AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:36 #21 Skrevet torsdag kl. 18:36 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Prippen FWB er ikke noe gøy. Anonymkode: 3e833...f58 Nå var det han som ikke dukka opp da! og skjelte meg ut fordi jeg prøver å ha et liv. Hva skal jeg si FWB som som blir furt når han ikke får det som han vil er vel ikke noe bedre. Han var bare ute etter å ha noen å herse med virker det som ts Anonymkode: 3f21b...a19 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:41 #22 Skrevet torsdag kl. 18:41 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja, han skulle ikke være noen videre dating prosess, bare FWB. Uansett aldri noen flere sånne ts Anonymkode: 3f21b...a19 Men hvorfor var du i det hele tatt villig til å ligge med han? Det er et spørsmål du må stille deg selv. Anonymkode: 9a398...663 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:54 #23 Skrevet torsdag kl. 18:54 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men hvorfor var du i det hele tatt villig til å ligge med han? Det er et spørsmål du må stille deg selv. Anonymkode: 9a398...663 Fordi jeg var lei av å ikke gjøre noe. Innser jo nå at det bare ødela selvrespekten min for meg selv. Trodde det kom til å bli litt som han jeg hadde tidligere, vi fant alltid dager som passet begge. Var aldri noe styr eller kjefting fra noens side. Jeg er jo en som alltid prøver å se det beste i alle, men jeg mister meg jo selv helt i den prosessen. ts Anonymkode: 3f21b...a19
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:01 #24 Skrevet torsdag kl. 19:01 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi jeg var lei av å ikke gjøre noe. Innser jo nå at det bare ødela selvrespekten min for meg selv. Trodde det kom til å bli litt som han jeg hadde tidligere, vi fant alltid dager som passet begge. Var aldri noe styr eller kjefting fra noens side. Jeg er jo en som alltid prøver å se det beste i alle, men jeg mister meg jo selv helt i den prosessen. ts Anonymkode: 3f21b...a19 Du bør ta deg en pause fra menn og heller jobbe med selvtilliten og selvrespekten, for hvis ikke den er på plass så kan man fort bli sårbar for menn som ikke har respekt for deg. Anonymkode: 9a398...663
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:13 #25 Skrevet torsdag kl. 19:13 Han viste jo sitt sanne jeg ganske tidlig, men du gikk med på å være fuckfriends selv om du egentlig ønsket et kjærlighetsforhold fordi synes han var kjekk og håpet det kunne bli noe mer. Du lar deg smigre og blendes av et én med hans vakre utseende vil ha sex med deg, selv om han oppfører seg som en dust. Lærdom til neste gang: 1. Ikke gå etter utseende, men personlighet. 2. Fuckfriends glir sjelden over i kjærlighet. Anonymkode: f4fee...212 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:32 #26 Skrevet torsdag kl. 19:32 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han viste jo sitt sanne jeg ganske tidlig, men du gikk med på å være fuckfriends selv om du egentlig ønsket et kjærlighetsforhold fordi synes han var kjekk og håpet det kunne bli noe mer. Du lar deg smigre og blendes av et én med hans vakre utseende vil ha sex med deg, selv om han oppfører seg som en dust. Lærdom til neste gang: 1. Ikke gå etter utseende, men personlighet. 2. Fuckfriends glir sjelden over i kjærlighet. Anonymkode: f4fee...212 Nei her tar du helt feil. Jeg ønsket ikke noe mer fra han. Akkurat på det punktet var vi veldig tydelige med hverandre. Når det gjelder kjæreste så går jeg etter personlighet, ikke utseende. Han her hadde jeg null interesse for som kjæreste. ts Anonymkode: 3f21b...a19
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:34 #27 Skrevet torsdag kl. 19:34 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du bør ta deg en pause fra menn og heller jobbe med selvtilliten og selvrespekten, for hvis ikke den er på plass så kan man fort bli sårbar for menn som ikke har respekt for deg. Anonymkode: 9a398...663 Ja takk for svar. Det er det jeg trenger, for den har fått seg en skikkelig knekk etter snart et år på disse dating appene. TS Anonymkode: 3f21b...a19 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:14 #28 Skrevet torsdag kl. 20:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg var lei av å ikke gjøre noe. Innser jo nå at det bare ødela selvrespekten min for meg selv. Trodde det kom til å bli litt som han jeg hadde tidligere, vi fant alltid dager som passet begge. Var aldri noe styr eller kjefting fra noens side. Jeg er jo en som alltid prøver å se det beste i alle, men jeg mister meg jo selv helt i den prosessen. ts Anonymkode: 3f21b...a19 Oi ja, det kan bli skummelt. Håper du finner ut hvordan du kan endre den vanen og sette deg først ☺️ Det betyr ikke at du ikke skal være snill. Bare at du ikke lenger skal være naiv eller ikke lytte til egne behov. Anonymkode: 08240...4d2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:24 #29 Skrevet torsdag kl. 23:24 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, jeg jeg bare lar vær og svare de på tinder som startet med pervo eller er veldig tidlig pervo nå. Han her var ikke fra tinder, men alle disse appene er jo like ille. Tenkte mer, som jobbe med min selvtillit for den er helt vekk. Et annet spørsmål er det virkelig noen jenter som ligger med en fyr rett før de skal på date med noen andre? Og går ut fra en konsert for en kjapp en for så å gå inn igjen? Jeg klarer ikke finne noe normalt ved det i mitt hode? TS Anonymkode: 3f21b...a19 Ja. Er det. Jeg har hatt sex med to forskjellige samme dag. Aldri igjen! Anonymkode: 9ec68...2b0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:26 #30 Skrevet torsdag kl. 23:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Er det. Jeg har hatt sex med to forskjellige samme dag. Aldri igjen! Anonymkode: 9ec68...2b0 Ikke samtidig. Jeg håpte at det ikke var rester igjen fra første. Jeg har og hatt sex med 4 forskjellige på 1 uke. Heller aldri igjen! Anonymkode: 9ec68...2b0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:33 #31 Skrevet torsdag kl. 23:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke samtidig. Jeg håpte at det ikke var rester igjen fra første. Jeg har og hatt sex med 4 forskjellige på 1 uke. Heller aldri igjen! Anonymkode: 9ec68...2b0 Var det noe du ville da, også kjente du i ettertid at det ble feil? Lurer på hvordan det er, er selv noen som ikke kunne hatt ons med en eneste en, å ja, lykke til med det til meg in Norway the land og strand of ons and tinder menn. Anonymkode: 08240...4d2
AnonymBruker Skrevet i går, 00:10 #32 Skrevet i går, 00:10 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Var det noe du ville da, også kjente du i ettertid at det ble feil? Lurer på hvordan det er, er selv noen som ikke kunne hatt ons med en eneste en, å ja, lykke til med det til meg in Norway the land og strand of ons and tinder menn. Anonymkode: 08240...4d2 Jeg trodde jeg ville. Jeg skjønner nå at jeg hadde ikke glede av det. Følte meg bare brukt. Jeg trodde det skulle hjelpe på selvtilliten... men mistet bare selvtillit og selvrespekt! Tror jeg må holde meg unna menn. Anonymkode: 9ec68...2b0
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #33 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja. Er det. Jeg har hatt sex med to forskjellige samme dag. Aldri igjen! Anonymkode: 9ec68...2b0 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke samtidig. Jeg håpte at det ikke var rester igjen fra første. Jeg har og hatt sex med 4 forskjellige på 1 uke. Heller aldri igjen! Anonymkode: 9ec68...2b0 Tror vi har funnet svar på hva som feiler deg… Anonymkode: 472a6...faa
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #34 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror vi har funnet svar på hva som feiler deg… Anonymkode: 472a6...faa Jeg er ikke TS Anonymkode: 9ec68...2b0
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #35 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg trodde jeg ville. Jeg skjønner nå at jeg hadde ikke glede av det. Følte meg bare brukt. Jeg trodde det skulle hjelpe på selvtilliten... men mistet bare selvtillit og selvrespekt! Tror jeg må holde meg unna menn. Anonymkode: 9ec68...2b0 Ja det bør du, ihvertfall til du har fått selvrespekt og selvtillit på plass. Anonymkode: 9a398...663
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #36 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.7.2026 den 18.39): Jeg begynner å lure på hva jeg gjør feil, og om det er meg det er noe galt med. Startet å skrive med en fyr for ca en mnd siden, når han startet pervo meldinger så sa jeg tydelig i fra at jeg ikke var interessert i å skrive sånn. Jeg skrev også at jeg ønsket noe seriøst, han klarte å ta det til seg så jeg valgte å møte han. Han var hyggelig og morsom i virkeligheten, ikke en som jeg føler jeg kunne blitt sammen med, men absolutt en alright fyr som jeg kunne møtt flere ganger som venn. Så lurte på han om vi skulle være FWB, tenkte ok frem til jeg finner noen. Fyren er veldig kjekk, så tenkte det får gå. Da startet det med masse grise meldinger, at jeg skulle ta bilder av ditt, og datt. Når jeg sa nei ble han sur. Så var det plutselig min feil at vi ikke fant dag, men jeg sa til han at jeg var ledig feks hele uka. Så da lot jeg det være opp til han når han kunne, men det var feil det også. Så var det en gang jeg skulle noe, da absolutt måtte han ha. Så da fikk jeg kjeft fordi jeg aldri kunne. Det har gått noen uker, jeg holdt hele forrige uke ledig for han. Han sa han kunne komme onsdag, fredag og lørdag, men dukket ikke opp noen av dagene. Så da tenkte jeg at han hadde sikkert ghostet meg. Plutselig tar han kontakt igjen, og skriver grisete. Så sier han at han kan nå i morgen og på lørdag.. Jeg skal egentlig på date på fredag (virker som jeg har blitt ghostet av den daten også) og på en konsert på lørdag. Da mente han at jeg kunne gjøre det med han før daten på fredag, eller komme ut av konserten på lørdag. Har aldri følt meg så tvinga til sex i hele mitt liv, og jeg konfronterte han med det. Da fikk jeg bare at det var ikke press. Altså jeg vet jeg sa ja til å være FWB, men det er vel ikke normalt å bli kjefta ned? eller tvinga til å gjøre ting man ikke vil selv om det er venne greie? Jeg sa takk for meg etter i dag. Gidder ikke finne meg i å bli hersa med, og beskyldt for å være sutrete når jeg sier nei. Er dette normalt? Jeg har aldri opplevd noen slik før, de fleste respekterer nei. Jeg er så lei dating verden at jeg blir snart gal. Det siste av selvtillit er bare helt borte for jeg føler meg ikke bra nok for noen. Hvorfor er det jeg som sitter igjen gråtende, og føler at det er noe feil med meg, mens han sikkert bare fortsetter med neste Anonymkode: 3f21b...a19 😅 du gjør det virkelig ikke enkelt for deg selv Anonymkode: c0394...177
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #37 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.7.2026 den 20.10): Prippen FWB er ikke noe gøy. Anonymkode: 3e833...f58 Fuckboys er jævlige. Anonymkode: c8cf4...cfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå