GrønnNellik68 Skrevet torsdag kl. 18:49 #21 Skrevet torsdag kl. 18:49 turn off med skallet mann, men hadde det vært en partner jeg hadde kjent i mange år som hadde blitt skalla hadde jeg nok ikke brydd meg. Det er to forskjellige ting. 2
Crazydoglady Skrevet torsdag kl. 18:56 #22 Skrevet torsdag kl. 18:56 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Åpentbart har det ikke vært et problem for damene oppigjennom historien, siden det enda fins skallede menn (det er egentlig vanligst). En kan si at de fleste ennå ikke er skalla når de får barn, men det stemmer egentlig ikke. Menn har historisk vært litt tilårskomne og betydelig eldre enn sine koner. Anonymkode: 98345...3c8 Nå er det ikke håret som avgjør noe som helst, men rent estetisk så synes jeg mange absolutt kler å ikke ha hår. Jeg liker det. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:00 #23 Skrevet torsdag kl. 19:00 Når man ser hvor mange skalla menn som har draget på damer, så er nok ikke dette et problem. Og de som ekskluderer en pga håret er vel ikke så mye å satse på uansett. Begynner vel snart å miste håret selv, men finnes ikke bekymret for det når det gjelder damer, for det er et oppkonstruert problem Anonymkode: e02dc...3ca 1 1
piggrokken Skrevet torsdag kl. 19:05 #24 Skrevet torsdag kl. 19:05 Håper ikke det - for jeg har måne 😀 Faren min var livredd for å bli skalla, men han mista håret tidlig ham også (han var ca 30, jeg var 42). Jeg bryr meg ærlig talt ikke. Det handler om selvtillit, ikke hvor mye hår du har på hodet. Jeg vil heller miste ting utenpå enn inne i hodet! 3
tirben Skrevet torsdag kl. 19:16 #26 Skrevet torsdag kl. 19:16 Ikke turnoff nei. Mange skallede er utrolig sexy. I stedet for å spare på det lille man har er det bedre å shave bort alt. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:21 #27 Skrevet torsdag kl. 20:21 piggrokken skrev (1 time siden): Håper ikke det - for jeg har måne 😀 Faren min var livredd for å bli skalla, men han mista håret tidlig ham også (han var ca 30, jeg var 42). Jeg bryr meg ærlig talt ikke. Det handler om selvtillit, ikke hvor mye hår du har på hodet. Jeg vil heller miste ting utenpå enn inne i hodet! Det å ha noe inni hodet ja er en seriøs styrke flere bør tenke mer på. Det er folk som velger bort liv over egg, så ble de ikke engang billigere. Aldri vært negativ til skalla menn ☺️ Kan også like hentesveis, føler det kommer an på personen. Noen kler å ha lite hår, noen kler skalla, noen hår, kort hår, langt hår. Ikke at det bestandig er et valg, men jeg syns ikke vi skal kun si alle må ta alt uansett eget ønske. Det er noe kos med at en mann også bevarer noe selv om han har mistet. Omg jeg er gammel nå. Rart. Anonymkode: 5a2ec...354 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:53 #28 Skrevet fredag kl. 09:53 Absolutt ikke turn off. Mange skallede menn er veldig sexy og kjekke. Anonymkode: af907...4b9
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:57 #29 Skrevet fredag kl. 09:57 Turn off blir i mine øyne et for sterkt begrep. Men jeg kan telle på sånn ca en hånd hvor mange menn uten hår jeg har syntes har vært tiltrekkende i litt 24 år lange liv Så, turn off nei, men sjelden tiltrekkende. Derimot, om mannen er skalla og har skjegg, da er det turn off for meg. Anonymkode: 2ed80...ef0
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:00 #30 Skrevet fredag kl. 10:00 Nei, ikke hvis de EIER det! Anonymkode: b91c8...592 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:06 #31 Skrevet fredag kl. 10:06 Nei. Sjekk r/bald (Reddit). Anonymkode: 6061d...7f1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:58 #32 Skrevet fredag kl. 12:58 AnonymBruker skrev (På 23.7.2026 den 11.17): Åpentbart har det ikke vært et problem for damene oppigjennom historien, siden det enda fins skallede menn (det er egentlig vanligst). En kan si at de fleste ennå ikke er skalla når de får barn, men det stemmer egentlig ikke. Menn har historisk vært litt tilårskomne og betydelig eldre enn sine koner. Anonymkode: 98345...3c8 Nei, en skalla mann kan være veldig turn-on, hvis han virkelig kler det. Jeg liker å stryke i nakken, kose med halsen og stryke han over hodet, særlig hvis han holder på med ting med meg. Det er deilig å kjenne hud mot hud uansett hvor det er på kroppen. Kysse han på hodet er også noe jeg liker. Kombinasjonen skallet, skjegg og bart....... OMG Anonymkode: c9284...419
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:06 #33 Skrevet fredag kl. 13:06 Vil mer hår på ryggen og rævva kompensere for minkende hårmanke på hodet? Anonymkode: 450c0...1a8
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:13 #34 Skrevet fredag kl. 13:13 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil mer hår på ryggen og rævva kompensere for minkende hårmanke på hodet? Anonymkode: 450c0...1a8 Vel kan hårene flettes? 🤔Føler svaret blir tjaaa, det er mulig det kan. Anonymkode: 5a2ec...354
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:15 #35 Skrevet fredag kl. 13:15 Viktigere at de har noe inni hue enn utapå Anonymkode: b8f5d...fc4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:03 #36 Skrevet fredag kl. 16:03 Skalla og bra skjegg er de hotteste mennene! Anonymkode: acd0c...4fc 1
Kross Skrevet fredag kl. 20:18 #37 Skrevet fredag kl. 20:18 Kan synes at skalla menn er sexy om de eier det og holder det veldig kort (og ikke har veldig rar hodeskalle🤭). Menn som har blitt skalla og ikke shavet seg slik som kronprins Håkon og William synes jeg er turn off.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:23 #38 Skrevet fredag kl. 20:23 Det er sykt individuelt. Jeg tiltrekkes av menn med tjukk hårmanke, i starten i hvert fall så er de de som fanger interessen min. Men de fleste venninnene mine sier det ikke har noe å si. Anonymkode: 9d366...fb3
SisteGang Skrevet fredag kl. 20:50 #39 Skrevet fredag kl. 20:50 Det er en av de aller største turn offene jeg har.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:21 #40 Skrevet fredag kl. 21:21 Nei. Mannen min er skallet, og eier det. Han har alopecia, og det var definitivt en overgang for oss begge da han mistet håret. Nå kunne jeg ikke tenke meg noe annet enn å ha en skalla mann. Anonymkode: 0f643...7fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå