AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Eller er du sammen med en blind partner? Hvordan fungerer det? Anonymkode: db9c3...549
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Jeg ER vel det man kan kalle en (tilnærmet) blind partner og kjenner til mange par der den ene eller begge ikke ser. De/vi fungerer som de fleste andre par. Man har det gøy sammen, støtter hverandre og får støtte. Bidrar inn i forholdet på de måtene som funker for hvert enkelt par. 😊 Anonymkode: a3761...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Jeg hadde ikke sagt nei til å date en blind person, men tenk på alle de gangene man sier «Se der!» i løpet av en dag, da. 😬 Anonymkode: 06998...e1a
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Hadde nok gått helt greit. Mennesker som klarer å stelle seg selv når man inngår ett forhold er ok i mine øyne. Anonymkode: da91d...4d0
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Det har jeg aldri tenkt på. Det beste er selvsagt et menneske som er helt selvhjulpent, men om det var en person jeg likte veldig godt, ville jeg vært åpen for det. Jeg vet lite om hvordan en blind person fungerer i hverdagen, så måtte ha funnet ut mer om det. Anonymkode: d6b9d...166
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Ja, kunne gjerne vært sammen med en blind person. Vedkommende må være selvhjulpen og ha god holdning til sine utfordringer ellers er det meste innafor Anonymkode: 86230...e76
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Nei,hadde ikke orket med alle de begrensninger det førte med seg. Anonymkode: 395c6...c1c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Nei, jeg er alt for pen til det. Anonymkode: ceffe...f93
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Så lenge han var snill og varm i forholdet så. Hadde nok tatt litt tid å tilpasse seg det. Anonymkode: feccc...4fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå