Gå til innhold

Hører de på rommet

Fremhevede innlegg

Skrevet

De sov over hos meg inatt (min datter og typen), 17år begge to, snart 18. Jeg hørte sengen vugge inntil veggen og kunne tydelig høre sex. Ikke mye men nok til å forstå det. Jeg blir så pinlig berørt, er det flere her som tør å innrømme at dere har hørt lignende? 🥴🙉 Jeg spør fordi jeg turte aldri slikt da jeg var ung. 

Anonymkode: 030ba...f56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt søsken og vennepar. Veit foreldrene mine hørte meg/oss da vi var mindre. Naturlig tenker jeg. 

Litt kleint, ja, men det er jo koselig dem har det fint og trygt hjemme til å holde på 

Anonymkode: 620ed...78c

Skrevet

Det er vel bedre at de gjør det hjemme hos deg/dere enn noe annet lurvete sted? Tenk heller på at det skjer under trygge forhold... ... og at sex ikke er en såååå big deal tross alt.

Du som voksen kan velge å overhøre det de driver med.
Du kan bestemme deg for at dette ikke er pinlig. Det er en bra greie og så velge å ikke høre at de holder på litt.
You can do i!

Skrevet
Even Tuell skrev (25 minutter siden):

Det er vel bedre at de gjør det hjemme hos deg/dere enn noe annet lurvete sted? Tenk heller på at det skjer under trygge forhold... ... og at sex ikke er en såååå big deal tross alt.

Du som voksen kan velge å overhøre det de driver med.
Du kan bestemme deg for at dette ikke er pinlig. Det er en bra greie og så velge å ikke høre at de holder på litt.
You can do i!

Ja jeg satt på volumet på tv'n og prøvde å ikke tenke over situasjonen. Stakars små unge mennesker 🫶

Anonymkode: 030ba...f56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...