AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Etter tredje året som singel så føler jeg disse 3årene har gått på repeat, jeg er 38år. Treffer de samme folkene, går ut på byen om sommeren og like håpefull, men neida. Stresse med kjærligheten er ikke bra. Hva er rådene fra dere? Jeg som tenker et siste barn også, men det er vel helt på kanten at jeg rekker. Anonymkode: 6003f...93b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Hvorfor ikke være singel? Anonymkode: d18e1...d28
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke være singel? Anonymkode: d18e1...d28 3år og har kjedet meg, får litt panisk følelse av at jeg ikke finner han. Har datet flere og holdt kontakten med de fleste, men det stopper der. Føles vanskelig å få noen til å bli forelsket. Er det en mening med at det ikke dukker opp, eller? At den riktige kommermen bare ikke enda? Anonymkode: 6003f...93b
Lorieen Skrevet 58 minutter siden #4 Skrevet 58 minutter siden Om du virkelig ønsker deg et barn til, gå solo og få barn på egen hånd.
Macro Skrevet 58 minutter siden #5 Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 3år og har kjedet meg, får litt panisk følelse av at jeg ikke finner han. Har datet flere og holdt kontakten med de fleste, men det stopper der. Føles vanskelig å få noen til å bli forelsket. Er det en mening med at det ikke dukker opp, eller? At den riktige kommermen bare ikke enda? Anonymkode: 6003f...93b Du skal finne noen å få et siste barn med pga kjedsomhet og panikk? Da hadde jeg heller gått for hund eller akvarium altså. 1 2
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #6 Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 3år og har kjedet meg, får litt panisk følelse av at jeg ikke finner han. Har datet flere og holdt kontakten med de fleste, men det stopper der. Føles vanskelig å få noen til å bli forelsket. Er det en mening med at det ikke dukker opp, eller? At den riktige kommermen bare ikke enda? Anonymkode: 6003f...93b Jeg er av dem som ikke tror det er en «mening» med ting. Folk opplever de mest grusomme ting, og det kan umulig være en mening bak. Det meste i livet er tilfeldigheter, men en ting er sikkert: hvis du skal treffe noen er du nesten bare nødt til å oppsøke situasjoner der du møter nye folk. Den rette vil i hvert fall med 100 % sikkerhet ikke dukke opp dersom man bare sitter hjemme og venter… Anonymkode: 5bd16...2cf 1
ntrane Skrevet 50 minutter siden #7 Skrevet 50 minutter siden Lorieen skrev (4 minutter siden): Om du virkelig ønsker deg et barn til, gå solo og få barn på egen hånd. Ja sett et barn til verden uten en far Når man planlegger et barn, så skal man velge de aller beste forutsetningene man kan. Å sette et barn til verden vell vitende at barnet ikke vil ha en far er ren egoistisk ondskap, komplett mangel på empati og hensyn til menneske
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #8 Skrevet 50 minutter siden Prøv å ikke ligg med de så tidlig. Jeg tror ikke på kjærlighet ved første ligg. Selv om det gjelder noen, tror jeg ikke noe på at det gjelder de fleste. Spenningen og flørten blir borte , og da er det vanskelig å bli forelsket, og at noen blir forelsket i deg. Uten litt flørt og spenning, så vekkes ikke alle følser. Selv er jeg fra en tid der det var vanlig date, flørte og kurtisere hverandre iht forhold. Ligg var ligg, og det gjorde man ikke på første date om man var mer interesert. Ofte kunne det gå noen uker også, før det ble ligging iht potensielt noe mer seriøst. Etter et ligg, går det jo raskt inn i usikkerhet om det kun var et ligg eller ikke, spenningen er død ganske raskt, ergo ingen lidenskap der heller. Uten lidenskap, vanskelig er det å føle seg elsket. Dating i dag høres så kjedelig ut. Anonymkode: 6a36a...f28 1
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #9 Skrevet 41 minutter siden Hvis jeg hadde blitt singel nå, i førtiårene, hadde jeg ikke prioritert å skaffe meg en ny partner spesielt høyt. Jeg hadde fokusert på å leve et fullest mulig liv med barna, finne på masse, si ja til det meste, og så hadde en partner vært en bonus. Jeg har vært singel i perioder lengre enn deg, og tror menn luktet desperasjonen jeg hadde. Anonymkode: 216db...09c 1
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #10 Skrevet 28 minutter siden Hvorfor vil du har flere barn med ulike fedre? Det er så low life. Anonymkode: 4ddd7...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #11 Skrevet 28 minutter siden Datinglivet avgjøres av blandt annet dette: Din markedsverdi sett fra menns ståsted. Din markedsverdi sett fra deg selv. En dame med barn fra før, 38 år gammel og har datet mye ( ligget med mye menn) vil ha lav markedsverdi. Det kan være unntak hvis du f.eks er objektivt vakker, har kroppslige egenskaper som f.eks flott rompe, store bryster. Er økonomisk suksessfull, litt rik. Har du et oppblåst selvbilde, som er typisk trekk hos kvinner, så vil du gå etter menn som du uforskammet tror er i samme liga som deg. Menn kan knulle 90% av alle damer, men kjæreste materiale er noe helt annet. At dere puler betyr ikke at han er romantisk er interessert eller anser seg som verdig som kjæreste eller det viktigste : potensielt mor til hans barn. Så hva gjør man? Man setter seg ned og tar en dønn ærlig gjennomgang på seg selv og de man velger å date. Tenk litt taktisk. Nå vil troll, kvinnehater, slem og alt slikt hagle på meg og denne kommentaren. Men det er bare et brutalt ærlig innsyn fra menns ståsted. Man kan sjekke dette opp i forskning. Er et betent tema fordi det er kynisk. Det er ikke ment for å være slem. Men har sett disse damene før, alle vet grunnen, men ingen sier noe. Anonymkode: 8f982...d41
Lykkeliten* Skrevet 25 minutter siden #12 Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Datinglivet avgjøres av blandt annet dette: Din markedsverdi sett fra menns ståsted. Din markedsverdi sett fra deg selv. En dame med barn fra før, 38 år gammel og har datet mye ( ligget med mye menn) vil ha lav markedsverdi. Det kan være unntak hvis du f.eks er objektivt vakker, har kroppslige egenskaper som f.eks flott rompe, store bryster. Er økonomisk suksessfull, litt rik. Har du et oppblåst selvbilde, som er typisk trekk hos kvinner, så vil du gå etter menn som du uforskammet tror er i samme liga som deg. Menn kan knulle 90% av alle damer, men kjæreste materiale er noe helt annet. At dere puler betyr ikke at han er romantisk er interessert eller anser seg som verdig som kjæreste eller det viktigste : potensielt mor til hans barn. Så hva gjør man? Man setter seg ned og tar en dønn ærlig gjennomgang på seg selv og de man velger å date. Tenk litt taktisk. Nå vil troll, kvinnehater, slem og alt slikt hagle på meg og denne kommentaren. Men det er bare et brutalt ærlig innsyn fra menns ståsted. Man kan sjekke dette opp i forskning. Er et betent tema fordi det er kynisk. Det er ikke ment for å være slem. Men har sett disse damene før, alle vet grunnen, men ingen sier noe. Anonymkode: 8f982...d41 Hvordan får man vite at noen har datet mye?
Macro Skrevet 22 minutter siden #13 Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Datinglivet avgjøres av blandt annet dette: Din markedsverdi sett fra menns ståsted. Din markedsverdi sett fra deg selv. En dame med barn fra før, 38 år gammel og har datet mye ( ligget med mye menn) vil ha lav markedsverdi. Det kan være unntak hvis du f.eks er objektivt vakker, har kroppslige egenskaper som f.eks flott rompe, store bryster. Er økonomisk suksessfull, litt rik. Har du et oppblåst selvbilde, som er typisk trekk hos kvinner, så vil du gå etter menn som du uforskammet tror er i samme liga som deg. Menn kan knulle 90% av alle damer, men kjæreste materiale er noe helt annet. At dere puler betyr ikke at han er romantisk er interessert eller anser seg som verdig som kjæreste eller det viktigste : potensielt mor til hans barn. Så hva gjør man? Man setter seg ned og tar en dønn ærlig gjennomgang på seg selv og de man velger å date. Tenk litt taktisk. Nå vil troll, kvinnehater, slem og alt slikt hagle på meg og denne kommentaren. Men det er bare et brutalt ærlig innsyn fra menns ståsted. Man kan sjekke dette opp i forskning. Er et betent tema fordi det er kynisk. Det er ikke ment for å være slem. Men har sett disse damene før, alle vet grunnen, men ingen sier noe. Anonymkode: 8f982...d41 Kall meg gjerne troll, men et slikt syn på det tenker jeg umiddalbart gi deg lav "markedsverdi". Men nå har jeg aldri vært i eller søkt i dette markedet du prater om. Hadde en venninne kommet til meg og snakket om sine vutderinger ang markedsverdi så tror jeg at jeg hadde rådet henne til å være singel og heller investere i seg selv. 1 2
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #14 Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Datinglivet avgjøres av blandt annet dette: Din markedsverdi sett fra menns ståsted. Din markedsverdi sett fra deg selv. En dame med barn fra før, 38 år gammel og har datet mye ( ligget med mye menn) vil ha lav markedsverdi. Det kan være unntak hvis du f.eks er objektivt vakker, har kroppslige egenskaper som f.eks flott rompe, store bryster. Er økonomisk suksessfull, litt rik. Har du et oppblåst selvbilde, som er typisk trekk hos kvinner, så vil du gå etter menn som du uforskammet tror er i samme liga som deg. Menn kan knulle 90% av alle damer, men kjæreste materiale er noe helt annet. At dere puler betyr ikke at han er romantisk er interessert eller anser seg som verdig som kjæreste eller det viktigste : potensielt mor til hans barn. Så hva gjør man? Man setter seg ned og tar en dønn ærlig gjennomgang på seg selv og de man velger å date. Tenk litt taktisk. Nå vil troll, kvinnehater, slem og alt slikt hagle på meg og denne kommentaren. Men det er bare et brutalt ærlig innsyn fra menns ståsted. Man kan sjekke dette opp i forskning. Er et betent tema fordi det er kynisk. Det er ikke ment for å være slem. Men har sett disse damene før, alle vet grunnen, men ingen sier noe. Anonymkode: 8f982...d41 Jeg datet i slutten av 30 årene som kvinne, alene med 2 barn. Men det var da virkelig ikke vanskelig, for på den alderen, så har og de fleste menn barn. Og jeg fikk og mye oppmerksomhet fra yngre menn og. og markedsverdi og oppblåst selvbilde, glad for at jeg ikke lever i din verden. Anonymkode: 876af...842
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #15 Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nå vil troll, kvinnehater, slem og alt slikt hagle på meg og denne kommentaren. Men det er bare et brutalt ærlig innsyn fra menns incels ståsted. Man kan sjekke dette opp i forskning. Er et betent tema fordi det er kynisk. Anonymkode: 8f982...d41 Fixed it for you. Anonymkode: 216db...09c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå