis hadde jeg blitt bedre igjen og jeg har klart å gjenoppta kontakten med noen gamle venner.

Skrevet

At jeg og eks-mannen hadde slåss mer for ekteskapet. Vi gikk gjennom en tøff periode med mange ting som ikke egentlig hadde noe med forholdet og kjærligheten oss i mellom å gjøre. Det ble til slutt så tøft at vi skled umerkelig fra hverandre og endte opp med å leve paralelle liv. Det endte til slutt i en skilsmisse, men jeg skulle ønske at vi hadde tatt tak i det før det gikk så langt. Han er mitt livs store kjærlighet og jeg skulle gjerne latt barna få vokse opp i et felles hjem. 

Sånn gikk det ikke, og nå må vi leve med valget.

Anonymkode: 8ef2d...a55

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du som ikke er ung lenger, hva skulle du ønske hadde blitt annerledes i livet ditt? Og tror du det er for sent å endre på ting nå?

Hva regner du som ikke ung lenger? H

Nytter det å dvele på det som aldri ble noe av?

Anonymkode: f2409...2ac

Skrevet

At jeg ikke kjøpte bitcoin da den kom

Anonymkode: aa2ef...e4b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg angrer på tre ting:

- At jeg ikke tok litt flere sjanser, men lot meg begrense av dårlig selvtillit og selvfølelse.

- At jeg ikke satte mer pris på det å være ung og full av energi, og at jeg burde ha utnyttet tiden mer istedet for å bare la dagene og årene gå. 

- At jeg ikke tenkte mer gjennom valg av yrke, for nå føler jeg meg fanget i et yrke som ikke er meg, som sliter meg ut psykisk.

jeg angrer vel egentlig mest på at jeg har vært litt for passiv gjennom livet. Tenk litt mye at "det ordner seg vel, jeg har god tid".

Anonymkode: e1447...850

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva regner du som ikke ung lenger? H

Nytter det å dvele på det som aldri ble noe av?

Anonymkode: f2409...2ac

Ung er relativt. Så lenge man er i en alder der man kan reflektere over valg man har tatt tidligere så er det fritt frem å svare.

Dette handler ikke kun om å dvele. Jeg spør jo og om man kan endre sine veivalg 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært altfor snill 😂

Har ikke det meste av livet bak meg ennå, så håper å bli bedre på dette, og være mer forsiktig med hvem jeg investerer krefter og tid i. Men fortsatt være snill mot de som fortjener det :)

• Hjerte 1
Skrevet

At jeg ikke var mer "ordentlig" og det tok mange år før jeg fikk ting på stell. Festet mye. Angrer på at jeg ikke valgte yrkesfag eller en mer praktisk rettet bachelor, istedenfor mastergrad. Tok lappen i voksen alder. Kjøpte ikke bolig før jeg var 29. Burde ha spart mer i voksen alder. 

Anonymkode: 65599...f39

Skrevet

Jeg har alltid tatt valg basert på den kunnskapen jeg har og angrer egentlig ikke på noe. Men jeg skulle ønske jeg hadde hatt bedre oppvekstvilkår og en mer ekstrovert personlighet. Eller at jeg var skolesmart og klarte å utnytte det. Eller rik... 

Anonymkode: 0f3ce...fe8

Skrevet

Angrer på at jeg ikke slanket meg (trente/spiste sunt) på ungdomskolen. Hadde jeg startet da og holdt det gående hadde jeg nok vært normalvektig i ungdomstiden og 20 årene. Er nok mye som ville vært anderledes viss jeg ikke hadde vært overvektig hele livet. Godt mulig jeg hadde hatt en egen familie viss jeg hadde tatt grep om dette tidligere i livet. Godt mulig jeg hadde blitt behandlet bedre, fått flere muligheter/opplevd mer, ikke vet jeg. Men ut i fra div forskning/studier viser det til at pene/slanke mennesker blir behandlet bedre. Kjærlighetslivet  ville nok vært bedre oppigjennom livet. Dette da jeg hadde vært mer fysisk attraktiv, og i tilegg hadde hatt mer selvtilit. Sliter litt med litt ryggsmerter, dette hadde nok vært bedre eller ikke eksisterende viss jeg ikke gikk rundt med så mye ekstra vekt på kroppen.

Tror ikke det er for sent å gjøre noe med det, jeg prøver fortsatt. Men ender alltid opp med å feile. God mat snop osv er noe av det som holder humøret oppe for min del. Det blir faktisk så ille at jeg får selvmordstanker når jeg har greid å slanke meg noen måneder. Og da sprekker jeg rett og slett :murvegg:.

Men til slutt får jeg det til, jeg har enda troa 😅

Anonymkode: 61940...708

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Aah den lista er lang når jeg er ei som ikke har gjort så mye!

Men noen ting som kanskje står høyt

- Vært usikker på måten at jeg lar frykten for andre sin dømming av meg også for alder og utseendet, gjøre at jeg ikke er delaktig i eget liv. At jeg ikke tørr studere eller gi ut musikk fordi jeg er dame, var gid a meg 26 år! 😂 Eller 22 for den del. HAHA! 
Så ja, jeg angrer på at jeg trodde på sexisme mot oss damer, så viste det seg å bare være rare perverse kontrollbehov folk i andre enden. Dem jeg uansett ikke liker. Å hadde takket om holdt seg unna.

Tenkte Ånei jeg er så gammel å stygg menn liker meg ikke. Men det går bra om de ikke gjør. Noen gjør herrefred. Jeg må uansett leve så jeg skal gi ut musikk i 30 årene og skriver nå mange album samtidig som er morsomt ☺️ Ounktet nedenfor er enda en kamp.

- Prokrastinering! Løft en vekt i 2 min, gjør noe kvinne, gjør noe! 😂😢 Det går bra om det ikke er perfekt eller om jeg bare surrer fra ting til ting så lenge noe blir gjort. 

- Sjekk kjøleskapet hver uke om noe må kastes!!!! Plis. Ellers er det mitt fremtidige meg sitt problem senere. 

- Å ikke kjøre opp til bil da jeg hadde mye penger omg. Å en hjerne som ikke tenkte like mye som nå. Men jeg var sikkert ikke klar. Men aaah 🚙 Tenk så befriende det har vært. Jeg hadde hatt sjokolade nå har jeg hatt en bil. Hadde sikkert vært ute å tatt bilder, ikke skrevet her. 

Anonymkode: 7700a...171

• Liker 2
Skrevet

Det jeg virkelig angrer på er en ex som jeg dessverre flyttet sammen med. Jeg ble manipulert, utnyttet, presset og psykisk og sexuell vold ++. Selv om jeg flyttet etter et par år så har han ødelagt så mye for meg og gamle traumer kom opp til overflaten og blandet seg med nye. 

Anonymkode: ff80b...692

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...