Gå til innhold

Er skalla turn off?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åpentbart har det ikke vært et problem for damene oppigjennom historien, siden det enda fins skallede menn (det er egentlig vanligst). 

En kan si at de fleste ennå ikke er skalla når de får barn, men det stemmer egentlig ikke. Menn har historisk vært litt tilårskomne og betydelig eldre enn sine koner. 

Anonymkode: 98345...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Dårlig selvfølelse er turnoff. 

Anonymkode: 45ac9...e15

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Hvis man har en bad boy look med muskler og kanskje noen tatoveringer nei. Ellers ja for meg personlig.

Anonymkode: 283f2...72a

• Liker 4
Skrevet

Nei. Det som er turnoff er å være så usikker på hårlinjen at man går med lue/caps inne eller å tviholde på de siste fjonene.

Anonymkode: 5360d...fa9

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Det kommer an på om du kler det. Er selv skalla pga vikene så har en veldig kort buzz, har ikke stoppet meg fra å date. 

Anonymkode: b4912...b4f

• Nyttig 1
Skrevet

Bruce Willis og  Jude Law for å nevne noen jeg kunne tenkt meg 😁 Hadde en kjæreste da jeg var yngre som mistet håret allerede som 20-åring. Han var dritkjekk. Og veldig populær. Selvsagt er det sikkert noen som helst ser etter noen med hår, men det er nok av de som ikke bryr seg med det. 

Anonymkode: 45ac9...e15

• Liker 2
Skrevet

Det har ikke vært vanlig historisk at menn har vært "betydelig eldre enn sine koner", utenom i adels- og kongefamilier. Det vanlige et 2-3 år eldre, og har vært det lenge.

Uansett, nei, det er ikke "turn off" med skalla menn. Betyr at de har mye testosteron i kroppen. 

Anonymkode: e352a...e44

• Liker 4
Skrevet

Nei det er det ikke 😊

Anonymkode: da0bc...a36

Skrevet

Overhode ikke turn off. Jeg foretrekker skalla menn med hår på brystet. 

Anonymkode: bd5e5...5fa

• Nyttig 1
Skrevet

For meg er det det. 

Men at mannen jeg har vært sammen med i 30 år har fått lite hår er en annen sak. Han elsker jeg uansett hår. 

Anonymkode: 80aac...899

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei absolutt ikke. Men usikkerhet er turn off..

Anonymkode: 86906...b74

• Liker 5
Skrevet

Mannen min barberer skallen. Dritsexy! 

Anonymkode: 1303a...c7a

• Liker 1
Skrevet

Nja,liker best hår,men det kan være tilstander som gjør at man ikke har det.Ikke turn off akkurat.

Anonymkode: c7841...32b

Skrevet

Har ingenting å si for meg. Man må eie det. Selvtillit er sexy.

Anonymkode: 96104...847

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke usexy å være skalla, det er igrunn ikke noe jeg tenker over en gang. Kan liste opp like manga skalla menn som menn med hår, som er supersexy.

Men man bør eie det, ikke være tydelig ukomfortabel og usikker med hodet sitt. Og noe usexy med en hentesveis eller andre typer sveiser hvor man holder på det siste håret for lenge. Særlig langt hår hvor det bare er hår i kantene og ikke noe oppå. Så når det først blir tynt utvalg oppå der, best å bare ta det bort.

Anonymkode: a1474...14f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har ikke vært vanlig historisk at menn har vært "betydelig eldre enn sine koner", utenom i adels- og kongefamilier. Det vanlige et 2-3 år eldre, og har vært det lenge.

Uansett, nei, det er ikke "turn off" med skalla menn. Betyr at de har mye testosteron i kroppen. 

Anonymkode: e352a...e44

Det er en mye. Skallede menn har ikke mer testosteron. 

Årsaken til hårtap er arvelig følsomhet i hårsekkene for hormonet DHT (dihydrotestosteron), ikke mengden testosteron.

Anonymkode: e997f...89b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke for min del. Men på en annen side elsker jeg masse hår på hodet.

Anonymkode: 2568f...221

Skrevet

Det er helheten som teller. Mange kjekke skalla menn. Er ikke håret som avgjør. Noen kler det bedre enn andre. 

Anonymkode: 5aa46...ad9

• Liker 1
Skrevet

Skalla er sexy. Hentesveis eller satellittklipp/måne er ikke det. Fjern heller alt! 

• Liker 3
Skrevet

Utseendemessig er det et stort minus å være skallet; ingen tvil om det. Spesielt ille blir det hvis mangelen på hodehår  skal kompenseres med masse hår i ansiktet.

Anonymkode: f7950...b83

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...