Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke orket . Du fortjener ikke å bli behandlet sånn. En ekte mann skal ikke få deg til å tvile og lure.

Anonymkode: 36253...656

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Fløyelsregn skrev (På 25.7.2026 den 12.55):

Ja jeg har spurt han hva han egentlig er ute etter og han sier at han er en kjærestegutt… men virker ikke sånn på meg asså… er i slutten av 40 åra så tenker at livet burde handle litt mindre om fest og fyll i den alderen liksom🫣 tror det beste er bare å ikke gi noe lyd fra meg, jeg gidder ikke leke sånn kjenner jeg. 

Akkurat! Så hvorfor vil du da ha en som er som han her er? 

Bare dropp ham! 

Anonymkode: f53c9...a7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så hvorfor vil du da ha en som er som han her er? 

Utseende

Anonymkode: 948b4...0a0

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg vil kalle det å bli brukt.

Men det virker ikke som dere har knukket kjærestekoden sammen. 

Anonymkode: 2df68...f9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Utseende

Dette tror jeg ikke et sekund på. 

Tror du er den triste incel'en som driver på her inne og lager tråder for å sette kvinner i den typiske incel-oppfatningen. 

Ingen kvinner lar seg bruke kun fordi mannen har et sykt bra utseende, popular to incel belief. 

Anonymkode: fa4bd...fdd

• Liker 2
Skrevet

TS her. Du kan tro hva du vil for min del men jeg driver ikke å troller… hvem har sagt at jeg går etter utseende????? Jeg har aldri sagt det i alle fall ☺️ jeg spurte bare om hva andre tenkte, var ikke ute etter å lage noe bråk i alle fall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fløyelsregn skrev (46 minutter siden):

TS her. Du kan tro hva du vil for min del men jeg driver ikke å troller… hvem har sagt at jeg går etter utseende????? Jeg har aldri sagt det i alle fall ☺️ jeg spurte bare om hva andre tenkte, var ikke ute etter å lage noe bråk i alle fall. 

Har du hatt kontakt med han?

Anonymkode: d2e6d...79b

Skrevet

Ja har møtt han igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
Fløyelsregn skrev (1 minutt siden):

Ja har møtt han igjen. 

Hvordan gikk det? Er du fortsatt like usikker på han?

AnonymBruker
Skrevet
Fløyelsregn skrev (6 minutter siden):

Ja har møtt han igjen. 

Hvorfor gjorde du det hvis du er ute etter noe seriøst og denne fyren ikke er ute etter det samme med deg?

Anonymkode: 039fd...5ab

• Liker 1
Skrevet

Føler at vi har en god kjemi når vi er sammen. Men det kan hende at jeg har sterkere følelser for han enn han har for meg. Jeg har nettopp kommet ut av et laaaaangt forhold så er ikke vant til å være singel 😂 men prøver å ikke ta ting så alvorlig og se an hvordan han blir fremover. 

AnonymBruker
Skrevet
Fløyelsregn skrev (9 minutter siden):

Føler at vi har en god kjemi når vi er sammen. Men det kan hende at jeg har sterkere følelser for han enn han har for meg. Jeg har nettopp kommet ut av et laaaaangt forhold så er ikke vant til å være singel 😂 men prøver å ikke ta ting så alvorlig og se an hvordan han blir fremover. 

Men synes du det er greit å bli brukt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men synes du det er greit å bli brukt?

"Brukt"? Ts kan få sex av en kjekk fyr, hvordan er det å bli brukt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

"Brukt"? Ts kan få sex av en kjekk fyr, hvordan er det å bli brukt?

Har du lest tråden?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det er jeg som overtenker hele greia. Skal gi det litt mer tid og se hvordan det blir 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fløyelsregn skrev (10 minutter siden):

Kanskje det er jeg som overtenker hele greia. Skal gi det litt mer tid og se hvordan det blir 

Sannsynligvis ikke. Tenker du ender opp med lærdommen "er man i tvil om en manns intensjon, så er det et nei". Men kan forstå at du ikke gir opp når håpet er der. 

AnonymBruker
Skrevet
Fløyelsregn skrev (12 timer siden):

Vil du ha en mann som fester hver helg og som gjør deg usikker?

Anonymkode: e9a8b...2d4

Skrevet

Du blir jo utnytta. Håper for din del at du får deg mer selvrespekt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes hva mange damer finner seg i 🤣. Vi får vente på klageposter her etterhvert da. Når han aldri egentlig vil ha henne/ velger henne. Og hun er enda mer hekta, mener han har lurt henne( NEI det gjør han ikke)  at hun bruker månedsvis på å klare å avslutte og sitte og håpe at han vil hanke henne inn igjen til å kaste flere smuler til henne…. Blir satt ut av sånne damer, de burde skaffe seg en ny hobby i stedet for. De har tydeligvis nok av tid siden de er noen sin ventepølse. 

Anonymkode: a5a40...333

AnonymBruker
Skrevet
Fløyelsregn skrev (21 timer siden):

Du overtenker fordi han behandler deg som han gjør. Men jeg vet at det ikke nytter hva andre forteller deg. Du kommer deg ikke ut av dette før du har lært det du skal. Rådet mitt til deg blir å ta vare på alt som har vært fint i relasjonen, og tar med deg lærdom fra den, uansett hvordan det måtte ende ❤️

Anonymkode: d67ec...a8b

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...