Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så det er denne mannen jeg har kjent i 10 år, og som besøker meg i drømmene mine. Dette med drømmene startet for 2 år siden, og jeg begynte å se på ham med helt andre øyne. Fra å være en bekjent jeg overså, ble han til en person jeg liker veldig godt.

For en uke siden fikk jeg plutselig lyst til å gå ut av huset. Kjørte et stykke, gikk et stykke, visste at det er på en måte ikke jeg som bestemmer hvor jeg går. Og plutselig sto han der. Langs veien. Vi snakket lenge, og det var hyggelig.

Håper dette gir mening - jeg har ingen forklaring på det som skjedde. Det var som om jeg visste at jeg kom til å treffe ham denne dagen.

Må bare si at stedet jeg traff ham var ikke noe sted jeg pleier å gå tur, og det er ikke der han bor heller. 
Samme by, men langt fra der han bor.

Anonymkode: dd5f9...674

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tenker det er noe overnaturlig? Jeg tror ikke på det, men på tilfeldigheter. Men du kan jo tro det du vil 😊

Anonymkode: 1746d...cfb

Skrevet

Du visste noe, det er derfor du dro nettopp dit, du forteller deg selv at det var noe overnaturlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan det bli dere to?😀

Anonymkode: 7cc8d...59d

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg en tur til legen. Høres ut som du hallusinerer. Sjekk hvertfall opp i det før du slår deg til ro med at det er drøm/overtro.

Anonymkode: a7d59...ad8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man drømmer den samme drømmen flere ganger så burde man ta drømmen på alvor fordi da er det ikke bare en drøm, men en varsel om noe som kan komme til å skje. Har du hatt drømmen etter du møtte mannen og har dere tenkt å møtes igjen? 

Anonymkode: bb6a7...49e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...