Gå til innhold

Hva er feil med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynner å lure på hva jeg gjør feil, og om det er meg det er noe galt med.

Startet å skrive med en fyr for ca en mnd siden, når han startet pervo meldinger så sa jeg tydelig i fra at jeg ikke var interessert i å skrive sånn. Jeg skrev også at jeg ønsket noe seriøst, han klarte å ta det til seg så jeg valgte å møte han. Han var hyggelig og morsom i virkeligheten, ikke en som jeg føler jeg kunne blitt sammen med, men absolutt en alright fyr som jeg kunne møtt flere ganger som venn. Så lurte på han om vi skulle være FWB, tenkte ok frem til jeg finner noen. Fyren er veldig kjekk, så tenkte det får gå.

Da startet det med masse grise meldinger, at jeg skulle ta bilder av ditt, og datt. Når jeg sa nei ble han sur. Så var det plutselig min feil at vi ikke fant dag, men jeg sa til han at jeg var ledig feks hele uka. Så da lot jeg det være opp til han når han kunne, men det var feil det også. Så var det en gang jeg skulle noe, da absolutt måtte han ha. Så da fikk jeg kjeft fordi jeg aldri kunne. Det har gått noen uker, jeg holdt hele forrige uke ledig for han. Han sa han kunne komme onsdag, fredag og lørdag, men dukket ikke opp noen av dagene. Så da tenkte jeg at han hadde sikkert ghostet meg.

Plutselig tar han kontakt igjen, og skriver grisete. Så sier han at han kan nå i morgen og på lørdag.. Jeg skal egentlig på date på fredag (virker som jeg har blitt ghostet av den daten også) og på en konsert på lørdag. Da mente han at jeg kunne gjøre det med han før daten på fredag, eller komme ut av konserten på lørdag. Har aldri følt meg så tvinga til sex i hele mitt liv, og jeg konfronterte han med det. Da fikk jeg bare at det var ikke press.  Altså jeg vet jeg sa ja til å være FWB, men det er vel ikke normalt å bli kjefta ned? eller tvinga til å gjøre ting man ikke vil selv om det er venne greie?

Jeg sa takk for meg etter i dag. Gidder ikke finne meg i å bli hersa med, og beskyldt for å være sutrete når jeg sier nei.

Er dette normalt? Jeg har aldri opplevd noen slik før, de fleste respekterer nei. 

Jeg er så lei dating verden at jeg blir snart gal. Det siste av selvtillit er bare helt borte for jeg føler meg ikke bra nok for noen.

Hvorfor er det jeg som sitter igjen gråtende, og føler at det er noe feil med meg, mens han sikkert bare fortsetter med neste

Anonymkode: 3f21b...a19

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke deg det er noe feil med nei. Jessu for en fyr. 

Anonymkode: b7ccb...27c

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke noe feil med deg, du har bare møtt på de gode gamle svinpeisene. 

• Liker 7
Skrevet

Han viste deg hvem han var og du fortsatte å jage han...? Tipper du er en 7 som kun faller for 10'ere som ser på 7'ere på samme måte som jeg ser på pølser fra Circle K. 

Anonymkode: d4cf8...1b7

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Her var det jo du som åpnet døra på full gap? 

Anonymkode: c1c31...598

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Så du treffer èn ekkel person og tror at det er deg det er noe i veien med? Hvordan henger den logikken sammen?

Anonymkode: b0ec1...4ce

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Når folk viser deg hvem de er, så tro dem. 

Ikke noe galt med deg, utover at du tydeligvis er for raus angående å tro at folk kan være bedre enn de viste deg tydelig at de er. 

Anonymkode: 0fdbd...26a

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han viste deg hvem han var og du fortsatte å jage han...? Tipper du er en 7 som kun faller for 10'ere som ser på 7'ere på samme måte som jeg ser på pølser fra Circle K. 

Anonymkode: d4cf8...1b7

Står det noe i innlegget at jeg jaget han? jeg gadd ikke svare han, men så kom han med det om i morgen og på lørdag. Når jeg da sa nei. Så følte jeg meg tvinga til å si ja, men jeg sa nei og at jeg ikke gidder det her mer. Han er blokkert nå

ts

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Her var det jo du som åpnet døra på full gap? 

Anonymkode: c1c31...598

Så å si ja til å være FWB er fritt frem til å å bare si ja? Hvis jeg sier jeg ikke ønsker å gjøre noe så er det ikke lov å si nei til en som bare er fwb?

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når folk viser deg hvem de er, så tro dem. 

Ikke noe galt med deg, utover at du tydeligvis er for raus angående å tro at folk kan være bedre enn de viste deg tydelig at de er. 

Anonymkode: 0fdbd...26a

Ja, merker nå at jeg har vært alt for raus. Ga han tvilen til gode! Skulle aldri gjort det. Har hatt en som var FWB før, og det var alltid gjensidig respekt. 

For meg virker det som han ikke tålte å bli avvist, og var vant til å bruke utseendet sitt for alt det er verdt. Jeg er ikke pen, men jeg har mine grenser.

Tror jeg må legge dating på hylla, og heller gå til psykolog og jobbe med meg selv. 

TS

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Eneste feilen var å ikke sette en stopper for det med en gang. "La det gå fordi han var kjekk"? Nei. Det betyr ikke at du må legge dating på hylla, men finn en bedre fyr. 

Anonymkode: aba2a...0c2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, merker nå at jeg har vært alt for raus. Ga han tvilen til gode! Skulle aldri gjort det. Har hatt en som var FWB før, og det var alltid gjensidig respekt. 

For meg virker det som han ikke tålte å bli avvist, og var vant til å bruke utseendet sitt for alt det er verdt. Jeg er ikke pen, men jeg har mine grenser.

Tror jeg må legge dating på hylla, og heller gå til psykolog og jobbe med meg selv. 

TS

Men nå har du jo lært? Du benekter jo ikke du var for raus, så da føler jeg det er jo et godt tegn at du bare ikke hadde erfaring og var åpen og raus. Men nå vet ☺️

Bare avslutt fortere om en ikke er helt riktig, å det er kansje en del av dem på tinder. Om alle som møter ufine folk på tinder må til psykolog blir det jo dramatisk lang kø 😅

Anonymkode: 08240...4d2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men nå har du jo lært? Du benekter jo ikke du var for raus, så da føler jeg det er jo et godt tegn at du bare ikke hadde erfaring og var åpen og raus. Men nå vet ☺️

Bare avslutt fortere om en ikke er helt riktig, å det er kansje en del av dem på tinder. Om alle som møter ufine folk på tinder må til psykolog blir det jo dramatisk lang kø 😅

Anonymkode: 08240...4d2

Ja, jeg jeg bare lar vær og svare de på tinder som startet med pervo eller er veldig tidlig pervo nå.  Han her var ikke fra tinder, men alle disse appene er jo like ille. 

Tenkte mer, som jobbe med min selvtillit for den er helt vekk. 

Et annet spørsmål er det virkelig noen jenter som ligger med en fyr rett før de skal på date med noen andre?  Og går ut fra en konsert for en kjapp en for så å gå inn igjen? Jeg klarer ikke finne noe normalt ved det i mitt hode?

TS

• Liker 1
Skrevet

Du så et rødt flagg, så tenkte du at du skulle gi det en sjanse likevel, så var det flere røde flagg, men da var du så godt i gang, så hva var en fire, fem flagg fra eller til..!

Du skulle jo droppet dette i første runde når han snakket grisete og det ikke var det du var ute etter. Du mangler vel litt grenser, tenker jeg. Det er hva du kan ta med deg til en annen gang.

Anonymkode: f8e28...551

• Liker 1
Skrevet

Han viste deg hvem han var, og det helt i begynnelsen og, jeg skjønner ikke helt hvorfor du er overrasket over oppførselen hans?

Anonymkode: 9a398...663

• Liker 3
Skrevet

Når folk forteller deg hvem de er, ts, så sier man ikke «jeg vil ikke ha deg om du velger å oppføre deg slik».

Man sier «helt uaktuelt for min del, lykke til» og så blokkerer man.

Du forsøker forhandle. Men en relasjon mellom to mennesker er to mennesker - akkurat som de er - som velger å tilbringe tid sammen. Så den første gang en du dater gjør noe du ikke liker så går du ikke til forhandlinger. Du avslutter. Ikke andre eller tredje gang - første gang.

Poenget med dating er ikke få inne noen, koste hva det koste vil av din livskvalitet. Det er å finne noen som øker livskvaliteten din.  Ellers bare fortsetter du med den fremragende livskvaliteten du jo har alene.

Anonymkode: 899b6...d3c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det åpenbart at du er prippen luremus. 

Anonymkode: d393d...eb0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Når folk forteller deg hvem de er, ts, så sier man ikke «jeg vil ikke ha deg om du velger å oppføre deg slik».

Man sier «helt uaktuelt for min del, lykke til» og så blokkerer man.

Du forsøker forhandle. Men en relasjon mellom to mennesker er to mennesker - akkurat som de er - som velger å tilbringe tid sammen. Så den første gang en du dater gjør noe du ikke liker så går du ikke til forhandlinger. Du avslutter. Ikke andre eller tredje gang - første gang.

Poenget med dating er ikke få inne noen, koste hva det koste vil av din livskvalitet. Det er å finne noen som øker livskvaliteten din.  Ellers bare fortsetter du med den fremragende livskvaliteten du jo har alene.

Anonymkode: 899b6...d3c

Ja, han skulle ikke være noen videre dating prosess, bare FWB. 

Uansett aldri noen flere sånne

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det åpenbart at du er prippen luremus. 

Anonymkode: d393d...eb0

Fordi han aldri kom når vi hadde avtalt så er det jeg som lurer? Men når jeg nesten blir tvinga til å si ja så er det jeg som er prippen? 

Vil heller da være prippen enn tvinga til sex.

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, han skulle ikke være noen videre dating prosess, bare FWB. 

ts

Prippen FWB er ikke noe gøy.

Anonymkode: 3e833...f58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...