Gjest 1111 Skrevet 25. april 2006 #21 Skrevet 25. april 2006 Jeg drikker meg ikke brisen eller full sammen med mine foreldre. Jeg ville aldri villet det, for det er noe jeg gjør sammen med venner og ikke med mine foreldre. Mine foreldre blir heller aldri fulle foran meg og jeg syns det er greit slik. Jeg kan godt drikke alkohol med mine foreldre da. Men jeg er så kresen når det gjelder alkohol, dvs at de nesten aldri har noe jeg klarer å drikke uansett
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #22 Skrevet 25. april 2006 Jeg har nok blitt litt brisen sammen med dem, men aldri full. Men de har sett meg full mange ganger når jeg kom hjem fra fest mens jeg bodde hjemme da
Gjest Donna Skrevet 25. april 2006 #23 Skrevet 25. april 2006 Nei, jeg har hverken drukket meg brisen eller full sammen med foreldrene mine.
Gjest Virvel Skrevet 25. april 2006 #24 Skrevet 25. april 2006 Foreldrene mine drakk minimalt da jeg var yngre, faktisk har de ikke begynt å drikke noe særlig før de senere årene. Etter at jeg ble 18 har det vært helt greit å dele en flaske vin med mamma f.eks., og vi har vært i familieselskaper hvor det har blitt ganske god stemning utover kvelden, men skikkelig fulle har vel ingen av oss vært.
Gjest Nea Skrevet 25. april 2006 #25 Skrevet 25. april 2006 Nei,det gjør jeg ikke. Kan ikke se for meg at jeg kommer til å gjøre det noen gang heller.
Arwen Skrevet 25. april 2006 #26 Skrevet 25. april 2006 Vi drikker sammen med mine foreldre, men ikke sammen med mannens (annet en litt øl/vin til maten)
Gjest King James II Skrevet 25. april 2006 #27 Skrevet 25. april 2006 Nei alkehol og min familie er en dårlig union for og si det sånn.
Gjest lilletroll Skrevet 26. april 2006 #28 Skrevet 26. april 2006 Hei alle sammen. Jeg lurer på om du drikker deg full/brisen sammen med foreldrene dine? ← Nei takk
ashera Skrevet 26. april 2006 #29 Skrevet 26. april 2006 Litt småbrisen går greit. Men det er jo ikke sånn at vi setter oss ned for å feste sammen, liksom. Mer sånn at vi har en lang middag med masse vin og avec osv. Sånn ordentlig full har jeg forresten ikke vært på tjue år.
Gjest BagLady Skrevet 26. april 2006 #30 Skrevet 26. april 2006 Nei det gjør jeg ikke. De drikker, det gjør ikke jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #31 Skrevet 26. april 2006 Nei, det gjør jeg ikke. Da ramler jeg heller skikkelig på fylla hjemme sammen med småungene.
Frida Frosk Skrevet 26. april 2006 #32 Skrevet 26. april 2006 Jeg kan godt drikke alkohol sammen med foreldrene mine, men ikke så mye at jeg blir full. Nå er det ytterst sjelden jeg drikker meg full i det hele tatt da.
mumrik Skrevet 26. april 2006 #33 Skrevet 26. april 2006 Hei alle sammen. Jeg lurer på om du drikker deg full/brisen sammen med foreldrene dine? Jeg tenker da på høytider da familien gjerne er samlet. Jeg kunne aldri tenke med det. Det blir på en måte litt for nært. Hva med dere? ← Nei, ikke full, men noen glass vin og noe godt til kaffen: ja. Kan nok bli litt brisen....
Knurr Skrevet 26. april 2006 #35 Skrevet 26. april 2006 Ikke med pappa, men med mamma. Som da jeg + masse venner fiksa leiligheten hennes, dro oss alle med på pub og sjenket både oss, kjæresten sin og seg selv.
*Doriz* Skrevet 26. april 2006 #36 Skrevet 26. april 2006 Hmm.. Vi er en type familie som ikkje drikke i høgtidene. Men i bryllup og andre festeligheter kunne eg gjerne ha drokke meg full ilag med mamma og pappa Hadde vel kanskje begrensa meg litt da..
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #37 Skrevet 26. april 2006 Det er hyggelig å ta et glass vin eller tre sammen med foreldrene mine, har vel vært fnisebrisen noen ganger, ja
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #38 Skrevet 26. april 2006 Foreldra mine fester ganske hardt, saa jeg har ofte vaert drita full sammen med dem. Haela i taket! Men det er ikke noe spesielt med det, jeg har vaert full sammen med andre sine foreldre og.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #40 Skrevet 26. april 2006 Nei aldri har jeg gjort det. Ikke tenkt å gjøre det heller. Siden jeg drikker meg som regel fra sans og samling. Ikke noe de behøver å få med seg det egentlig, hadde bare blitt bekymret de da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå