AnonymBruker Skrevet 23. juli #21 Skrevet 23. juli petterm skrev (5 timer siden): Vær glad for at de har tillit som gjør at de tør å ha sex hjemme hos deg. Vær glad for at datteren din har sex i trygge omgivelser. Forhåpentligvis gjør det at hun får et langt og trygt sexliv Hva er det med dere som snakker om trygt hjem og tillit? Jeg sier IKKE at dette handler om ts og hennes hjem, men jeg hadde ofte sex med kjæresten min hjemme når jeg var 17-18-19 år gammel. Og hva da sier du? Jeg kommer fra et hjem hvor jeg ble seksuelt misbrukt av min far. Jeg er i dag 42 år og jeg har hatt sex med over 70 stykker! Trygt og godt, nei, man trenger ikke å ha det trygt og godt hjemme fordi man har sex hjemme. Herregud, dere vet tydeligvis ikke hva dere prater om! Anonymkode: bb6b7...82c 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #22 Skrevet 23. juli Jeg er 42 og jeg har ALDRI hørt eller oppfatta noen andre ha sex. Og jeg har levd et normalt liv, bodd med andre, bodd på hotell, camping, vært på overnatting, hatt andre (par) på overnatting. Bodd med foreldre og søsken til vi ble unge voksne, aldri hørt noen. Og det synes jeg er rart. Har visst god hørsel og… Anonymkode: c2a6d...63c
Even Tuell Skrevet 23. juli #23 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er det med dere som snakker om trygt hjem og tillit? Jeg sier IKKE at dette handler om ts og hennes hjem, men jeg hadde ofte sex med kjæresten min hjemme når jeg var 17-18-19 år gammel. Og hva da sier du? Jeg kommer fra et hjem hvor jeg ble seksuelt misbrukt av min far. Jeg er i dag 42 år og jeg har hatt sex med over 70 stykker! Trygt og godt, nei, man trenger ikke å ha det trygt og godt hjemme fordi man har sex hjemme. Herregud, dere vet tydeligvis ikke hva dere prater om! Anonymkode: bb6b7...82c Normalen i samfunnet er at hjemmet er trygt. Og ut fra det TS skriver, så har datteren det egentlig veldig trygt. Hun får ha kjæreste på besøk og de får være for seg selv ... og de er så trygge på at det faktisk er sånn, at de har sex også. Det du beskriver er svært langt utenfor normalen. Normalen er IKKE å oppleve seksuelt misbruk, og takk alle gudene under himmelen for det. Men din opplevelse og det et (heldigvis) lite mindretall opplever er ikke noen grunn til å la være å omtale hjemmet som et trygt sted. Hjemmet TS beskriver er trygt.
AnonymBruker Skrevet 23. juli #24 Skrevet 23. juli Bamseklemmer skrev (17 timer siden): Å høre på sexlyder gjør meg både glad og kåt, for jeg unner alle og enhver hærlig sex.. Jeg har ikke hørt lyder fra barna mine da.. så godt mulig de har "arvet", det med å være musestille😉 Det er datteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snakker du om sex hjemme? For det kan være de vet hvor glad du er i sex og tenker 🙅♀️ Anonymkode: 4be87...c87 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #25 Skrevet 23. juli Even Tuell skrev (1 time siden): Normalen i samfunnet er at hjemmet er trygt. Og ut fra det TS skriver, så har datteren det egentlig veldig trygt. Hun får ha kjæreste på besøk og de får være for seg selv ... og de er så trygge på at det faktisk er sånn, at de har sex også. Det du beskriver er svært langt utenfor normalen. Normalen er IKKE å oppleve seksuelt misbruk, og takk alle gudene under himmelen for det. Men din opplevelse og det et (heldigvis) lite mindretall opplever er ikke noen grunn til å la være å omtale hjemmet som et trygt sted. Hjemmet TS beskriver er trygt. Normen er at man kjenner sin overgriper. Av partnere. Familie. Venner. Venner av familie. Barnevakter. Måten folk på dette forumet tenker sex trosser alt annet bør forskes på. Hvor er samfunns forskerne? Anonymkode: 4be87...c87
Even Tuell Skrevet 23. juli #26 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Normen er at man kjenner sin overgriper. Av partnere. Familie. Venner. Venner av familie. Barnevakter. Måten folk på dette forumet tenker sex trosser alt annet bør forskes på. Hvor er samfunns forskerne? Anonymkode: 4be87...c87 Ja, det stemmer at de fleste overgrep skjer fra en nær ... men det betyr ikke at alle nære er overgripere. Du blander årsak og effekt, akkurat som Jeppe på Bjerget; "Mor Åse kan ikke fly, en stein kan ikke fly, ergo er Mor Åse en stein" og det der. De fleste famliemedlemmer, partnere, venner, kjærester, bekjente, barnevakter, omsorgspersoner, trenere, lærere, presten... i 99%+ av tifellene er de genuine personer som ønsker de rundt seg godt. Omsorgspersoner viser omsorg, omtanke og ansvar ... ikke et bytte som lett kan unyttes. Korrelasjon er ikke kausalitet. Det høres veldig ut som om du har traumer og følelser du fremdeles ikke har bearbeidet og lagt bak deg. Du har opplevd fæle ting og jeg prøver på ingen måte å minimalisere det, og jeg ønsker virkelig at jeg kunne skrive dette uten ordet 'men' (dessverre feiler skriveferdighetene meg her) ... MEN ... for det enormt store flertallet er nettopp familie, venner, beskjente, omsorgspersoner gode snille mennesker som bare vil oss godt. Det er den verden heldigvis de fleste av oss opplever, og du dessverre ikke har. TS beskriver nettopp slik et hjem og relasjon. Hennes datter er så trygg på seg selv og familien at hun kan ta med kjæresten hjem og ha sex med ham der. Hun opplever det som trygt, og TS har skapt denne tryggheten for henne. Dette er slik alle familier og oppvekster burde være. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #27 Skrevet 23. juli Even Tuell skrev (3 timer siden): Normalen i samfunnet er at hjemmet er trygt. Og ut fra det TS skriver, så har datteren det egentlig veldig trygt. Hun får ha kjæreste på besøk og de får være for seg selv ... og de er så trygge på at det faktisk er sånn, at de har sex også. Det du beskriver er svært langt utenfor normalen. Normalen er IKKE å oppleve seksuelt misbruk, og takk alle gudene under himmelen for det. Men din opplevelse og det et (heldigvis) lite mindretall opplever er ikke noen grunn til å la være å omtale hjemmet som et trygt sted. Hjemmet TS beskriver er trygt. Ts her, Ja begge barna mine har det veldig trygt her og hos far. Takk for tanken. Tror også det hun har opplevd er veldlig uheldig og lite normalt. Skal iallefall ikke være den normale hverdagen ♥️😯 Jeg tror nok det at de gjorde det her, turte og våget er et stort tillitsbevis. Anonymkode: 030ba...f56
AnonymBruker Skrevet 23. juli #28 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Normen er at man kjenner sin overgriper. Av partnere. Familie. Venner. Venner av familie. Barnevakter. Måten folk på dette forumet tenker sex trosser alt annet bør forskes på. Hvor er samfunns forskerne? Anonymkode: 4be87...c87 Det hun mente er at det ikke er normalt å ha sex eller overgripe seg på sitt barn. Ærligtalt! -Ts Anonymkode: 030ba...f56 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #29 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er datteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snakker du om sex hjemme? For det kan være de vet hvor glad du er i sex og tenker 🙅♀️ Anonymkode: 4be87...c87 Ja var derfor jeg tok temaet opp. Vet de har sex men kleint/rart å høre det hjemme. Jeg har ristet det av meg og håper da min datter er hundre prosent med på dette. Fikk bare den tanken nå etter alt dette negative som ble skrevet. Ts Anonymkode: 030ba...f56
AnonymBruker Skrevet 23. juli #30 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja var derfor jeg tok temaet opp. Vet de har sex men kleint/rart å høre det hjemme. Jeg har ristet det av meg og håper da min datter er hundre prosent med på dette. Fikk bare den tanken nå etter alt dette negative som ble skrevet. Ts Anonymkode: 030ba...f56 Du tror du hører dem ha sex, og så er det rett inn på Seksualforumet til KG for å "fråtse i det"? Snålt. Til opplysning kan det knirke i senger uten at folk har sex. Men den forklaringen er vel ikke like spennende for en mann. Anonymkode: ed286...fca 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #31 Skrevet 23. juli Viktig å få med at jeg ikke på noen vis seksualiserer dette, så dette kan ikke sammenlignes med «hvem som helst» på rommet. Jeg skrev fordi jeg følte kanskje jeg har satt for lite grenser ift hva de tør å gjøre når jeg er hjemme? Jeg har som jeg skrev i innholdsteksen at jeg aldri turte slik. Nå har jeg vært veldig nøye med at barna ikke hører meg og tidligere mann på rommet. Er genrelt imot intime lyder, mener dette kan beherkes. Kanskje ikke på disse unge da, men litt rart å høre for å være ærlig. Har ristet det av meg og ikke tenkt mer på dette Anonymkode: 030ba...f56
AnonymBruker Skrevet 23. juli #33 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du tror du hører dem ha sex, og så er det rett inn på Seksualforumet til KG for å "fråtse i det"? Snålt. Til opplysning kan det knirke i senger uten at folk har sex. Men den forklaringen er vel ikke like spennende for en mann. Anonymkode: ed286...fca Fråtse? Anonymkode: 030ba...f56
AnonymBruker Skrevet 23. juli #34 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fråtse? Anonymkode: 030ba...f56 Altså, jeg er ikke født verken i går eller i forgårs. Anonymkode: ed286...fca
AnonymBruker Skrevet 23. juli #35 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er 42 og jeg har ALDRI hørt eller oppfatta noen andre ha sex. Og jeg har levd et normalt liv, bodd med andre, bodd på hotell, camping, vært på overnatting, hatt andre (par) på overnatting. Bodd med foreldre og søsken til vi ble unge voksne, aldri hørt noen. Og det synes jeg er rart. Har visst god hørsel og… Anonymkode: c2a6d...63c Synd å høre. Men dette har ingen sammenheng med tråden. Har du oppsøkt hjelp? Anonymkode: 030ba...f56
AnonymBruker Skrevet 23. juli #36 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså, jeg er ikke født verken i går eller i forgårs. Anonymkode: ed286...fca Nei men temaet var ikke ment for å være interessant for menn! Anonymkode: 030ba...f56
Bamseklemmer Skrevet 24. juli #37 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er datteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snakker du om sex hjemme? For det kan være de vet hvor glad du er i sex og tenker 🙅♀️ Anonymkode: 4be87...c87 Er det forskjell på datter og sønn, når de har sex hjemme? Jeg skrev: "Jeg har ikke hørt lyder fra barna mine da.." så det har ikke skjedd ennå med mine sønner😊 Nei.. mine seksuelle aktiviteter har de ikke hørt.. siden jeg ikke drar med meg damer hjem, når guttene er hjemme. Det eneste de vet at jeg er glad i damer.. og de er under opplæring som gentlemenn, så målet mitt er at de behandler kvinner som prinsesser🥰 1
Bamseklemmer Skrevet 24. juli #38 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du tror du hører dem ha sex, og så er det rett inn på Seksualforumet til KG for å "fråtse i det"? Snålt. Til opplysning kan det knirke i senger uten at folk har sex. Men den forklaringen er vel ikke like spennende for en mann. Anonymkode: ed286...fca Fråtse i hva? Jeg tror nok at ei "Seng som knirker i takt".. er et kjent fenomen til TS, så hun tolker det som sex. Det er et velkjent utrykk: "Ikke lær mora di å pule" eller "Kua har også vært kalv"👏😁 Ungdommen er ikke så flink til å utrykke seg vokulært under nytelse, derfor hørte hun bare senga som knirket i takt. Og jeg tror også at ungdommen viste gjensidig hensyn, da kveler man sine stønn eller biter i puta. Ikke like lett å få senga til å holde kjeft.. Så innlegget til TS, tror jeg viser gjensidig hensyn og flauhet fra mor, datter og kjæresten. Det bør gå bra å spise frokost sammen på morgenen👏
AnonymBruker Skrevet 24. juli #39 Skrevet 24. juli petterm skrev (20 timer siden): Vær glad for at de har tillit som gjør at de tør å ha sex hjemme hos deg. Vær glad for at datteren din har sex i trygge omgivelser. Forhåpentligvis gjør det at hun får et langt og trygt sexliv Jeg er vokst opp i et veldig trygt og godt hjem. Mor var åpen og pratet om kropp og sex med oss søstre fra vi var unge. Jeg har hatt sex med kjærester mange ganger i tiden jeg bodde hjemme. MEN jeg hadde heldigvis vett til å være rolig og ikke la hele huset høre vi hadde sex. For meg handler ikke slikt om trygghet nok til å gjøre det, men om sosial intelligens nok til å forstå at det er privat og ikke noe man trenger på andre mennesker. Tar like mye hensyn til andre når vi er på hytteturer. Og det gjør heldigvis andre og. Anonymkode: 22da1...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #40 Skrevet 24. juli Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Fråtse i hva? Jeg tror nok at ei "Seng som knirker i takt".. er et kjent fenomen til TS, så hun tolker det som sex. Det er et velkjent utrykk: "Ikke lær mora di å pule" eller "Kua har også vært kalv"👏😁 Ungdommen er ikke så flink til å utrykke seg vokulært under nytelse, derfor hørte hun bare senga som knirket i takt. Og jeg tror også at ungdommen viste gjensidig hensyn, da kveler man sine stønn eller biter i puta. Ikke like lett å få senga til å holde kjeft.. Så innlegget til TS, tror jeg viser gjensidig hensyn og flauhet fra mor, datter og kjæresten. Det bør gå bra å spise frokost sammen på morgenen👏 👌😄 Anonymkode: 030ba...f56 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå