Gå til innhold

Drikker du deg full sammen med foreldrene dine?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei - og heller ikke sammen med barna mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ta meg et glass vin til maten, men jeg har aldri drukket meg full sammen med dem, men så har jeg heller aldri vært i en situasjon hvor det har vært natrulig å drikke mye.

Skrevet

Nei, det gjorde jeg aldri (og det kommer ikke til å skje heller, for de er døde... :()

Skrevet

Nei absolutt ikke sammen med foreldre. Men søsken derimot, er jo bare morro!

Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger, både med Mamma og Pappa. Og vi har det alltid veldig gøy. Desverre skjer det ikke ofte nå for tiden, vi ser hverandre alt for sjelden!

Ser svigers litt oftere, og det er helt uproblematisk å ta et beger eller ti sammen med de også.

Skrevet
Nei, bare med "svigers" ;)

Grunnen til at jeg ikke gjør det med mine egne foreldre er at de rett og slett ikke drikker noe særlig.

samme her!

:)

Skrevet
Jeg kan godt drikke alkohol sammen med foreldrene mine, men ikke så mye at jeg blir full. Nå er det ytterst sjelden jeg drikker meg full i det hele tatt da.

Samme her :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg drikker meg aldri full, men jeg drikker gjerne alkohol sammen med foreldrene mine, jeg lar ikke deres tilstedeværelse prege mitt alkoholinntak for kvelden.

Skrevet

Har ikke noen sperrer på det, men vi drikker sjelden nok til å bli fulle i de situasjonene hvor vi drikker alkohol. Litt til maten i julen, er det det begrenser seg til. Og kanskje litt på landstedet om sommeren.

Skrevet

tar gjerne et glass vin eller litt øl el, er stort sett bare pappa som drikker litt, mamma liker ikke vin og drikker sjelden.

når hun derimot drikker, blir hun så lett brisen at det er kjempemorsomt å se på, og da kan jeg også tillate meg å drikke litt mer enn jeg ellers ville gjort sammen med dem.

tror ikke de har sett meg full på mange år, og er ikke sikker på om de var klar over at jeg var så full som jeg var... var når jeg bodde hjemme og hadde min verste festeperiode, de hentet meg ofte på byen etter stengetid, og alt jeg konsentrerte på var å gå rettest mulig linje til ytterdøra og forsvinne på rommet mitt...

Skrevet

Nei, det er ikke aktuelt. De er sånne kosedrikkere, og sitter der med Martinien sin eller hjemmelaget kirsebærlikør, og det er ikke akkurat drømmen å bli full på det ;)

De har visstnok aldri vært fulle noen av dem, og sånn er det med vennene deres også. Veldig "sivilisert" og ordentlig...

Svigers derimot... der er konsumet betydelig større, men det synes jeg blir litt for klamt. Særlig når svigerfar skal danse :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...