AnonymBruker Skrevet 23. juli #21 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min brakk og begge beina i håndleddet og han var aktiv mens han hadde gips på. Tok det litt med ro første uka etter gipsen var av siden det er sårbart da men når de tok av gipsen så tenkte legen selv at det var lurt å lage en skinne han kunne bruke når han skulle spille fotball og slikt så da gjorde han det. Anonymkode: 17bf6...2d9 Må bare nevne at min hadde ingen smerter, han hadde jævlig vondt første 2-3 dagene etter skaden og så kjente han ikke noe til det så han gjorde jo alt han alltid gjør bare med gips, noe som legen sa var helt ok. Anonymkode: 17bf6...2d9
got2go Skrevet 23. juli #22 Skrevet 23. juli frøkenvilikke skrev (18 timer siden): Stygt brudd? Hvor lenge gikk han med gips? Skal jo snakke med legen. Men de var ganske utydelige sist, og jeg er en person som tenker lettere i samtale med andre med erfaring på området. Hvis vi får et klart råd om at han ikke skal spille kan han jo selvsagt ikke det. Men når de er mer diffus blir jeg også usikker. Han har hatt gips i rundt fire uker og de sa ingen fotball i de fire ukene. Det har han jo holdt, vi er ikke dum heller. Da ber du om å få et klart svar.
frøkenvilikke Skrevet 23. juli #23 Skrevet 23. juli Han fikk av gipsen og legen var, som forespeilet, utydelig. Til tross for spørsmål om tydelig svar. Hun sa typ; vel han er jo ikke keeper? Men han bør jo ikke falle. Han kan jo si fra at han må være litt forsiktig. 🙃
AnonymBruker Skrevet 23. juli #24 Skrevet 23. juli frøkenvilikke skrev (43 minutter siden): Han fikk av gipsen og legen var, som forespeilet, utydelig. Til tross for spørsmål om tydelig svar. Hun sa typ; vel han er jo ikke keeper? Men han bør jo ikke falle. Han kan jo si fra at han må være litt forsiktig. 🙃 Da hadde jeg latt han spille, så lenge han ikke er keeper. Legen hadde tydelig fraråda dersom hun mente det ikke var forsvarlig. La gutten selv velge (og kjøp ev ei håndleddsstøtte med skinne på apoteket) Anonymkode: 387e3...861
AnonymBruker Skrevet 23. juli #25 Skrevet 23. juli Hvis legen gir klarsignal til å spille, så syntes jeg du skal la han få lov. Anonymkode: b3471...740
moomino Skrevet 23. juli #26 Skrevet 23. juli frøkenvilikke skrev (56 minutter siden): Han fikk av gipsen og legen var, som forespeilet, utydelig. Til tross for spørsmål om tydelig svar. Hun sa typ; vel han er jo ikke keeper? Men han bør jo ikke falle. Han kan jo si fra at han må være litt forsiktig. 🙃 Jeg hadde latt ham spille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå