Fløyelsregn Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli (endret) Jeg har vært på en ukes ferie på Sørlandet med en fyr jeg var datet i en måneds tid. Turen var i og for seg hyggelig, vi hadde masse sex og fine opplevelser sammen.Det er noen røde flagg her,, han tar aldri på meg i offentligheten og jeg føler at han bare bruker meg for sex. Jeg spør masse om hans liv osv, men han spør aldri noe om meg. Vi er aldri sammen i helgene for da fester han med venner. Jeg har vært åpen om at jeg ønsker kjæreste og er redd for å bli såret. Burde jeg bare kutte han ut? Ikke hørt fra han siden torsdag og i dag er det lørdag. Kjenner at dette begynner å bli en følelsesmessig berg og dalbane og et tankekjør uten like. Det værste er jo at jeg selvfølgelig har begynt å få følelser for han… Endret 26. juli av Fløyelsregn 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Lytt til magefølelsen din. Den har som regel rett. Han er nok ikke kjærestemateriale. Anonymkode: d67ec...a8b 13
AnonymBruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Hva er det med damer som ikke skjønner at de blir utnyttet? Anonymkode: 4cc5f...32f 10 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli "Utnyttet"? Det er jo bare en fyr du har datet en måneds tid? Det kan jo være at ting utvikler seg over tid, men han skylder deg jo ingenting. Ikke innta offerrollen, prøv heller å bli bedre kjent med han om du ønsker å vinne han over Anonymkode: 948b4...0a0 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): "Utnyttet"? Det er jo bare en fyr du har datet en måneds tid? Det kan jo være at ting utvikler seg over tid, men han skylder deg jo ingenting. Ikke innta offerrollen, prøv heller å bli bedre kjent med han om du ønsker å vinne han over Anonymkode: 948b4...0a0 Han er jo ikke noe å vinne. Det finnes mye bedre der ute TS 😂 Si nei takk til dette, og vent til en bedre kommer forbi. Anonymkode: fa4bd...fdd 9 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Har du noen gang spurt han hva han er ute etter? Anonymkode: 039fd...5ab 7
Fløyelsregn Skrevet 25. juli Forfatter #8 Skrevet 25. juli Ja jeg har spurt han hva han egentlig er ute etter og han sier at han er en kjærestegutt… men virker ikke sånn på meg asså… er i slutten av 40 åra så tenker at livet burde handle litt mindre om fest og fyll i den alderen liksom🫣 tror det beste er bare å ikke gi noe lyd fra meg, jeg gidder ikke leke sånn kjenner jeg. 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #9 Skrevet 25. juli Han er nok ikke interessert i noe kjæreste forhold med deg desverre, hadde han vært det så hadde han ikke brukt hver helg på å feste med andre. Anonymkode: 039fd...5ab 8 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli #10 Skrevet 25. juli Fløyelsregn skrev (7 minutter siden): Ja jeg har spurt han hva han egentlig er ute etter og han sier at han er en kjærestegutt… men virker ikke sånn på meg asså… er i slutten av 40 åra så tenker at livet burde handle litt mindre om fest og fyll i den alderen liksom🫣 tror det beste er bare å ikke gi noe lyd fra meg, jeg gidder ikke leke sånn kjenner jeg. Han kaller seg gutt når han er i slutten av 40-årene? Det sier litt.. Han ønsker sikkert kjæresten hvis det dukker opp en umenneskelig vakker 20-åring med sjarmerende utstråling som vil ha ham. Ikke kast bort tid og følelser her, men er du usikker så bør du ta en siste direkte samtale med ham. Anonymkode: 74bed...d36 9 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #11 Skrevet 25. juli Fløyelsregn skrev (13 minutter siden): han sier at han er en kjærestegutt Mulig han vil ha en kjæreste, men det betyr jo ikke at han vil ha akkurat deg som kjæreste. Du får avgjøre selv om en liten bit av han er bedre enn ingenting Anonymkode: 948b4...0a0 6 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli #12 Skrevet 25. juli Folk er så ufine. Jeg tror også at han ikke er noe å samle på, men måten folk skriver som om du nettopp innrømmet å stjele 5 kasser pølsebrød fra en lokal butikk som henger i en tynn tråd å nekter å levere tilbake. Vi vet også basert på den samme retrospektive hendelsesforløpet du måtte oppleve for at du selv begynte å lure og vi andre også kunne svare. At han kaller seg gutt er litt red flag men mange kaller seg gutt. Å feste, hva om han bare var invitert for lenge siden den første festen. Det er så mye som kunne vært noe annet en han er uinteressert også. Men nå når vi har hele bildet blir det ah mest sannsynlig kun sex. Det er synd. Du var ærlig å det at noen kansje deg i øynene og ta av tiden din, si de vil det samme, vel vitende at de kun er invitert fordi du tror det kan bli noe mellom dere. Det er jo sånn en usosial egenskap at det er foruroligende adferd, så å se for seg denne mannen fremfor deg er sånn en bedrager kan jo få alle til å tvile å tro det beste. Derfor bør folk tenke negativt om han, for det at spesielt menn legger ansvaret på deg til å forstå over ansvaret på han å ikke lyve, er en del av det manipulative bildet. For de ønsker selv sex uten å stå til ansvar at det er med noen der de genuint avtalte kun sex. De vet at det hadde blitt langt mindre har de vært ærlige. Anonymkode: afbc9...6f4 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #13 Skrevet 25. juli Siden du har fått følelser for han, så forstår jeg at det ikke er så lett. Det at relasjonen gir deg masse tankekjør, kan tyde på at dere ikke vil det samme med relasjonen. Du føler deg utnyttet, det er ikke bra for deg. Følte du det også slik før turen til Sørlandet? Hva var motivasjonen hans for å ta deg med dit? Anonymkode: d2e6d...79b
Fløyelsregn Skrevet 25. juli Forfatter #14 Skrevet 25. juli Både ja og nei… følte det litt sånn før turen også ja.. han hadde lyst til å finne på noe med meg når vi begge hadde fri og mulighet og jeg tenkte at dette kunne bli en oppklarende tur.. men det ble jo ikke det!! Ennå mer forvirra nå liksom.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #15 Skrevet 25. juli Fløyelsregn skrev (1 minutt siden): Både ja og nei… følte det litt sånn før turen også ja.. han hadde lyst til å finne på noe med meg når vi begge hadde fri og mulighet og jeg tenkte at dette kunne bli en oppklarende tur.. men det ble jo ikke det!! Ennå mer forvirra nå liksom. Du ble mer forvirret - det er oppklarende. Han er ikke så investert i deg som du ønsker Anonymkode: d2e6d...79b 3
Gaia Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli Ut fra hvordan du beskriver relasjonen deres, så er han ikke interessert i noe forhold. Hvis dere tilbringer en uke sammen uten at han vil vise noen tegn til at dere er et par offentlig, så sier det vel egentlig alt? 1 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli #17 Skrevet 25. juli Kjærestegutt? Hva betyr det? Tror jeg hadde bedt om en forklaring, for det begrepet er ikke selvforklarende.. Uansett, det. betyr tydligvis ikke at han vil være din kjæreste, det virker mer som du er fin for sex og selskap mens han venter på at drømmedama skal dukke opp.... Anonymkode: 33700...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #18 Skrevet 25. juli Utnyttet?? Har han svindlet deg for flere millioner? Sex er dere to om,så lenge det ikke er tvang eller har krever betaling blir du ikke utnyttet vel? Sex med noen man kun har datet en snau Mnd.virker for meg helt fjernt. Men så er jeg heller ikke den som har som hobby å lage "kryss i taket eller hakk i sengestolpen"🤣 Anonymkode: e8f1f...9e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #19 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Utnyttet?? Har han svindlet deg for flere millioner? Sex er dere to om,så lenge det ikke er tvang eller har krever betaling blir du ikke utnyttet vel? Sex med noen man kun har datet en snau Mnd.virker for meg helt fjernt. Men så er jeg heller ikke den som har som hobby å lage "kryss i taket eller hakk i sengestolpen"🤣 Anonymkode: e8f1f...9e0 Å gjøre narr av TS, som du gjør, er dårlig. Mannen vet sannsynligvis akkurat hvilke forventninger han skaper. Det er ikke naivt å ha følelser – det er ille å utnytte dem! Anonymkode: d2e6d...79b 1 2
Frøken79 Skrevet 26. juli #20 Skrevet 26. juli Fløyelsregn skrev (På 25.7.2026 den 12.55): Ja jeg har spurt han hva han egentlig er ute etter og han sier at han er en kjærestegutt… men virker ikke sånn på meg asså… er i slutten av 40 åra så tenker at livet burde handle litt mindre om fest og fyll i den alderen liksom🫣 tror det beste er bare å ikke gi noe lyd fra meg, jeg gidder ikke leke sånn kjenner jeg. I slutten av 40 åra og fester med kompiser i helgene? Det hadde ALDRI vært noe for meg. Stort rødt flagg. Kom deg vekk før følelsene blir sterkere. 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå